חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
עיצוב פנים בחדרה, פרדס חנה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בריכות שחיה זיו בריכות שחיה בריכות שחיה פרטית בריכת שחיה

נושא המאמר: בריכת השחייה הביתי היא פנטזיה
מאת: זיו בריכות שחיה   שמור מאמר למועדפים

בריכת השחייה הביתי היא פנטזיה עבור רובנו, הישיבה על שפת הבריכה, שחיית בוקר והכל מרחק צעד. אחד הדברים הראשונים העולים עם המחשבות על הבריכה זה גם פחד מפרוייקט שכזה ובעיקר העלויות. המומחים של זיו בריכות ריכזו עבורכם טיפים ומידע חשוב בדרך אל הבריכה הביתית שלכם.

מטרת הבריכה?
ראשית יש לחשוב על הסיבה האמיתית להקמת הבריכה לא פעם הלקוח מעוניין בשיפור חזות פני הבית ומטרה כזאת גם בריכת נוי תספיק, מצד שני לקוח המעוניין בבריכה משפחתית גדולה צריך לבנות את כל מסלול החשיבה סביב מטרה זאת, אם כן הגדרת המשתמשים והפונקציונאליות של הבריכה בשלב הראשון היא קריטית, בעזרת הגדרה נכונה הבריכה תתוכנן בדיוק לצרכי הלקוח להנאה מקסימלית.


סוג הבריכה
בהנחה והבריכת הנדרשת היא בריכת שחייה ניתן לבחור בין שתי אופציות: בריכה בנויה בקרקע או בריכה עילית.

בריכה בנויה היא פרוייקט בנייה לכל דבר - נדרשת חפירה בשטח המיועד, בשלב הבא בניית הבריכה ויציקת הקירות והקרקעית, התקנת ציפוי וריצוף. משך הפרוייקט הוא מספר ימים עד כמה שבועות תלוי בגודל הבריכה.

בריכה עילית היא בריכה המורכבת במהירות ויעילות אך דורשת תשתית קרקע ישירה וללא כל בליטות או נקודות חדות העלולות ליצור קרעים או חורים בבריכה. הבריכות העיליות בד"כ עשויות חומר פלסטי וניתנות לפירוק והרכבה בקלות ובמהירות.

במסגרת קבלת ההחלטה עליכם לחושב היטב מהי מסגרת התקציב שלכם לדוגמה בריכה עילית זולה באופן משמעותי אבל בריכה בנויה משפיעה באופן ישיר על ערך הבית ובטווח הרחוק נחשב גם להשקעה במובן מסויים.

הקצאת מיקום וגודל
בריכה בחצר דורשת שטח ופה יש צורך בתכנון נכון בו הבריכה אינה גוזלת את מרבית שטח הבית או הגינה ומצד שני אינה קטנה מידי. בשלב התכנון אותו מומלץ תמיד לקיים עם איש מקצוע יש להעלות את כל הדרישות של בני הבית ולראות איך נהנים מבריכה וגינה גם יחד, במקרים מסויימים יש דרישה בבניית בריכה פנימית בתוך הבית וגם פה תכנון השטח והמרחב הוא אתגר המצריך חשיבה. בשורה התחתונה חישבו תמיד איך השטח שאתם מקצים לבריכה לא יחסר לכם בפונקציות אחרות, שילוב חכם בין השנים תמיד מוליד הנאה ונוחות שכן זוהי המטרה המרכזית בהקמת בריכה ביתית.

בטיחות
עניין הבטיחות הוא בעיקר למשפחות עם ילדים אבל לא רק. בתכנון בריכה יש לקחת בחשבון את נושא הבטיחות וכל עוד נקפיד לשמור על תנאי בטיחות הנאתנו מהבריכה תהיה מרבית וחלילה ללא פגיעות מיותרות בבני הבית. עניין ראשוני הוא נושא ההחלקה ולכן יש לבחור בקפידה את סוג המשטח סביב הבריכה למניעת החלקות מיותרות. בבית בו יש ילדים כדאי לחשוב על תיחום הבריכה בגדר וכיסוי הבריכה כשהיא לא בשימוש. עוד נושא הקשור עם בטיחות הוא תחזוקת הבריכה ועל כך נעניק מידע בכתבה מיוחדת בנושא.


מנהלות
לקראת שלב הבנייה יש לודא כי קיימים כל האישורים לכך. חשוב תמיד להיות סגורים מול המבצע לגבי לוחות זמנים, נושאי האחריות והשירות חייבים להיות ברורים וכתובים. אמנם בבריכה שלא כמו בבית אין את מעמד קבלת המפתח, אנו נוטים לכנות זאת הטבילה הראשונה וכצרכנים עליכם תמיד להיות ששבעי רצון ממהלך שכזה לכן עוד בשלב התכנון הגדירו אחד לאחד את הסטנדרטים והציפיות שלכם, דירשו לראות עבודות של הספק ולדבר עם לקוחות - רק כך תבטיחו הגשמת חלום בלי תקלות ועוגמות נפש.


zive.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י זיו בריכות שחיה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]