חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
קבלה מעשית - תיזהרו !!!





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שיפוצים שיפוץ

נושא המאמר: שיפוצניק מדריך לבית
מאת: ליאת מידן   שמור מאמר למועדפים

איך תמצאו שיפוצניק מתאים לשיפוץ הבית? הנה מדריך קצר אך קולע לבחירת בעלי מקצוע בתחום השיפוצים.

חוות דעת: במדינת ישראל קיימים אלפי בעלי מקצוע במגוון תחומים, חלקם טובים יותר וחלק טובים פחות, ומי לא מכיר סיפורים על בעלי מקצוע שגבו כסף ועשו עבודה לא מקצועית, חלקם אפילו לא עשו עבודה כלל.

בעת הזמנת שיפוצניק עליכם לבדוק המלצות וחוות דעת על בעל המקצוע שאותו אתם רוצים להזמין, ערכו בדיקה באינטרנט ובדקו האם יש תגובות חיוביות או שליליות על הספק. הייתם מרצים מהשירות? מאוכזבים? שתפו אחרים במידע ופרסמו תגובות באתרים השונים.

מחירים: בדרך כלל עבודות שיפוצים שונות מעבודות אחרות כמו תיקון ברז או הוספת נקודת חשמל לכן מומלץ לקבל 2-3 הצעות מחיר, בעבודות יקרות יותר מומלץ לבדוק 3-4 הצעות מחיר. זכרו דבר חשוב, ההצעה הזולה היא תמיד ההצעה הטובה.

ישנם אתרים המציעים מחירון שיפוצים אשר יתנו לכם מעט מושג על כמה עולה לבצע תיקונים שונים: הנמכה, בניה הריסה ועוד, באתר שלנו תוכלו למצוא מגוון המלצות על מחירים לשיפוץ הבית.

חברים: ההמלצות הטובות ביותר הם מחברים או בני משפחה אשר שכרו את שירותיו של שיפוצניק מסוים והיו מרוצים מעבודתו, במקרים אלו תוכלו לקבל חוות דעת מאדם שאותו אתם מכירים וסומכים עליו, בנוסף תוכלו לקבל סדר גודל של עלויות ומחירים.

זמנים: כאשר מדובר בעבודות שיפוצים מומלץ ואף חייב לבדוק היטב את לוח הזמנים, אם ערכתם הסכם עם השיפוצניק מומלץ להכניס את הלו"ז אל תוך החוזה. ברשת האינטרנט תוכלו למצוא עשרות סיפורים על בעלי מקצוע שעשו רק חצי מהעבודה והותירו אנשים רבים עם בית מלוכלך ומבלוגן.

מה עוד חשוב לבדוק?
התשלום: מתי יש לשלם את התשלום עבור העבודה? אל תסכימו לשלם יותר מ 15% מערך העסקה לפני ביצוע כל עבודות השיפוץ לשביעות רצונכם, ערכו חוזה שיפוצים סטנדרטי, חוזה כזה ניתן למצוא באתרים רבים ברשת..

ביטוחים ונזקים: כל בעל מקצוע עובד עם מספר עובדים, מה קורה במידה ואחד מהם נפגע או נפצע? במקרים כאלו האחריות היא על בעל המקצוע, ציינו זאת בהסכם
תוצאות

קיבלתם שירות טוב? פרגנו לבעל המקצוע והמליצו עליו למכרים וחברים הזקוקים לשיפוצניק, בנוסף שמרו את פרטיו לעבודות נוספות.

www.h100.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ליאת מידן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]