חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
איתור ספקים ומוצרים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שפעת החזירים שפעת חזירים שפעת מחלה

נושא המאמר: שפעת החזירים - הכינו עצמכם לחורף
מאת: יאיר שמואלי   שמור מאמר למועדפים

עם בואו של החורף ועימו הגשמים הראשונים, הרוחות העזות, העננים הקודרים והחשכה המוקדמת כולנו מתחילים לחשוש מלהידבק במחלות החורף השונות. הצטננות בחורף היא עניין של יום ביומו, אף סתום, כאבי ראש וסימנים אחרים של מחלות הן דבר שבשגרה. חורף הוא קרקע חמימה להתפתחות מחלות ויראליות וחיידקיות כאחד. לאחרונה נודע לנו על שפעת החזירים – מחלה נוראית שמקורה בשפעת, שקוטלת אנשים על ימין ועל שמאל עד היום מדי יום ביומו. מחקרים והשערות של מדענים גדולי שם בעולם מובילים למסקנה שהמחלה הנוראית הזאת תתפרץ בגדול בחורף הקרוב. אומנם התקשורת לא נותנת לכך את תשומת הלב הראוייה אבל ייתכן מאוד שאנו עומדים בפני עידן של מגפה נוראית המאיימת להכחיד חלקים נכבדים מהמין האנושי. אל לנו להקל בעניין שפעת החזירים – חשוב ביותר שנתחיל להתמגן לקראת החורף הקרוב ולהיות מוכנים לכל תרחיש שעלול להיות. אמצעי ההתמגנות לשפעת החזירים כבר מוכרים לכם מהתקשורת ומהחנויות – אלכוהול מחטא לידיים שנועד למנוע אפשרות הדבקות דרך מגע ידיים יום יומי, מסכה לפנים – מסכה שמקורה עוד בימי שפעת העופות שבמקומות הנגועים היו מסתובבים איתה באופן יום יומי. מסכה כזאת – חד פעמית או רב פעמית מצמצמת את ההדבקות דרך דרכי הנשימה במאות אחוזים. בנוסף – עלינו לנקוט באמצעי זהירות, להמנע מלהתקרב לאנשים שאנחנו לא מכירים, להיזהר משהייה במקומות צפופים כמו קניונים ורחובות צפופים, להיזהר מהצטננויות החורף הקלות לכאורה – להקפיד על ביגוד מתאים ויציאה אך ורק כשהדבר הכרחי מחוץ לבית. במידה ונשמור על אמצעי ההגנה האלה – סיכויינו לנצח את שפעת החזירים – המגפה הנוראית הזאת, רק גדלים. שנזכה רק לבריאות.

swine-flu.awardspace.biz/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יאיר שמואלי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]