חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הורשת מכסת ביצים במשק חקלאי





    קישורי טקסט (לפרטים)




מלון בניו יורק
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ויזה לארה"ב עבודה בארה"ב

נושא המאמר: ויזת עבודה בארה"ב
מאת: ויזה לארה"ב   שמור מאמר למועדפים

ישנן כמה סוגים של ויזת עבודה בארה"ב המיועדות לקהלים שונים, כל סוג ויזה הוא תלוי בעבודה בה תרצו להשתלב בארה"ב. על מנת להוציא את כל סוגי הויזות יש לפנות לשגרירות ארה"ב בישראל לקביעת ראיון באתר https://visainfo.us visaservices.com. כמו כן, אתר שגרירות ארה"ב מספק מידע רב על סוגים שונים ומגוונים של ויזת עבודה בארה"ב, ומה המסמכים הדרושים להשגתן בכתובת http://usembassy israel.org.il.

ויזת עבודה בארה"ב מסוג H2B

ויזה המאפשרת עבודה ושהות חוקית בארה"ב לפרק זמן מוגבל. כל בעל ויזה מסוג H2B מקבל מספר ביטוח לאומי בארה"ב, המאפשר להוציא רישיון נהיגה מקומי, פתיחת חשבון בנק מקומי וכיסוי מבחינת ביטוח. זוהי ויזה לעבודה עונתית, המאפשרת לעבוד בארה"ב לתקופה שבין ארבעה לשמונה חודשים. זוהי ויזה לארה"ב מיוחדת שמנפיקה הממשלה על פי מכסות למעסיקים לקראת עונת החגים, ובראשם הכריסטמס.
חברות רבות העוסקות בהשמת עובדים, במיוחד בעגלות מכירה בקניונים ברחבי ארה"ב מחזיקות בהקצאות של ויזת עבודה בארה"ב מסוג זה. כך שצריך שיהיה לכם מעסיק בארה"ב שיש לו ויזה כזאת עבורכם כדי שתוכלו לעבוד שם באופן חוקי.

ויזת עבודה בארה"ב לסטודנטים מסוג J1

לסטודנטים מן המניין, שלומדים באחד מהמוסדות להשכלה גבוהה המוכרים בישראל, יש אפשרות להוציא אישור זמני למטרת עבודה בארה"ב בזמן חופשת הקיץ. ממשלת ארה"ב בשיתוף עם מחלקת המדינה מפעילה תוכנית המאפשרת לסטודנטים לנצל את חודשי הקיץ הפנויים מלימודים, מיולי ועד אוקטובר, לצורך עבודה שתאפשר להם לחסוך כסף לקראת פתיחת שנת הלימודים החדשה. ויזה עבודה לארה"ב מסוג J1 מאפשרת לעבוד באופן חוקי מקסימום ארבעה חודשים, בתום תקופת העבודה הויזה מאפשרת שהות של חודש נוסף בו אפשר לטייל. ויזת J1 מאפשרת למחזיק בה לקבל מספר ביטוח לאומי של ארה"ב, על כל היתרונות הנגזרים מכך.

סוגים נוספים של ויזת עבודה בארה"ב

סוגים רבים של ויזה לארה"ב נכללים תחת הקטגוריה של ויזות שלא למטרות הגירה, ועל מנת להוציא אשרת עבודה כזאת צריך אישור בכתב מטעם המעסיק בארה"ב.
ויזה מסוג H – ויזות המיועדות לעובדים מיומנים למטרת עבודה זמנית. על המבקש ויזה מסוג זה להוכיח שהמעסיק העתידי הגיש בקשה לסטאטוס עובד זמני ל USCIS, שאושרה על גבי טופס מסוג I 129, וכן להציג אישורים המצביעים על ההשכלה המתאימה לעבודה ועל הניסיון הדרוש.
ויזה מסוג L – מיועדת לעובדים המשנים את מקום עבודתם במסגרת עבודתם בחברה בינלאומית.
ויזה מסוג O – מיועדת לעובדים בעלי כישורים מיוחדים בתחום המדעים, האמנות, החינוך, העסקים, הספורט, התקשורת או תחום אחר.
ויזה מסוג P – מיועדת לספורטאי, אמן או בדרן מקצועי. יכולה להוות ויזה לאירוע בודד במסגרת חילופי תרבות או לתקופה ממושכת יותר.

ויזת עבודה בארה"ב ללא חסות מעסיק

אם ברצונכם לנסוע לארה"ב ולחפש בה בעצמיכם עבודה חוקית, הרי שהדרך הטובה ביותר היא גרין קארד. גרין קארד היא אשרת הגירה המאפשרת מעמד של תושב קבע חוקי בארה"ב ומאפשרת לעבוד, לגור וללמוד בה ללא הגבלת זמן. מדי שנה מגרילה ממשלת ארה"ב 50,000 אשרות כניסה כאלה ברחבי העולם.

www.maka.co.il/%d7%a2%d7%91%d7%95%d7%93%d7%94_%d7%91%d7%90%d7%a8%d7%94%d7%91/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ויזה לארה"ב שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]