חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הצעת נישואין בצפון





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: לחימה דוד דרפק ג'יו-ג'יטסו אומנויות לחימה

נושא המאמר: לחימה-מקום בו לומדים דרך חיים.
מאת: דוד דרפק   שמור מאמר למועדפים

לאחר מלחמת העולם השניה,כאשר יפן ספגה מכה קשה והפסידה במלחמה,נאלץ העם היפני לחפש דרכים להתמודד עם התבוסה.תורת "הבושידו"-דרך הלוחם לא יכלה עוד לספק את העם.השלטון האמריקאי אסר על כל דבר שהתבסס על תורה זו. רבים ממורים עזבו את יפן וחיפשו את עצמם במדינות אחרות. בתקופה זו הופנה העם לשיטות מודרניות,אשר בראש ובראשונה ייצגו את עצמן לא כ"בושידו" אלה כ-"דו"-דרך. וזה בדיוק היה הנחוץ לעם. חיפוש דרך ולא דרך לחימה. שיטות אלו: קראטה-דו,ג'ודו,אייקידו,קנדו התבססו על תורות לחימה אתיקות כמו: אקינאווה-טא,ג'יו-ג'יטסו,אייקי-ג'יטסו ואחרות,אך בחרו פילוסופיה שונה מפילוסופיית הבושידו. בעולם המודרני לא נשאר מקום לנושאי חרב,לאלו שהיו נותנים את חייהם למען הקייסר,לאלו שחיפשו יופי בצמיחת הסאקורה,לאלו שכל חייהם עיפשו דרך הלוחם.כך עולם המודרני הביס ערכים של עולם העבר.
עברו שנים והעולם פתאום מתאפך.יומר ויותר אנשים מחפשים לא רק דרך,אלה דרך הלוחם. יום אחר יום הם הולכים לדוג'ו-אולם חיפוש הדרך ומתאמנים באחד מאומנויות לחימה אך כבר לא כגי להיות בזרם האופנה.הם מוכנים להקריב את זמנם למען זה. משפחה,חברים,ילדים הולכים למקום שני בחייהם. בנפשם הם כמו הלוחמים האתיקים מוכנים ללכת ולהלחם למען צדק.הם מחפשים אחרי מורים,מנסים שיטות שונות וכל הזמן נמצאים בחיפושי הדרך.
ככל הנראה זיכרון גינטי לא נותן להם מנוחה.אדם נולד להיות לוחם מהרגע הראשון בחייו.עולם המודרני לוקח ממנו את החשוב-כוח לשרוד.
בשיטת הלחימה אשר מתבססת על תורת הג'יו-ג'יטסו ישנם כל הגברים הנחוצים כגי ללמוד איך לשרוד. בלחימה לומדים להגיב בהתססות על אינסטינקטים. תגובות בסיסיות אשר נבנות שלב אחר שלב כדי להחזיר את המתאמן למקורות,ללמדו מחדש לשרוד.
בלחימה אין גיל שלא ניתן להתחיל להתאמן בו,ואין מטרה שלא ניתנת להשגה. הכל תלוי אך ורק במתאמן עצמו.כל אחד בוחר את המתאים לו. לאלו שמחפשים ספורט אפשרות להתקדם בגרסה ספורטיבית ולהכין את עצמם לתחרויות על פי שיטה מודרנית שאינה מגבילה את המתאמן לחוקה מסויימת.מתאמני הלחימה זכו באליפויות רבות ובשיטות שונות כגון:ג'יו-ג'יטסו,קראטה,טאקוונדו,פאנקראטיון. השיטה מאפשרת להכין לוחם אוניברסלי ולהגיע לעיקר.מתטמני הלחימה הם הסמוראים של היום. מדע לצד חוכמה של מאות שנים יוצרים שילוב ששמו-לחימה.

www.lehima.org


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דוד דרפק שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]