חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
גני אירועים או אולמות אירועים





    קישורי טקסט (לפרטים)




מלון בניו יורק
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ויזה לארה"ב עבודה בארה"ב

נושא המאמר: ויזה לארה"ב
מאת: ויזה לארה"ב   שמור מאמר למועדפים

בשנים האחרונות ובמיוחד בעקבות הפיגוע במגדלי התאומים בשנת 2001, מדיניות הוצאת אישור כניסה, להלן ויזה לארה"ב, הפך מורכב יותר מאי פעם. החמרת התנאים לקבלת ויזה לארה"ב מיוחסת לאיום הטרור תחתיו חיה ארה"ב מאז ספטמבר 2001.

מידע כללי
מתוך מאות רבות של בקשות שמעבירים ישראלים וישראליות לשגרירות ארה"ב, כ90% מהבקשות מתקבלות, אך חלק נדחות. היחס כלפי מי שמעוניינים לנסוע לארה"ב ופונים בבקשה לקבלת ויזה, הוא כאל מי שמעוניינים להגר אליה ולהישאר בה מעבר לתקופה המאושרת. חובת ההוכחה היא על מי שפונה לקבלת ויזה לארה"ב. כאן תפורט הדרך להשגת ויזה לארה"ב שלא לצרכי הגירה. ההליך לוקח זמן, לצורך ביצוע הראיון. צריך לקבל ויזה לארה"ב לפני שמזמינים כרטיסי טיסה לארה"ב, כך שמומלץ להתחיל בהליך כמה חודשים לפני התאריך בו תרצו לטוס לארה"ב.
כאשר תבצעו את הפרוצדורה הנדרשת להשגת ויזה לארה"ב, תיתקלו בודאי בצורך להציג את הקשר לכם לישראל ואת הסיבות שלכם לחזור אליה בתום נסיעה לתכלית מסוימת שצריך להציג באמצעות מסמכים בעת הראיון.

השלבים העיקריים הוצאת הויזה
הליך בקשת ויזה לארה"ב מתחיל בקביעה של מועד לריאיון בשגרירות האמריקאית בתל אביב דרך אתר האינטרנט. כל מי שמגיש בקשה לקבלת ויזה לארה"ב נדרש לעבור ראיון בשגרירות, למעט פונים שהם מתחת לגיל 14 או מעל לגיל 80. הפנייה של פונים אלה לשגרירות היא באמצעות פנייה למוקד הטלפוני של רשות הדואר (171), תשלום באשראי על שירותי איסוף ומסירה שיובילו את טופסי הבקשה המלאים, דרכונים תקפים, מסמכים תומכים וכן קבלה על תשלום האגרה הנדרשת בסך 131$. על בקשות עבור ילדים להכיל גם העתקים של הויזות של הוריהם או הוכחה לקשר של ההורים לישראל, וכן מכתב מההורים שמאשר את נסיעתו של הילד. רשות הדואר תעביר את הטפסים לשגרירות ארה"ב בתל אביב להמשך הטיפול, ואין צורך לקבוע ראיון.
פונים מתחת לגיל 14 או מעל גיל 80 האמורים לפנות לקונסוליה הכללית בירושלים (נכון לגבי מי שגר בירושלים, בגדה המערבית, בהתנחלויות או ברצועת עזה), יגישו את הטפסים הנדרשים באמצעות סוכנת הנסיעות שלהם.
על כל מי שהוא בין הגילאים 14 עד 79, לקבוע ראיון אישי בשגרירות ארה"ב בתל אביב או בקונסוליה הכללית בירושלים, על פי מקום המגורים. את הראיון יש לקבוע דרך אתר מידע על ויזות שמפעילה שגרירות ארה"ב. בעת קביעת הראיון יש לשלם בכרטיס אשראי סכום של 22$, או לשלם בדואר ולקבל קוד על ביצוע התשלום.

טפסים לראיון בשגרירות להוצאת ויזה
1. טופס DS 156 , טופס בקשה לקבלת ויזה לארה"ב שלא לצרכי הגירה
באתר הויזות של שגרירות ארה"ב, יש גישה לטופס אלקטרוני שיש למלא לקראת הראיון. צריך למלא באופן אלקטרוני את הטופס DS 156, ולא בכתב יד, להדפיס אותו באיכות טובה על שלושת עמודיו, ולהגיש אותו בעת הראיון האישי. ישנם טפסים נלווים נוספים, טופס DS 157 שנדרשים למלא גברים שגילם בין 16 לבין45, וטופס DS 158 אותו צריכים למלא הפונים לקבלת ויזת סטודנט.
2. דרכון בתוקף
3. מסמכים המצביעים על הקשר שלכם למדינת ישראל. מה שיכול לעזור כאן הם מסמכים המעידים על העסקתכם ועל כך שעליכם לשוב לעבודה בסוף התקופה המיועדת לנסיעה ואינכם מחפשים עבודה בארה"ב. אישור כי אתם חוזרים ללמוד בארץ.
4. קבלה על תשלום אגרה בסך 131$.
5. שתי תמונות בגודל 5*5, על רקע לבן.
הגשת בקשה לקבלת ויזה לארה"ב הפכה בשנים האחרונות להליך ארוך ומתיש, אבל בהחלט אפשרי.

www.maka.co.il/%d7%95%d7%99%d7%96%d7%94_%d7%9c%d7%90%d7%a8%d7%94%d7%91/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ויזה לארה"ב שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]