חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מדפסת משולבות – מדפסות לייזר





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מאמן כושר אישי הרזיה דיאטה סוכרת אימוני כושר אישיים

נושא המאמר: מאמן כושר אישי יוביל אותך לתוצאות
מאת: אודי ויטמן   שמור מאמר למועדפים

אימון כושר אישי מוביל לתוצאות  אודי ויטמן, מאמן כושר אישי מנכ"ל ובעלים של מרכז Reset המודעות הולכת וגדלה לבריאות הגוף והעובדה שפעילות גופנית צריכה להיות מותאמת באופן אישי לכושרו של המתאמן, לגילו, תזונתו, מגבלותיו ואורח חייו, בולטת בעיקר באזור מרכז הארץ, והשיעורים הקבוצתיים של מכוני הכושר הגדולים והעמוסים נדחקים אל השוליים. מטרת המתאמן היום היא להגיע לתוצאות, תוצאות שבעצם לא הגיע אליהן גם כשהיה מנוי למכון הכושר הטוב ביותר. כיום המגמה היא לבצע פעילות אשר תביא את המתאמן לתוצאות בצורה נכונה, בריאה והדרגתית, תוך כדי ביצוע של פעילות אירובית ואנאירובית בטיחותית ומבוקרת, בחדר הכושר, בהדרכה אישית ומעקב צמוד אחר קצב ההתקדמות האישית. הציבור כיום אינו מסתפק במכשור סטנדרטי אלא רוצה להתאמן באמצעות המכשור המשוכלל והמתקדם שישנו בשוק, ובצדק. מכשירי הכושר כיום הינם טובים יותר מבעבר מבחינה של תנועתיות נכונה ובריאה יותר לגוף האדם, עבודה שקטה יותר, תנועות חלקות ובלי חיכוך, תנועות מלאות וטווחי פעולה נכונים מבחינה ביומכניקה של גופנו. המכשור המגוון והמשוכלל מאפשר למתאמן לבצע את הפעילויות המיועדות בחדר הכושר בצורה בריאה יותר מאשר מחוץ לחדר הכושר – פעולות כמו הליכה, ריצה, רכיבת אופניים ואלפטיקל. אימוני הכושר האישיים תופסים היום את מקומם של שיעורי המחול האירובי, ספינינג ואימוני חדר הכושר כאשר מטרתם בראש ובראשונה להשיל את הקילוגרמים המיותרים. מטרות נוספות הינן אימון שרירי הגוף להשגת מראה חטוב, מוצק ואסתטי, ושיפור הכושר הגופני. כל זאת מתבצע תוך שימוש במכשירי כושר מהדור החדש עם גיוון גדול יותר של תרגילי התנגדות ואביזרים רבים ושונים כגון משקוליות חופשיות, מוטות כושר, כדורי פיזיו ומגוון רחב של עזרים. המפתח להשגת תוצאות המפתח להשגת תוצאות של גוף חטוב, מוצק, רזה, ובריא טמון בדרך האימון ובמאמן הכושר האישי. יש צורך בשינוי כיוון החשיבה בזמן האימון עצמו, ובמקום להתמקד במספר החזרות של התרגילים או בטלוויזיה, אנו אמורים להתרכז באיכות התנועה ואופן ביצוע התרגילים: 1. דגש על ריכוז מלא ונשימה נכונה בביצוע התרגילים 2. יעילות וניצול אנרגיית הגוף בתרגילים הדורשים שרירים מיצבים. 3. ביצוע התרגילים תוך מודעות למסלולי התנועה ובהתאם למבנה המפרקים, הכרה ומודעות לכיווני התכווצות השרירים העובדים. 4. איזון הגוף ותנוחת מוצא נכונה לביצוע התרגילים. 5. העלאת דרגת הקושי והתקדמות בביצוע בצורה הדרגתית.

www.re-set.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אודי ויטמן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]