חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
בני





    קישורי טקסט (לפרטים)




גרפולוגיה
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: גרפולוגיה אבחון גרפולוגי מאמר הרצאות

נושא המאמר: כמה מהסימנים לחוסר אמינות ויושר בכתב היד
מאת: מאיה הראל    שמור מאמר למועדפים

גרפולוגיה-אבחון של חוסר אמינות ויושר על פי כתב היד
כולם בפוטנציאל הם אינם אמינים או שקרנים, ועושים את זה על מנת לא לפגוע, לא לעבור גבול ולהיות אנשים בעלי טאקט.
כדי לקבוע מהי רמת אמינותו של הכותב ויושרו, עלינו לאבחן תכונות שונות שילמדו אותנו על רמת המוסריות שלו. נלמד מהכתב על שליטתו העצמית של הכותב, על ערכיו, עקרונותיו,ושאיפותיו התנהגותו בחברה ויחסו לזולת. נראה אם הוא מסוגל להתמודד ולהתגבר על מצבים מורכבים, ואם הוא מסוגל לעמוד בפיתויים.
בדיקת מהימנות של כתב תעשה באמצעות כל הכתב , בדיקה גרפולוגית יסודית, ניתוח מלא של כל הסימנים והמאפיינים של הכתב.
חשוב לציין שסימנים גרפולוגים בודדים לא מספיקים בשביל לקבוע בצורה החלטית על יושרו או מהימנותו של הכותב.
בספרות הגרפולוגית המקצועית מדברים על לפחות 9 סימנים משמעותיים מתוך 28 סימנים גרפולוגים לקביעת חוסר מהימנות, במאמר זה נדון רק בחלק מהם.
1.האיטיות – כתב מאוד איטי ומאוד תקוע משמעו- ראיתי, שמעתי , קלטתי,חשבתי, עכשיו רגע אני מעבד, לאט לאט אני צריך לחשוב על זה.אני חושב ומסנן מה שאני אומר. אני חונק הבעה טבעית, נובע מביטחון עצמי מאוד נמוך.
2. כתב מהיר מאוד בלי מעצורים- לא יודע לדחות סיפוקים, כשבא לו לקחת משהו הוא ייקח, כשבא לו להגיד משהו הוא יגיד, אין סייגים חברתיים.
3. כתיבה תמה- הסתרה, אני מראה מה שאני חושב שאתם רוצים לראות, אני סוג של "ילד טוב ירושלים". יכול להראות גם על אנשים מאוד מרצים שזה נובע אצלם מחינוך קשה, אך גם יכול להעיד על אדם שמנסה להסתיר רגשי נחיתות.
4.חוסר סדירות מובהק – כותב שאין לו בכלל עקביות בכתב, לא בגודל, לא בצורה, לא בזווית, אדם שכל פעם משתנה, נותן הבטחה ושוכח כי הוא כבר נמצא במקום אחר., שינויים קיצויים הכתב יעידו על סערה פנימית ועל קושי לעמוד בלחצים פנימיים.
5. הזווית השמאלית- הזווית הקלה והמשחררת ביותר היא הימנית, כשכותב יד ימין , משתמש בכתיבתו בזווית כתיבה שמאלית, הוא מפעיל המון בקרה ומסתיר את התחושות האמיתיות שלו מתוך מניעים רגשיים.
6.אות ראשונה גדולה/מקושטת – הסתרה של ביטחון עצמי נמוך. או בעצם ביטחון עצמי לא אמיתי אלא רק רושם, משחק. זוהי כניסה בקול כדי להיות במרכז העיניינים ולהרשים.
7.השמטת אותיוית או סיכול אותיות בכתב איטי בלבד – מעיד על חוסר נוחות עם מה שהכותב כתב.
8.נקודות חסרות משמעות שנמצאות בכל מיני מקומות בדף(לא חולמים או ניקוד כלשהו), רואים כאילו שהיד נגעה בנייר והורמה – מעיד על רגשות אשם משהו מאוד מהוסס וחרד, הכותב חושם איך להוציא החוצה את העניין, לא יכול להתמודד עם זה.
9.קווי כיסוי- קו שחוזר על קו אחר שנכתב באותה אות- מעיד על מצוקה, נשארים באותו המקום כי מפחדים ללכת אל הלא נודע, תקיעות
10.אותיות תלויות- לא נכתבות עד הסוף , לא נוגעות בשורה - מעיד על חוסר רצון או חוסר יכות להתחייב, התחמקות מאחריות
11.כתב מקושט- מעיד על הסתרה וחיפוש תשומת לב
12.צורות חוטיות המקשות על הקריאה- מעיד על ערמומיות, מניפולטיביות ,התחמקות מהתחייבות
13.חוסר שוליים- מעיד על חוסר נימוס, התפרצויות, קושי להיצמד לגבול ולמסגרת.
14.אזור תחתון מפותח מאוד- מעיד על חומרנות יתרה , חמדנות.

המאמר נכתב על ידי מאיה הראל-גרפולוגית מוסמכת מטעם האגודה האמריקאית לגרפולוגיה AAHA בעלת תואר ראשון בחינוך ותואר שני במנהל ומדיניות ציבורית מטעם אונ' בן גוריון

לפרטים
מאיה הראל
www.graphology-il.co.il
052-3868403
[email protected]

www.graphology-il.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מאיה הראל שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]