חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מערכת המס בגאורגיה (שיטת המס בגרוזיה) - ניתוח שיטת המס בגרוזיה תוך התייחסות ליזם הישראלי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: דרושים עבודה חיפוש עבודה עבודה בחו"ל

נושא המאמר: הערכות עובדים ומעסיקים לקראת שפעת חזירים
מאת: ספילו תקשורת קידום אתרים    שמור מאמר למועדפים


72% מהמעסיקים יכריחו את עובדיהם להישאר בבית
במקרה של חשש להידבקות בשפעת החזירים
לעומת זאת רק 24% מהעובדים יבחרו להישאר בבית

לקראת חודשי החורף מרבית הגורמים במערכת הבריאות בישראל נערכים לעשרות אלפי תושבים שידבקו בשפעת החזירים. ידוע כי שפעת רגילה פוגעת בעיקר בילדים וקשישים, אך שפעת החזירים פוגעת בכל הגילאים כולל צעירים, משמעות הדבר כי מרבית השכבות מכוח העבודה בישראל נמצאות בקבוצת הסיכון לחלות בשפעת. אתר הדרושים JobMaster לקח על עצמו את המשימה לבחון את היערכות המעסיקים לקראת התפרצות והתפשטות המחלה ומנגד לבדוק איך ינהגו העובדים במקרה של חשש להידבקות בשפעת החזירים?!

לפי נתונים שנאספו מכ- 1,600 מעסיקים מתחומים שונים הם נשאלו: "איך משרדך נערך למקרה של התפרצות שפעת החזירים והיעדרות עובדים?” מהנתונים עולה כי 72% מהמעסיקים ידרשו מהעובדים שלא להגיע לעבודה במקרה שיש חשש לשפעת החזירים, 19% ענו כי אם העובד מסוגל לעבוד למרות התסמינים הוא חייב להתייצב לעבודה ורק 9% טרם חשבו על כך.

ומנגד 2,500 עובדים גולשי אתר הדרושים JobMaster נשאלו "מה תעשה במקרה שיתגלו אצלך סממנים של שפעת החזירים?” מהתוצאות עולה כי 24% ייקחו כיומיים-שלושה ימי חופשת מחלה להתאוששות, 61% מהם ימשיכו בשגרה כולל הגעה לעבודה ו- 15% - טרם החליטו.

שי חן, מנהל שיווק ופיתוח אסטרטגי ב- JobMaster.co.il אומר: "מעסיקים רבים חוששים מהיעדרות מאסיבית של עובדים כתוצאה מהידבקות בשפעת החזירים ולטעמי החשש מוצדק לחלוטין, כיוון שההערכות הן כי שליש מאוכלוסיית מדינת ישראל תידבק במחלה בצורה כלשהי במהלך חודשי הסתיו והחורף השנה.
הסיבה העיקרית לחשש היא העובדה שהנזק לתפוקת החברה במקרה של הדבקת עובדים נוספים אחרים והיעדרותם מהעבודה תעלה על הנזק בגין היעדרותו של עובד אחד או מס' עובדים בודדים. כמו כן במרבית המקרים הנטל בגלל היעדרות של עובד בודד יתחלק בין עובדים אחרים באותה המחלקה כך שהעניין לא כזה נורא, המעסיקים אף ציינו שרק במקרים קיצוניים הם ישקלו גיוס עובדים זמניים לתגבור כוח העבודה אצלם (בעיקר בתפקידים זוטרים).

לעומת זאת המצב בקרב העובדים הינו הפוך, רק כרבע מהעובדים יישארו בבית, רובם (61%) מתכוננים להמשיך בחייהם כרגיל כולל התייצבות לעבודה, מצב זה נובע כתוצאה מהחשש של העובדים למקום עבודתם, כידוע התקופה של חוסר הוודאות הכלכלית משפיעה גם על החלטה זו בקרב עובדים רבים"

אתר ג'וב מאסטר - www.jobmaster.co.il הינו לוח דרושים המאגד תחתיו אלפי משרות מגוונות, אמיתיות ומקוריות ישירות מהמעסיקים וכל השירות בו למחפשי עבודה ניתן ללא תשלום.
המעסיקים מקבלים קורות חיים של מחפשי העבודה ובמקביל יכולים לבצע חיפוש של מועמדים המתאימים להם במאגר קורות חיים המוצג באתר ומפולח לפי כל תחומי התעסוקה בישראל.
ב- JobMaster.co.il מבקרים מעל1.4 מיליון גולשים מידי חודש.

הערה: הסקר התבצע בקרב מדגם ארצי מייצג, בהשתתפות של כ- 2,500 עובדים גולשי האתר על בסיס משתנים מייצגים של: גיל, מין, אזור גיאוגרפי ובקרב 1,600 מעסיקים וחברות ממגוון תחומים בארץ המהווים מדגם מייצג של המגזר העסקי והציבורי בישראל.

www.jobmaster.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ספילו תקשורת קידום אתרים שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]