חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כללים לקריאה בקלפי טארוט





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: החזר מס יועץ מס החזרי מס ייעוץ מס

נושא המאמר: החזר מס
מאת: דודי ישר, יועץ מס   שמור מאמר למועדפים

החזרי מס:


החזר מס הינו קבלת החזרי מס ששולמו ביתר למס הכנסה.
החזרי המס נוגעים בעיקר לשכירים (המרוויחים מתחת 577אלף ₪ לשנה) וכל אותם אנשים שאינם נדרשים להגיש דוחות למס הכנסה כמו: פנסיונרים שיש להם הכנסות ריביות וריווחי הון בבורסה, הכנסות משכירות שלא יותר מהתקרה ועוד.
כל אלו זכאי ל החזר מס מכיוון שאינם מגישים דוחות למס הכנסה לכן אינם מודעים לכך ששלמו מס ביתר.
תנאי בסיס לזכאות החזר מס הוא תשלום מס הכנסה ולכן מי שזכאי לקבל החזר מס, הוא קודם כל מי שמשלם מס הכנסה ממשכורתו. (גבר-ממשכורת של 4.5 אלף ₪ לחודש ו-5 אלף ₪ לאישה).

איך נוצר הצורך בהחזר מס?

*חישוב תשלום המס לשכיר מתבצע ע"י המעביד האמור לחשב את נקודות הזיכוי וההקלות המגיעות לעובד. אך לא תמיד מודע המעביד לכל ההקלות המגיעות לעובד וכן השכיר לא תמיד מעדכן את הרשויות לגבי שינוי כזה או אחר במצבו האישי שלו ושל בני משפחתו היכול לזכותם במס.

*החזר מס יכול להיווצר במקרים רבים בשינוי תעסוקה כגון: החלפת מקום עבודה, לידה, אבטלה, יציאה לפנסיה או פיטורים וכו' וכן החזר מס עקב תרומות, משפחה חד הורית, הפקדה כעצמאי לביטוח חיים או לקופות גמל ועוד.

בדיקת החזר מס יכולה להתבצע עד ל-6 שנים אחורה. כלומר: בשנת 2009 יתבצע החזר לשנים 2003-2008 וכד'.

חשוב לזכור!! מס הכנסה אינו עושה את החישוב בשבילך ואם אתה לא תדאג לכך אף אחד לא יבצע זאת עבורך והכסף שלך ימשיך לשכב במשרדי מס הכנסה...

אז למה אנשים נרתעים לבקש החזר ממס הכנסה?

יש אנשים שהמילה מס הכנסה מאיימת עליהם ומעדיפים שלא להיתקל בהם לטוב ולרע וכן עקב הבירוקרטיה במשרדי הממשלה אנשים מתייאשים מראש וחבל.
עוד גורם הוא שאנשים סומכים על המעביד וחשב השכר במקום העבודה שידאגו לנצל את מקסימום ההקלות במס שלהם.
לא תמיד אלו המתעסקים עם חישוב השכר מודעים לכל מה שמגיע להם, על כן, עדיף שמישהו אחר יעשה זאת.

אילו אישורים צריך כדי לקבל החזר מס?

יש להציג מסמכים לגבי ההכנסות בניכויים והזיכויים.לרבות טופס 106 מהמעביד, אישורים מהביטוח לאומי על גמלאות ששולמו (אם שולמו) כמו דמי אבטלה, דמי לידה וכו' וכן אישורים שנתיים מקופות גמל שהופקדו לתוכם כספים, טופס 161 בגין פיצויים ועוד. (תלוי כמובן בסיבה שבשלה מגיע החזר המס.)





אנו נותנים שירות עד לבית הלקוח ובמשרדינו. נשמח להגיע לפגישת ייעוץ ללא כל התחייבות.

צור עמנו קשר וחסוך מעצמך את הבירוקרטיה...



www.taxmas.info


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דודי ישר, יועץ מס שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]