חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אזהרה: חובות סימון חלות על סיגרים ביבוא אישי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: משלוחי פרחים קרית אונו פרחי תמר זרי פרחים

נושא המאמר: קידום אתרים-משלוחי פרחים
מאת: דנה אלי   שמור מאמר למועדפים

אני רוצה להתוודות על מה שקורה בעולם האינטרנט- קידום האתרים.
משימה לא פשוטה!!!
שמי דנה חזרתי לארץ לפני כשנתיים מהממלכה הבריטית שם סיימתי את לימודי התואר הראשון ובו זמנית עבדתי וסושיאליזד בעיקר בלונדון...
חזרתי לארץ ...זה כ"כ לא פשוט נתקלתי בהרבה ביוקרטיה שאני לא מודעת אליה, קופות חולים, חיובים בבנקים על כל פעולה וכד'
כעת לאחר פיטורים ממספר עבודות, החלטתי להתגייס לטובת העסק המשפחתי של הוריי - חנות הפרחים "פרחי תמר" קריית אונו או קרית אונו ( אני מאייתת בכוונה את העיר בצורה לא נכונה ע"מ שכל אפשרות תיקלט במערכת " המתוכמת" של גוגל שכולם בשוק קידום האתרים מדברים עליה אך אף אחד לא יודע במדוייק איך היא עובדת (אני הרחיב בהמשך...) אז כיון שזו חנות פרחים המציעה משלוחי פרחים לקרית אונו והסביבה. המילה פרחים או משלוחי פרחים או משלוח פרחים קריית אונו או קרית אונו מאד יקר גם בקידום אורגני וגם בקידום מתקדם בגוגל וכשאני פונה לחברות בנושא הם תמיד משמיעים מעין הסתייגות וכובד בקולם כשזה מגיע למילה פרחים.ותמיד השאלה שצצה מיד אחרי הינה "את יודעת שהמילה פרחים יקרה ומבוקשת- בטח שאני יודעת !!! אני רק לא מפחדת...כי אני מאמינה בעצמי או בכלל בחברה של ההורים שלי "פרחי תמר" קריית אונו המציעה זרי פרחים, סידורי פרחים, זרי כלה, אירועים עציצים, צמחים וכמובן משלוחי פרחים שמחה וששון...
"פרחי תמר" -העסק של הוריי מתפקד באופן פעיל ומיוחד מספר רב של שנים, העובדה לכך שהם מציאים מגוון רחב של פרחים, איכותי ומאד זול מכל חנות באיזור המרכז כך שללא פרסום החנות, "פרחי תמר" מתפקדת באופן פעיל מאד.
ולמרות זאת החלטתי להפעיל אותה יותר, אז נרשמתי לפורטל פרחים שמקדם את החנות "פרחי תמר" קריית אונו אגב זו גם משתלה אנו יושבים על שטח של יותר מדונם ואני לא טובה במידות אך אני חושבת שיותר מ-3 דונמים.
ובכל זאת אני עם יד על הדופק לגבי מתחריי בשוק שלא מפחדים לרדת לרמות מאד בוטות בעסקים. ואני מתכוונת לכך שפירסומם באינטרנט שאכן הם יושבים באיזור של קריית אונו או בקרית אונו עצמה אך זה לא נכון מה שעוד החברות המפרסמות שהם : דפי זהב ו b144 שאף שם "פרחי תמר" קריית אונו או קרית אונו מפורסמים הם מעלימים עין וזוקפים אצבע או את כל היד לטובתם מכיון שזה עולם עיסקי ומי שמשלם נמצא למעלה ראה גוגל- קישורים ממומנים וכד'
סיפור קצר- שילמתי ל 144 109 ש"ח לחודש לפירסום ע"מ להיות במקום מיקום 5 מיקום 4, כל כך התאכזבתי והתעצבנתי לראות חברה ללא שם רק עם מספר טלפון שמשלמת יותר כדי להיות בכל האיזורים...אבל החזק מנצח!!! ללא ספק!!!
ומה עם אליעזר פישמן שחשב מאד עיסקית על כל אוכלוסיית ארץ ישראל הזקוקים לחברה לנהל ומפרסם את חברתו בטלוויזיה- הבעיה היא לא עם פישמן עצמו ( הרעיון העיסקי חביב מאד) אך ע"מ להגיע לתחרות עם חברה כמו "זר פור יו" צריך מימון והבנקים כאן" מלטפים" אותך בכל פעם שאתה נכנס לבנק (זה בציניות) , אל תשכחו חזרתי מאנגליה שם הבנק באמת מלטף אותך ובא לקראתך ושם אוכלוסיית המדינה מונה לפחות 60 מיליון איש שכך ישנם יותר אופציות עיסקיות. הבנק בארץ מבחינתי הלוואה לאופנוע...שזה הרבה לעומת מה שאני צריכה ע"מ לדחוף את עצמי קדימה( להתפתח) או להתקדם רק מונעים ממני להתפרנס. באנגליה לא הייתי במינוס אפילו פעם אחת כאן אני לא יודעת מה זה להיות בפלוס. ( ההתבכיינות לא תשנה דבר- אני אגיע לאן שאני רוצה רק הרבה יותר לאט ועם הרבה תיסכול ועצבים) אבל לשמחתי אני בן אדם אופטימי וחזק והסופ"ש בים ובכלל הנסיעה על האופנוע במזג אויר החם כ"כ מענה ומרגיעה אותי לכל השבוע עם מאמצים להישאר עם האנרגיות החיוביות הללו.
בכל אופן לענייננו, קידום אתרים. לא פשוט אך אפשרי. השעה מאד מאוחרת בד"כ אני הולכת לישון מוקדם אך היום גיליתי בחברה שמחוייבת לפרסם אך ורק אותי באיזור קריית אונו או קרית אונו מפרסמת רשת אחרת זה הרתיח לי את הנשמה אני לא מצליחה לישון וחדורה במטרה של לקדם את העסק כמה שאפשר!!! אני אחזור על המאמר שכתבתי ואחפש היכן ניתן להוסיף עוד את המילים "פרחי תמר"פרחים, משלוחי פרחים, קריית אונו, קרית אונו, חנות פרחים, מתנות בחנות פרחים, "פרחי תמר" קריית אונו קרית אונו ונקווה שגוגל לא יעיף אותי (כי אלו האיומים בשוק)
לילה טוב לכולם
דנה
שיווק "פרחי תמר" www.e-zer.co.il
03-6356301 להזמנות
נ.ב ישנם שיתופי פעולה עם פיצה האט בקעת אונו =לבוא ולהיכנס לאתר!!!


www.e-zer.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דנה אלי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]