חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
השמה להמונים: כבר לא מה שחשבתם





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הורדות משחקים משחקים להורדה מריו סוניק

נושא המאמר: משחקי מעריצים - מה הקטע שלהם?
מאת: איתי ברנר   שמור מאמר למועדפים

משחקי מעריצים – מה הקטע שלהם?

הידעתם – כאשר אתם מחפשים "משחקי מריו" , "משחקי סוניק" במנוע חיפוש ישראלי (כולל גוגל ישראל) סביר להניח שלא תגיעו לאף אחד מהמשחקים המקוריים שלהם (האחים סופר מריו או סוניק הקיפוד 1 לדוגמה), אלא למשחקי מעריצים. משחקי מעריצים הם משחקים שלא נוצרו על ידי החברות המקוריות (נינטנדו וסגה במקרה הזה), אלא על ידי אנשים שונים שעושים זאת בעיקר בשביל הכיף.

אבל זה שמשחק מעריצים כולל את הדמות המקורית, לא אומר בהכרח שהוא באותה איכות של הסדרה המקורית או אפילו מנסה באמת לחקות אותה מבחינת המשחקיות. קחו לדוגמה את כל משחקי הפלאש של סוניק שמסתובבים באינטרנט בלי סוף : כאשר תשוו אותם אפילו למשחקי הסוניק הפחות טובים (סוניק 3 די), תגלו שהם איטיים, בעלי צליל מקרטע ונראים הרבה פחות טוב. אז למה לעזאזל הם עדין מצליחים כל כך , ובמיוחד בארץ!? אני יכול לחשוב על שתי סיבות עיקריות:

1.הרבה מאוד שחקנים הם צעירים יחסית ולא מכירים את הקונסולות המקוריות (מגה דרייב ונינטנדו / סופר נינטנדו). לעומת זאת, הם בהחלט מכירים את הדמויות, בעיקר מסדרות טלווזיה ומוצרים נלווים , זה נכון בעיקר במקרה של סוניק.

2.שוק הקונסולות בארץ לא מפותח, גם בעבר וגם היום רובינו משחקים בעיקר על המחשב האישי (למרות שזה משתנה בשנים האחרונות). בגלל שאין כמעט גרסאות רשמיות של משחקי מריו ואפילו סוניק למחשב.

עם זאת, חשוב להדגיש שלא כל משחקי המעריצים הם גרועים או מפחיתים מהמקור. מי ששיחק למשל בסדרת משחקי מריו של Hello שנוצרו ב – Game Maker יודע שהבחור יכול ללמד את נינטנדו כמה טריקים בעצמו. למרבה הצער, מכיוון שהיום רוב אתרי המשחקים עדיין מעדיפים כמות על פני איכות, מיום ליום נעשה יותר ויותר קשה למצוא את המשחקים הללו. אז הנה רשימה של כמה מהטובים יותר:

Super Mario Forever
Sonic Robot Blast 2
Action Doom 2 (מוד של דום 2 בסגנון דאבל דרגון עם עלילה מושקעת)
Super Mario Galaxy Forever
Mortal Kombat Project
Codename : Gordeon
Halo Zero


n00b.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י איתי ברנר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]