חיפוש מאמרים

12307 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
האם החלקה על כתם שמן נחשבת תאונת דרכים?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: תמ"א 38 בנייה מעלית רמת גן

נושא המאמר: תמ"א 38 – עם מי כדאי לחתום הסכם?
מאת: אילן מאירי, מנהל היחידה לישום תמ"א 38 – רמת גן   שמור מאמר למועדפים

תמ"א 38 – עם מי כדאי לחתום הסכם?

תמ"א 38 הפך לתחום הקורץ למאות אנשים שמנסים לפתות בעלי דירות בבתים משותפים לחתום על הסכם לישום תמ"א 38 בבנין שלהם. רבים מהם הם יזמים זריזים, שהשקיעו אלפי שקלים בודדים בפולדרים מהודרים, ומציגים את עצמם כ"מומחים" לתמ"א 38. לצידם יש עשרות עורכי דין ומתווכי נדל"ן שמבטיחים שרק הם יודיעים מה הכי טוב לדיירים.
והדיירים? רובם אנשים שאינם מנוסים בעסקים בכלל ובעסקאות נדל"ן בפרט. אם היזם חייך והמיס את ליבה של גברת לוין – היא בעדו.

הבעיה היא בישום. בפועל כל אותם יזמים מנסים למכור את ההסכם, בצורה כזו או אחרת, לקבלנים. זה לא מחזה נדיר שהקבלן מגלה בדיעבד שאינו יכול לישם את מה שהיזם התחייב לדיירים. מובן שמקרים כאלה מסיימים במפח נפש לדיירים ובמקרים רבים ממוריד מהפרק את הרעיון להשבחת הבנין.

הדרך להמנע ממפח נפש ומסיכונים מיותרים היא לוותר על שירותיהם הטובים של היזם, עורך הדין והמתווך ולחתום על הסכם אך ורק עם חברת בניה מקצועית, שבונה בתים באותה עיר ויש לה רקורד רצוף בבנינים שניתן לראות, דיירים שניתן לשמוע את דעתם ואפילו ספקים, אנשי מקצוע וקולגות שיכולים להביע דעה.
בנוסף כדאי לשמוע עוד על על האיכות והאמינות של חברת הבניה.

איך הדיירים יכולים לדעת שאכן ניצבת בפניהם חברת בניה טובה ואמינה?

1. לבקש מהחברה רשימה של בנינים שהחברה בנתה.
2. לבקר בבנינים ולהתרשם מאיכות הבניה
3. לשאול את בעלי הדירות באותם בנינים ממי הם קנו את הדירה – ולוודא שמדובר באותה חברה שהוצגה בפניהם שמנהל החברה הוא אותו אדם.
4. לבקש מבעלי הדירות חוות דעת על החברה.
5. לבקש חוות דעת על החברה ממכרים שעוסקים בתחום הבניה (אדריכלים מהנדסים קבלנים אחרים ספקים לענף הבניה וכו')
6. לוודא ששם החברה הבונה הוא השם שיופיע על החוזה ושם המנהל / הבעלים הוא אותו השם.

זה לא מוגזם לצפות מהדיירים שיעשו את הנדרש. מדובר בעסקה חשובה שתשפיע על איכות החיים ועל שווי הרכוש היקר ביותר שלכם. אז לא כדאי להתעצל. השקעת הזמן בבדיקות הללו חשובה הרבה יותר מדיון על גוון החרסינה בחדר האשפה.


הכותב הינו מנהל היחידה לישום תמ"א 38 – רמת גן. היחידה מסייעת לדיירם להבין לעומק את האפשרויות הגלומות בתמ"א 38 ולגבש את ההסכמה הכללית לפרויקט. משהושגה ההסכמה, היחידה מסייעת לדיירים להכין מפרט דרישות מחברת הבניה ומפגישה אותם עם חברות בניה אמינות שנבדקו על ידה. ההתקשרות החוזית נעשת בין הדיירים לחברת הבניה.

לתגובות: [email protected]
טלפון ישיר: 054-3035515
אתר היחידה: www.hidush-batim.com






www.hidush-batim.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אילן מאירי, מנהל היחידה לישום תמ"א 38 – רמת גן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]