חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
העלאת סכום התקרה לפטור ממס על הכנסה מהשכרת דירת מגורים – למי זה טוב?





    קישורי טקסט (לפרטים)




להכיר גם לסקס - לחץ כאן
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בריאות חזה גדול

נושא המאמר: חזה גדול - סקסי אך עלול לפגוע בגב
מאת: ד"ר רונן גלזינגר, מומחה לכירורגיה פלסטית    שמור מאמר למועדפים

חזה גדול - סקסי אך עלול לפגוע בגב

בתרבויות שונות חזה גדול נחשב לסקסי ומושך. נשים רבות היו רוצות שהחזה שלהן יהיה גדול יותר. האם נשים עם חזה גדול מאד שמחות בחלקן? כנראה שבד"כ לא.



חזה גדול אינו הגדרה למידה קבועה ולגודל אחיד ולכן כמו כל דבר חזה גדול הוא יפה ומושך עד גבול מסוים. אכן חזה גדול הוא יפה וסקסי על פי המקובל בתרבויות שונות. גם בתרבות העולם המערבי מוצגת אישה בעלת החזה השופע כאישה יותר מושכת (תלוי כמובן בעיני המסתכל).

אבל, כאשר החזה הוא גדול ביותר, לעיתים אף הרבה יותר מהמתאים למידות הגוף, הוא עלול להוות גורם מפריע ומטריד. חזה גדול וכבד יכול להוות בעיה גופנית ופסיכולוגית.



פסיכולוגית – נפשית - בגיל צעיר כאשר החזה של הנערה הוא חזה גדול מאד ונראה יוצא דופן לעומת שאר הנערות בנות גילה, יכולה להגרם לנערה מבוכה רבה, פגיעה קשה בחיי החברה עד כמעט להתנזרות והמנעות מיציאה מהבית,פגיעה בדימוי הגוף, וירידה בבטחון העצמי, ( המנעות מהליכה לים או לבריכה, יציאה לטיולים או מחנות קיץ, המנעות מפעילות ספורטיבית או רקודים וכיוצא בזה. בכך נגרמת לנערה מצוקה קשה הבאה לידי ביטוי בכל תחומי החיים..

מבחינה גופנית - חזה גדול וכבד יכול לגרום לכאבי צוואר וגב, נוקשות באזור העורף, גירוי בכפל שמתחת לשד עם התפתחות של דלקת בעור ופטרת, שפשוף עד לפציעה באזור כתפיית החזייה וכאבים בכתפיים, ירידה בתחושת הפטמה, הרגשת נימול באצבעות הידיים והפרעה בנשימה.

גודל החזה יכול להפריע במקרים רבים במציאת בגדים מתאימים בעיקר אצל בנות ונשים אשר גופן קטן ביותר לעומת גודל החזה. גודל החזה גם יכול להגביל בפעילות ספורטיבית החיונית לשמירה על בריאות תקינה.

ירידה במשקל ועוד - מרבית הנשים בעלות חזה גדול וכבד ניסו לצמצם את סיבלן במשך השנים באמצעים רבים כמו: ירידה במשקל – אשר ברוב המקרים אינה מסייעת מאחר ואין ביכולתנו לכוון את הירידה במשקל לאזור שממנו אנו מעוניינים להוריד, שימוש בחזיות מיוחדות , תומכות, אשר עלותן גבוהה יותר וגם יופיין והמגוון מצומצם יותר וניתן לרכישה רק בחנויות מיוחדות, שימוש בתרופות נגד כאבים וטיפולים פיזיותרפיים שכמובן הקלו חלקית בלבד.



מסקנות אלו נמצאו בעבודות רבות שפורסמו בספרות הרפואית בשנים האחרונות.

ההמלצות של מרבית המחקרים היו ביצוע ניתוח של הקטנת שד לאלו הסובלות מחלק או כל הסימנים שהוזכרו בתחילת המאמר. מרבית העבודות בדקו את הנשים על ידי שאלונים בהם נשאלו הנשים לגבי סימנים שונים ובוצעה התאמה לפי גודל השד. שאלון דומה הועבר לאותם נשים שעברו ניתוח להקטנת שד.

החוקרים מצאו קשר בין גודל השד לבין הכאבים, תחושת הפטמה, נימול אצבעות הידים, גירוי בעור שמתחת לשד וכן לגבי ההפרעה בדימוי הגוף.

בשאלונים זהים שהועברו לנשים לאחר שעברו את הניתוח להקטנת החזה חל שיפור ניכר בהרגשתן הפיזית והנפשית , הכאבים פחתו וביטחונן העצמי עלה במקביל לשיפור בדימוי הגוף.



לאחרונה פירסמה קבוצת חוקרים עבודה חדשה שביקשה לקשור את כאבי הגב והצוואר ובעיות היציבה עם ממצאים רפואיים אובייקטיבים.

בעבודה זו נבדקו 100 נשים בגיל 18-49 (לא נבדקו נשים לאחר הפסקת הווסת) שחולקו ל 4 קבוצות לפי גודל השד שלהן (לפי גודל ה CUP ) A, B, C, ו D. לכל הנשים בוצעו בדיקות רנטגן של עמוד השדרה ונמדדה מידת העקמת באזור בגב העליון, וגב תחתון.

בעבודה זו נמצא שלנשים מהקבוצה עם החזה הגדול ביותר(קבוצה D) הייתה העקמת הקשה ביותר. נמצא קשר סטטיסטי משמעותי: ככל שהחזה גדול יותר העקמת בגב עליון ותחתון יותר משמעותית.

עבודה זו מראה את הנזק הנגרם לנשים עם חזה גדול וכבד על עמוד השדרה. נזק זה גורם ליציבה לא נכונה המביאה לכאבי גב וצוואר.



בעבודה זו לא נבדקו נשים מבוגרות לאחר הפסקת הווסת, אבל בנקל ניתן להניח שבקבוצת הגיל שמעל 50 המצב רע הרבה יותר. זאת מכיוון שלנשים אלו המצטרפות למעגל הנשים בגיל המעבר יש נטייה גדולה בהרבה לסבול, בין יתר תופעות גיל המעבר, מבריחת סידן מהעצמות - האוסטאופורוזיס המחליש יותר את הכח של עמוד השדרה אל מול המשקל של השדיים.

ניתוח להקטנת השד יכול לשפר משמעותית את איכות החיים של נשים אלו. לאחר הניתוח יהיה שיפור בכאבי הגב והצוואר, שיפור במצב העור שמתחת לשד, דימוי הגוף ישתפר ואיתו גם היכולות החברתיות של נשים אלו. בחירת הבגדים תהיה משימה פשוטה ונעימה יותר, השתתפות בפעילות חברתיות כמו ספורט או ריקודים תהיה אפשרית וחוויתית יותר ללא המועקה שליוותה פעילויות אלו לפני הניתוח.

ניתוח להקטנת שד הוא ניתוח המבוצע בהרדמה כללית ואורך כ - 2-3 שעות. במהלך הניתוח מסירים חלק מרקמת השד וכן חלק מהעור ועל ידי כך מקטינים ומעצבים את השד.

על מנת לעצב את השד בצורה יפה וטבעית ככל האפשר, מעבירים במהלך הניתוח את הפטמה למקום חדש המותאם לגודל ולמיקום החדש של השד.

מספר שעות לאחר הניתוח ניתן להשתחרר מבית החולים להמשך מנוחה בבית.

ההתאוששות מהניתוח לוקחת כ - 10-14 יום עד לחזרה לעבודה כאשר חזרה לפעילות מאומצת יותר היא הדרגתית ולוקחת עוד מספר שבועות.





www.2b-bari.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ד"ר רונן גלזינגר, מומחה לכירורגיה פלסטית שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]