חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
עקרונות המיסוי ברומניה - מס ברומניה - מס בישראל - כפל מס





    קישורי טקסט (לפרטים)




strip show
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קייטרינג חתונות

נושא המאמר: לבחור קייטרינג לאירוע
מאת: הילה לביא   שמור מאמר למועדפים

המאכלים המוגשים לנו בחתונה הם המדד להצלחת כל אירוע, חלילה לא להמעיט בכבודם של החתן והכלה, ירום הודם. כולם יודעים שבלי קמח אין תורה ובלי אוכל המשמח את בני מעינו לא ניתן לתפקד.

בדקו עם כל חבר או בן משפחה מה הדבר החשוב ביותר בכל אירוע ובמיוחד בחתונה, האוכל יזכה במקום הראשון. מה זה צריך להגיד לכם? בחרו מקום המציע אוכל טוב או קייטרינג מקצועי ואיכותי.

איך בוחרים אוכל מתאים לחתונה? מה צריך לדעת על בחירת קייטרינג? הנה מדריך קצר שיעשה לכם קצת סדר:

אתם רוצים להתחתן בבית? אולי בטבע? או שאולי שכרתם מקום מדהים והחלטתם להזמין שירותי קייטרינג? לאחר שקיבלתם כמובן את האישורים המתאימים , עליכם לדאוג למערכות הגברה מיוחדות, גנרטורים (במידה שאין חיבור לחשמל במקום) , צלם או שניים, בר משקאות, תקליטן שירקיד את האורחים וכמובן קייטרינג.

כדאי ורצוי להתייעץ עם מי שכבר לקח שירותי קייטרינג ויודע דבר או שנים על חברת קייטרינג. בדקו היטב מי עומד אחרי השירות, מהו הניסיון המצטבר שלו בעריכת אירועים בסדר גודל של חתונה וכמובן איזה סוג מאכלים יש ביכולתו להכין והאם יוכל לעמוד בלוחות הזמנים העומדים לרשותו. חשוב מאין כמוהו לבדוק אם הקייטרינג הוא בעל תעודת כשרות, בייחוד אם מגיע רב לחתונה. בדקו באילו כלים יוגש האוכל והאם הוא לטעמכם. בדקו אף אילו מפות, מפיות וסכו"ם יעטרו את השולחן. מן הסתם, כימיה עם בעלי השירות לא תזיק ולפעמים על פיה יקום ויישק דבר.

לאחר שבחרתם את השירות המועדף עליכם, בקשו לערוך ערוכת טעימות, כך תוכלו לבחור את המאכלים המועדפים עליכם לאירוע שלכם. מומלץ להביא אתכם את ההורים, הם יוכלו לשמש לכם מבקר נוסף לאוכל ומניסיונם יוכלו אף הם לומר מה האורחים יאהבו ומה לא, לא מומלץ לקחת יותר מדי "יועצים" זה רק יבלבל אתכם ויגרום לכם להתרכז בוויכוחים ולא באוכל.

ואיך כדאי להגיש את האוכל? יש מספר אפשרויות:
ההגשה המסורתית באמצעות מלצר, שיגיע אליכם עם עגלה או מגשים ועליהם האוכל הנבחר , ממנו יוכלו האורחים לבחור. אוכל שיוגש לשולחן כאמור באמצעות המלצר.

אופן הגשה נוסף הוא הבופה או כפי שמכונה בעברית הגשה בשירות עצמי. אין מלצרים וכל אחד קם מן השולחן ולוקח בעצמו את המאכלים אותם הוא מעוניין לאכול. האוכל מסודר במזנונים בהתאם לסוגי האוכל. מנות עיקריות בנפרד, מנות ראשונות בנפרד וגם הקינוחים והמנות האחרונות בנפרד. חשוב בצורה כזו של הגשה ובעצם בכולן, לדאוג שהאוכל ישמור על חומו בכל העת.

ישנה גם שיטת הגשה משולבת, בה המנות הראשונות והקינוחים מסודרים על מזנון להגשה עצמית ואילו המנות העיקריות מוגשות על ידי מלצרים.

ומה העלויות? הכל תלוי היכן אתם מתחתנים, חתונה בטבע תעלה יותר מחתונה במקום מסודר, חתונה בבית תהיה זולה יותר מאירוע על צלע הר ובכל זאת מה המחיר הממוצע עבור אוכל בלבד? החל מ 150 ₪ לקייטרינג נחמד ועד 250-300 לקייטרינג איכותי.

ועוד טיפ אחרון: חשבו על האורחים, החלטתם ללכת על קייטרינג אסאדו? חשבו על הצמחונים, החלטתם לבחור קייטרינג חלבי? לא מומלץ למשפחות שחובבות בשר, קייטרינג גורמה? חשבו פעמיים. נסו להתאים את הפריט כך שיתאים לכל האורחים.

בהצלחה ובתאבון!

www.bbj.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י הילה לביא שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]