חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
פסיכותרפיה-טיפול בשיחה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שיווק ופרסום קידום אתרים הכנסה נוספת בניית אתרים

נושא המאמר: מה הבדל בין קידום אתרים ושיווק אתרים, טעות נפוצה וכואבת
מאת: רוברט אברמוב   שמור מאמר למועדפים

רוב בעלי האתרים ובעלי עסקים מניחים בטעות, שקידום האתרים ושיווק האתרים הם אותו הדבר.


חברים זאת טעות נפוצה וחמורה ביותר.
אם לא תבין את ההבדל ביניהם, טעות זו תעלה לך כמה אלפי שקלים והמון זמן שתבזבז בהילוך סרק. לכן עדיף שכבר עכשיו תבין מה זה קידום אתרים, מה זה שיווק אתרים, מהו פרסום ומהם מכירות.

ובכן, ממה הכל מתחיל...

עברו כבר מספר חודשים מאז שבנית והרצת את האתר שלך, יש לך מוצר או שירות מצוין אך עדיין אין לקוחות... וכתוצאה מכך גם אין הכנסות ורווחים מהאתר. כולם מסביב אומרים לך, שאתה צריך להזמין קידום ושיווק של האתר.

אתה מתיישב מול מחשב כדי לבדוק את הנושא, מחפש ב- google "קידום ושיווק אתרים" ומקבל רשימה של כמה מאות חברות אשר עוסקות בתחום. אתה מתיישב ליד הטלפון, מתחיל להתקשר לכל החברות האלה ולקבל הצעות מחיר שונות.

תוך זמן קצר מאוד תבין שצריך להשקיע סכום עגול של 2.5-3 אלף ₪ בחודש תמורת קידומו של האתר שלך, ואין לך מוצא אחר - השקעת כבר לא מעט אמצעים, כסף ואנרגיה באתר שלך.

אתה רוצה שהאתר כבר יתחיל להביא תוצאות!

בשלב הבא הינך הולך למקדם אתרים מקצועי, הוא מדבר איתך תוך שימוש בהמון מושגים טכניים לא ברורים לך, מבטיח לך ערימות של זהב. בסופו של דבר אתה מסכים ורושם 10-6 צ'קים ל-10-6 חודשים של עבודת קידום, אמרו לך שרק בפרק זמן כזה אפשר להשיג תוצאות פחות או יותר.

אתה משלם את הכסף ומתחיל לחכות לנס.

עוברים חודש, חודשיים, שלושה – הינך משלם את הצ'קים שרשמת...

ו... וואלה! יש תוצאות! יותר ויותר אנשים נכנסים לאתר שלך, אבל... משום מה הלקוחות לא מתקשרים ולא קונים את המוצרים ואת השירותים שלך! או שהם מתקשרים, אבל יש כל כך מעט לקוחות, שאתה בקושי מצליח לשלם את הצ'קים שאותם רשמת לחברת קידום האתרים.

מה באמת קרה מאז תחילת קידום האתר שלך?

נכון, לאתר שלך נכנסו כמה מאות או אלפי אנשים ביום, יחד עם זאת אחוז מאוד קטן מהם הזמין את המוצרים או את השירותים שלך! אתה בזבזת במקרה הטוב 10-6 אלפי ₪ על קידום האתר, אבל בכל זאת לא קיבלת שום תוצאה כלכלית!

מה הסיבה שזה קרה?

כאשר אתה פונה למקדם אתרים, אתה מצפה שהמוני לקוחות יזרמו לאתר שלך ויחטפו את המוצרים ואת השירותים שלך כמו לחמניות חמות. אבל, תשים לב – אף אחת מחברות קידום האתרים לא מבטיחה לך לקוחות.

במקרה הטוב, יבטיחו לך שתוך מספר חודשים האתר שלך יופיע בדף הראשון של google בהתאם למילות חיפוש מסוימות. אבל לא יותר מזה.


לדוגמא, אם האתר שלך עוסק בנושא של "אפיית עוגות", במקרה הטוב ביותר כעבור 6-2 חודשים, אם מישהו ירשום בשורת החיפוש של google "אפיית עוגות", הוא יוכל לראות את הקישור לאתר שלך בדף הראשון של תוצאות החיפוש. וזה, אני חוזר ואומר, במקרה הטוב.
אבל מה זה אומר? האם זה אומר שיהיו לך יותר לקוחות? לא.
זה אומר רק דבר אחד – לאתר שלך ייכנסו יותר אנשים, תראה בסטטיסטיקה כניסות מרשימות לא יותר מכך.

אתה לא יכול לצפות ליותר מזה ממקדמי האתרים, המטרה של מקדם האתרים – לקדם את האתר שלך בתוצאות של מנוע החיפוש. הינך לא תקבל ממנו שום ערבות לכך, שיהיו לך יותר לקוחות!

רוצה לבדוק מה שאני אומר נכון?

זה פשוט מאוד!

פנה למקדם אתרים, תגיד לו: "אני נותן לך 5,000 ₪, ואתה חייב להבטיח לי שהפעולות שלך יביאו לי לפחות 10,000 ₪, זאת אומרת לפחות פי שתיים יותר מהסכום שהשקעתי."

ותקשיב טוב, טוב בתשומת לב לתשובה שתתקבל
במקרה הטוב הוא יגיד לך: "מה קרה לך, השתגעת? מי בכלל יכול להבטיח דבר כזה? הדבר היחיד שאנחנו יכולים להבטיח הוא שאנחנו נבזבז את הכסף שלך בצורה מקצועית. וזהו. יותר מזה אנחנו לא יכולים להבטיח לך כלום. האם יהיו לך לקוחות או לא – זוהי הבעיה האישית שלך!"

במקרה הגרוע הוא יגיד לך שהוא יחזור אליך יותר מאוחר, אבל אתה לעולם לא תשמע ממנו וגם עם כן היזהר מרמאות, יש מספיק רמאים בשוק הזה.

אז מה עושים?


קודם כל, יש להבין את ההבדל – מה זה קידום ופרסום בכלל ואתרים בפרט, מה זה שיווק בכל תחומי העשייה, בין עם זה חנות נעליים או מוצרים ושירותים הנמכרים דרך האינטרנט באתר שלך.
מטרת קידום ופרסום – להביא לעסק או לאתר כמה שיותר אנשים.
מטרת השיווק – להפוך את האנשים האלה ללקוחות שלך ולהרוויח כסף.

קידום הוא נושא טכני לחלוטין. אתאר את מהות הקידום ממש בקצרה. השלב הראשון נקרא SEO – search engine optimization, זאת אומרת הכנתו של האתר לכך, שמנוע החיפוש (google) יקרא אותו ויקדם אותו בתוצאות החיפוש.

לאחר שהאתר מוכן מבחינה טכנית, מתחיל שלב הקנייה (או החלפה) של הקישורים. זאת אומרת, מכניסים באתרים אחרים קישורים לאתר שלך כדי ש- google יעריך את חשיבותו של האתר שלך. ככל שיש יותר קישורים לאתר שלך, כך הוא מגיע למקום גבוה יותר ברשימת תוצאות החיפוש. זוהי, בעצם, מהותו של קידום האתרים בקצרה.

ככל שהאתר שלך ימוקם גבוה יותר ברשימת תוצאות החיפוש, כך יותר אנשים יכנסו אליו. יחד עם זאת, מייד לאחר שהגולש נכנס לאתר שלך, קידום האתרים מסתיים ומתחיל השיווק.

כלומר, אם האתר שלך לא מוכן מהבחינה השיווקית, אז הגולש פשוט ייצא ממנו ולא יישאר באתר שלך יותר מ 30 שניות, שזה בעצם הזמן הדרוש לעשות רושם על הגולש.

במילים פשוטות, השקעת כמה אלפי שקלים במטרה להביא את הגולשים האלה לאתר, והם פשוט נכנסו לאתר שלך... ויצאו ממנו מבלי להתקשר אליך ומבלי לרכוש את המוצרים ואת השירותים שלך.

אז מה זה שיווק?

המטרה של השיווק היא לקחת את ידו של המבקר, וצעד אחר צעד להוביל אותו לרכישה. השיווק הוא התהליך אשר בסופו של דבר מביא לך את הכסף.

בקצרה, שיווק – זה לכתוב טקסטים שמוכרים, איך לא לתת לגולש לצאת מהאתר ללא קנייה, איך להעלות את אמונו של הגולש בך, איך למכור מוצרים ושירותים דרך האתר, איך להציג אותם בצורה הטובה ביותר, איך לגרום לגולשים לספר על האתר שלך לאנשים אחרים, איך להביא גולשים חדשים לאתר בחינם, איך לכתוב את הפרסומות מבלי לזרוק את הכסף לפח, איך לערוך את הדף הראשי של האתר בצורה כזאת שהמשתמש ירצה להישאר באתר, איך לפרסם את האתר בחינם וכו'.
כפי שאתה מבין, השיווק הוא עבודה מול הגולשים ומול הלקוחות, כלומר זוהי עבודה לא טכנית (כמו במקרה של קידום) אלא יצירתיות שהינך צריך באופן קבוע להשתמש בה.

ועכשיו שים לב, נקודה חשובה – אף אחד לא יכול לעסוק בשיווק במקומך! רק אתה, באופן אישי, צריך לעסוק בשיווק של האתר שלך!

גם אם מישהו הבטיח לך לעשות זאת במקומך, קח בחשבון שיכול מאוד להיות שעובדים עליך בעיניים או שזה אדם בלתי מקצועי המנסה ללמוד על חשבונך.

אגב, מרבית "מקדמי האתרים" בעצמם לא מבינים את ההבדל בין השיווק לקידום. אז מה הם יכולים להציע לך?

רק אתה באופן אישי יכול לשווק את המוצרים ואת השירותים שלך, כיוון שאף אחד אחר לא יודע על המוצרים או השירותים שלך יותר ממך, וכן כיוון שאף אחד לא יישב במשך ימים ולילות שלמים כדי להמציא וליישם שיטות שיווק חדשות למוצר או לשירות שלך.

השיווק הוא שיפור בלתי פוסק של טקסטים מוכרים, בחינה ובדיקה קבועות של שיטות שיווק כאלה ואחרות, מחירי מוצרים או שירותים, שילובי מוצרים ועוד... והתהליך הזה לא נעצר אף לא ליום אחד. וזה בדיוק מה שאתה צריך לעשות כדי להתחיל להרוויח באמצעות האתר שלך.


דוגמא נוספת: תחשוב על האתר שלך כעל חנות רגילה שנמצאת ברחוב שלך, מטרתו של מקדם האתרים הוא להביא את האדם לחנות שלך בדיוק כמו עיתון מקומי יביא את האנשים מהעיר לחנות שלך. המטרה שלך, בתור בעל החנות, לוודא שאנשי המכירות שלך אדיבים והם יכולים להראות ולמכור את המוצר ללקוח שנכנס לחנות. אם האתר שלך לא מוכן מהבחינה השיווקית, אתה יכול במשך שנים לקדם אותו שלך, ולא תקבל שום החזר, שום תוצאה. זה כמו לפרסם חנות ריקה שעובדים בה סוכני מכירות גרועים – האנשים ייכנסו לחנות שלך, אך הם לא ירכשו דבר.


טוב, מקדם האתרים יביא לך את הלקוחות. השיווק שלך הוא זה שיביא את המכירות ואת הכסף. יש חשיבות מכרעת למעשיהם של הגולשים כאשר הם ייכנסו לאתר שלך – האם הם ייצאו ממנו תוך 30 שניות או שהם ירכשו את המוצרים ואת השירותים שלך.

מה לעשות קודם – קידום או שיווק?

אם אתה לא רוצה לשרוף את הכסף שלך, קודם כל תבחן את האתר שלך על כמות קטנה של מבקרים שכבר קיימים נכנסים לאתר שלך.
אם הצלחת להגיע לכך שמתוך 100 אנשים אשר נכנסו לאתר שלך לפחות 5 רכשו את המוצר או את השירות שלך – זה מצוין! אתה יכול לעסוק בפרסום ובקידום.

כעת אתה תדע בוודאות, שאם בעזרת הקידום לאתר שלך ייכנסו 1,000 גולשים, אז 50 מתוכם בטוח יהפכו ללקוחות שלך.

אם עדיין לא הגעת לזה, אז אני ממליץ לך בינתיים ללמוד למכור, כלומר לשווק את המוצרים ואת השירותים שלך, ורק אחר כך לדאוג לקידום ולפרסום.

זאת אומרת, קודם שיווק, ואחר כך קידום ופרסום, ולא להיפך ובטח שלא אחד במקום השני


עם עדיין אין לך מושג כיצד עושים זאת אני ממליץ לך, להירשם לסדנא שיצרתי עבורך ללא תשלום ולמד
* כיצד מגיעים לתוצאות של המרת הגולשים ללקוחות,

* כיצד להרוויח כסף מאינטרנט מהיכולות שלך

* איך ליצור מערך כלים לניהול העסק האינטרנטי שלך

* ליצור מיתוג אישי וניהול זהות ברשת


robert-abramov.blogspot.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רוברט אברמוב שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]