חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אנחנו לפני גל התייקרויות נוסף במוצרי המזון





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הסרת משקפיים לייזר להסרת משקפיים

נושא המאמר: עיקר המידע שהאדם מקבל עובר דרך העיניים מתי בדקת לאחרונה את העיניים?
מאת: ד"ר אורי מלר   שמור מאמר למועדפים

דר' אורי מלר – רופא בכיר ברשת "עיניים" הסרת משקפיים מעניק טיפים לשמירה על בריאות העין.

מתי חשוב לבצע בדיקות עיניים שגרתיות ובאיזו תדירות?
בדיקות שגרתיות מומלץ לבצע בגיל 3-1, טרם הכניסה לכיתה א', לקראת הוצאת רשיון הנהיגה ומידי שנה לאחר גיל 40-45. באנשים הסובלים ממחלות מסוימות כמו סוכרת, יתר לחץ דם, או אנשים הנוטלים תרופות שונות כגון סטרואידים, יידרש מעקב תכוף יותר שיקבע בשילוב רופא המשפחה ורופא העיניים. כמו כן, יש לפנות לבדיקה אצל רופא העיניים בכל מצב של שינוי בחדות הראיה או בשדה הראיה, פזילה, כניסת גופים זרים לעיניים, הופעת הבזקי-אור, כניסת חומר כימי לעין (חומצה, בסיס), דלקת בעיניים, טראומה לעין או לאזור הקרוב לעין או כל מקרה חריג אחר הקשור לעיניים או לראיה.
האם העיניים בילדים רגישות יותר?
באופן כללי, העיניים בילדים אינן רגישות יותר אולם בילדים ובמתבגרים, שכיחות יותר תופעות אלרגיות שונות שבדרך-כלל חולפות לאחר גיל ההתבגרות.
כיצד שומרים על "עיניים רגישות"?
קודם כל, מומלץ להיבדק ע"י רופא עיניים שיכול לאבחן את מקור הבעיה (אלרגיות שונות או יובש וכד') ובהתאם למצב, הוא יוכל גם לכוון לטיפול המתאים ולקביעת המעקב הדרוש.
מה עושים במקרה של אדמומיות סביב העפעפיים?
לפני שמציעים טיפול, יש לאבחן מדוע קיימת אותה אדמומיות. ישנם מצבים שונים הגורמים לכך, ביניהם דלקת "שולי העפעף" הנגרמת מהפרעה לפעילותן התקינה של בלוטות השומן בקרבת מוצא הריסים, אלרגיות שונות כולל אלרגיות למוצרי קוסמטיקה ושמפו שונים, יובש בעיניים ועוד. הטיפול, יינתן בהתאם למצב ובהתאם לבדיקת הרופא.
האם צריך להגן על עיניים בהירות יותר?
עיניים בעלות קשתית (איריס) בהירה, רגישות יותר לאור השמש, בהשוואה לעיניים כהות. דבר זה יכול להתבטא בסנוורים ותחושת אי-נוחות בחשיפה לשמש, גם לפרקי זמן קצרים. באנשים אלה, ישנה חשיבות מכרעת להרכבת משקפי שמש.
מה עושים כשלילד נכנס משהו לעין?
בכל מצב של חדירת גוף זר לעין, מומלץ להיבדק ע"י רופא עיניים בהקדם. הגוף הזר עלול לגרום לשריטה בקרנית ולהוביל לזיהום שיכול להיות הרסני. ניתן לבצע שטיפה במי-ברז אולם לא מומלץ לנסות "לחטט" בעין באמצעים שונים. מומלץ להשאיר זאת לרופא העיניים שיוכל להוציא את הגוף הזר באמצעים סטריליים ותחת אלחוש מקומי.
האם מותר לשפשף את העיניים?
לא מומלץ כלל לשפשף את העיניים. במידה שקיים גירוי, שפשוף העיניים גורם לשחרור חומרים שונים ממרכיבי מערכת החיסון, אשר מטרתם להלחם בחיידקים ובפולשים שונים. תוך כדי פעולתם החשובה, הם גורמים בין היתר גם לנזק מקומי לרקמת הלחמית והקרנית בעין. דבר זה עלול לגרום להחמרה באודם ובתחושת הגירוי ואי הנוחות בעין.
משחות אנטיביוטיות בבית, האם כדאי להחזיק ולהשתמש?
באופן כללי, משחות המכילות אנטיביוטיקה צריכות להינתן ע"י רופא בלבד. אין להשתמש במשחות אלה ללא המלצת רופא. בנוסף לכך, לא מומלץ לשמור באופן קבוע משחות אנטיביוטיות במקרר "למקרה הצורך". מרגע פתיחת מכסה המשחה, אין להשתמש בה לאחר חודש ימים, אלה אם מצוין אחרת על האריזה, או שרופא העיניים ייעץ כך. כמו כן, אין להשתמש במשחת עיניים אשר קודם לכן בוצע בה שימוש ע"י מטופל אחר, וזאת על-מנת למנוע העברת זיהום מאדם אחד לשני.
רשת עיניים – הסרת משקפיים בלייזר



www.enaim.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ד"ר אורי מלר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]