חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
חקירות פרטיות 2007





    קישורי טקסט (לפרטים)




גרפולוגים באשקלון
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אימון גרפולוגי אבחון גרפולוגי גרפולוגיה גרפולוגית

נושא המאמר: אימון גרפולוגי
מאת: טלי ירדני   שמור מאמר למועדפים

כיצד אנחנו עומדים במטרות שהצבנו לעצמנו? עד כמה אנחנו מגשימים את החלומות שלנו? מה מעצים אותנו, ומה מחליש? מה הכיוון שלנו בחיים?טלי ירדני היא הגרפולוגית היחידה המשלבת בין אימון אישי וגרפולוגיה, והמעבירה אימון גרפולוגי, המעניק לכל אחד את הכלים לסייע לעצמו בפתרון בעיות

כיצד אנחנו עומדים במטרות שהצבנו לעצמנו? עד כמה אנחנו מגשימים את החלומות שלנו? מה מעצים אותנו, ומה מחליש? מה הכיוון שלנו בחיים? כולנו שואלים את השאלות האלה, ובשנים האחרונות, אחת הדרכים לענות עליהן היא באמצעות אימון אישי. מטרתו של אימון אישי היא לזהות את המכשולים המונעים מאיתנו מלהגשים את עצמנו ואת מטרותינו, ולהסיר אותם מדרכנו. שילוב בין גרפולוגיה ואימון אישי, או במילים אחרות: אימון גרפולוגי, יכול להיות המענה הטוב ביותר.

גרפולוגיה היא כלי אבחוני, המאפשר להכיר את אופי האדם על פי כתב ידו, הייחודי רק לו - מעין "טביעת אצבע" של האישיות. הגרפולוגיה, המתבססת על כללים הגיוניים וברורים, יכולה לשמש את האדם בהכרת עצמו, יכולותיו והכוחות הפסיכולוגיים המניעים אותו – ולכן גם מהווה כלי יעיל בתהליך האימון. תהליך זה נקרא אבחון גרפולוגי.

אבחון גרפולוגי? מה זה בעצם?
הגרפולוגיה היא שיטה עתיקה, אשר יש האומרים שהחלה להתפתח עוד בתקופת האימפריה הרומית, הקושרת בין כתב ידו של אדם לבין פנימיותו. כבר לפני מאות שנים הבינו רבים כי כתב היד של האדם מושפע מאישיותו, מהרגש שלו ומחוויותיו.

החשוב בגרפולוגיה הוא לא ה'מה' אלא ה'איך': הצורה וסגנון הכתיבה של כל אדם הם הכלים של הגרפולוג, באמצעותם הוא יכול לגלות דברים מדהימים על אישיותו של הכותב. כדי לעשות זאת, עליו להשתמש בטכניקה הנקראת 'אבחון גרפולוגי', שהיא בעצם החלק המעשי של תורת הגרפולוגיה.

אבחון גרפולוגי מאפשר למשתמש בו לבצע הצצה אל פנימיותו של האדם בכל תחום אפשרי: פיזי, מנטלי ואמוציונאלי.

כבר לפני שנים קיבלה הגרפולוגיה הכרה ככלי יעיל ואמין, והיא נחשבת בעיני רבים למדע כמעט מדויק. ככל שחולף הזמן, מספר רב יותר של אנשים נעזר באבחון הגרפולוגי בנושאים החשובים ביותר, כמו: קריירה, כספים ובריאות. יותר ויותר מנהלים משתמשים באבחון הגרפולוגי כאחד השלבים ההכרחיים בתהליך הקבלה לעבודה. אפילו בעולם הספורט נחשב האבחון הגרפולוגי ככלי נפוץ מאוד, אם זה בהחלטות של ספורטאים בנוגע לעתידם, או מינוי מאמן חדש.

איך זה עובד?
פנימיותו של האדם 'מועברת' על ידו באופן ספונטני ולא נשלט אל הכתב. זוהי בעצם הדרך בה אנחנו יוצרים קשר עם האנשים שסביבנו באופן לא ישיר. צורת הכתיבה של כל אדם כוללת מוטיבים שחוזרים על עצמם ללא הפסקה, מהם יכול הגרפולוג להסיק מסקנות על הכותב.

האבחון הגרפולוגי מתרכז במספר נקודות חשובות: הנטייה של הכתב (לימין או לשמאל), גודלו, הלחץ על כלי הכתיבה, מרווח בין האותיות ובין השורות, גודל השוליים ועוד. כל נתון כזה והשילוב של כולם ביחד יתנו לגרפולוג תמונה ברורה על אישיותו של הכותב, על תכונותיו המיוחדות ועל הגורמים המפריעים לו להגשים את מטרותיו בחיים או רצונותיו.

מעוניינים לשנות מקצוע? מתלבטים מה ללמוד? רוצים לשפר את הזוגיות? אימון גרפולוגי יכול לעזור לכם להגיע לתשובות.

טלי ירדני היא הגרפולוגית היחידה המשלבת בין אימון אישי וגרפולוגיה, והמעבירה אימון גרפולוגי, המעניק לכל אחד את הכלים לסייע לעצמו בפתרון בעיות.

לפרטים נוספים ולהתרשמות, אתם מוזמנים לקבוע פגישת ייעוץ.


www.tali-y.com/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י טלי ירדני שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]