חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
תהליך השינוי - אומגה 3 - מרוולס





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קורסים קורס SQL

נושא המאמר: קורס SQL
מאת: דני   שמור מאמר למועדפים

קורס SQL במאמר זה נסקור את מוסדות הלימוד עבור קורס SQL. מידע כללי על SQL: המידע תפס מקום כמשאב החשוב ביותר של הארגון - ההשקעה בתחום זה היא מהגבוהות ביותר בשוק הטכנולוגיות המתקדמות. הדגש בקורס הוא על הצד המעשי של ניהול בסיסי הנתונים בסביבת SQL Server של מיקרוסופט (סביבה קלה ללימוד ותפעול) וכלים המאפשרים השתלבות מהירה וקלה בשוק העבודה בתום הקורס. קורס SQL של ג'ון ברייס הדרכה: תנאי רישום: - מילוי שאלון אישי - ניסיון קודם בתחום המחשבים - ראיון אישי / יעוץ עם גורם מקצועי בתחום אורקל / SQL Server - מבחן בקיאות - המקנה פטור מן המכינה תכני קורס SQL של ג'ון ברייס הדרכה: הקורס כולל את הנושאים העדכניים והרלוונטיים ביותר הקיימים בתחום זה, ומלווה את התלמיד מהשלב ההתחלתי של פיתוח ה-SQL, דרך פיתוח פרוצדוראלי כולל שימוש בשפת ה-PL/SQL, המשך בלימוד המשימות האדמיניסטרטיביות השונות של ה-DBA, תכנון ובנייה של בסיסי נתונים, התקנה ותחזוקה שוטפת, ביצוע פעילויות גיבויים ושחזורים, תחזוקת הרשת, הקניית יכולות ניהול וטיפול בתקלות, כוונון בסיס הנתונים והאפליקציה וכן לימוד נושאים משלימים לתחום. מסלול זה מכין בשלמות את המשתתפים בו לביצוע תפקיד ה-DBA, הן בסביבת Oracle9i והן בסביבת SQL Server 2000, ומביא אותם לפרודוקטיביות מלאה ברמות הגבוהות ביותר הנדרשות כיום בתחום. כמו כן, הקורס מכין בצורה מושלמת לכל מבחני ההסמכה במסלול Oracle9i, לתארים OCA ו-OCP של חברת אורקל, וכן למבחני ההסמכה של חברת מיקרוסופט, לקבלת תואר MCP קורס SQL של נשיא טכנולוגיות: תנאי רישום: - 12 שנות לימוד - רקע בתכנות - אנגלית טובה - מבחן התאמה (בעלי רקע בתכנות פטורים ממבחן זה) סוג תעודה: תעודת מנהל בסיסי נתונים בסביבת SQL Server מטעם נשיא טכנולוגיות. בנוסף, יוכל התלמיד לגשת לשני מבחני הסמכה מספר 70-228 ו-70-229 של מיקרוסופט, לקבלת תעודה מוכרת, בינלאומית: System Administration for Microsoft SQL Server תכני קורס SQL של נשיא טכנולוגיות: מבוא לארגון קבצים ובסיסי נתונים - התקנת SQL Server והתקנות - טבלאות, שדות, קשרי גומלין - תכנון אבטחת מידע במסד הנתונים - הרשאות ומשתמשים - TSQL - CLR - שימוש ב-Stored Procedure - שימוש ב-View ו-Trigger - קבלת XML והחזרת XML - הכרת ה-SSIS והכנת חבילות - הכרת Reporting Services - דוגמאות קוד ב-C#, VB.NET לשימוש במסד הנתונים - שימוש ב-ADO.NET ו-LINQ


www.courser.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דני שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]