חיפוש מאמרים

12307 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
"מס יציאה" (ע"פ פקודת מס הכנסה) המוטל על אדם שחדל להיות תושב ישראל





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הגדלת חזה ניתוח הגדלת חזה ניתוחים פלסטיים

נושא המאמר: הגדלת חזה בצורה טבעית
מאת: ניתוחים פלסטיים   שמור מאמר למועדפים

ככל שהולכים ומתרבים הטיפולים הטבעיים וההוליסטיים, נראה יותר ויותר מיותר לעשות ניתוח פלסטי לצורך הגדלת חזה. הרי החזה גדל מעצמו בתקופת גיל ההתבגרות וגם לקראת לידה והנקה, האין דרך טבעית להשפיע על גדילת החזה תוך ניצול התכונות הטבעיות של הגוף? אין דרך לבודד את ההורמונים המשתתפים בתהליך לקבלת חזה גדול יותר ללא התערבות ניתוח? כמו כן, נשים רבות מדווחות שהחזה שלהן גדל עקב התחלה של שימוש בגלולות למניעת היריון, האם אי אפשר לבודד את הגורם הפעיל בגלולה למניעת הריון שגורם לגדילת החזה?
מחקרים שונים שניסו לחקור את התופעה, לא מצאו עדיין פתרון טבעי, והצביעו על כך שלעיתים החזה גדל מסיבות פסיכולוגיות. ישנן כל מיני תרופות שמציעות להחליף את ההליך הכירורגי של הגדלת חזה, אבל עד היום הן לא הוכחו כיעילות. לאחר הפסקת גדילת החזה בגיל ההתבגרות, קשה להביא לגידול החזה באמצעים טבעיים. בכל זאת יש בשוק כמה אפשרויות להגדלת חזה בצורה טבעית.

הגדלת חזה באמצעות הורמונים

ישנם הורמונים המעורבים בתהליך התפתחות החזה בשנות ההתבגרות כמו למשל אסטריול ואלדסטרון. שימוש בהורמונים אלה לצורך הגדלת חזה לא מאפשר שליטה על גודל החזה הסופי וגם עלול לגרום לתופעות לוואי.
ישנם מחקרים שמנסים לבודד הורמונים שהגוף מייצר בעת תקופת ההיריון, ולבדוק את השפעתם על גודל החזה באופן שיסייע להגדלת השדיים אך ימנע תופעות לוואי בלתי רצויות.

הגדלת חזה באמצעות כדורים

יש בשוק כדורים המיועדים לצרכי הגדלת חזה, הכדורים עשויים מחומרים טבעיים ויש לקחת אותם רצוף שלושה חודשים פעם ביום לקבלת תוצאות. כבר אחרי החודש הראשון אפשר להבחין בתוצאות, והכדורים מסיעים להגדיל את החזה במידה אחת או שתיים. זהו תהליך בלתי הפיך, אם תפסיקו לקחת את הכדורים החזה לא יצטמק לגודלו המקורי. התרופה מאושרת על ידי משרד הבריאות וזולה משמעותית מכל ניתוח הגדלת חזה או הליך פלסטי להגדלת חזה (טווח המחירים נע בסביבות 1000 שקלים).
עם זאת, מי שחוו שימוש בכדורים מדווחות על תגובות מעורבות, יש נשים שטוענות שהחזה שלהן גדל ואחרות לא הבחינו בשינוי. לעיתים כדורים שיכולים להגדיל את החזה הם גלולות למניעת הריון במינון הורמונאלי נמוך.
כמו כן חשוב לקחת בחשבון שחלק מהחברות המפרסמות כדורים להגדלת החזה נתבעו על הטעיית הציבור בפרסום מוצר המבטיח הגדלת חזה. הכדורים הופצו ושווקו ללא מחקר מעמיק שיבטיח שהם אכן מסייעים בהגדלת החזה.

הגדלת חזה באמצעות הזרקה

הגדלת חזה באמצעות הזרקה איננה פעולה טבעית של ממש, אך ניתן להגיד שגם התערבות הורמונאלית נוספת על הפעילות ההורמונאלית של הגוף, איננה טבעית. טיפול באמצעות הזרקה לא מערב הליך כירורגי, ומאפשר הגדלה של החזה בכ-100 סמ"ק. זהו טיפול יקר (עלותו בין 20,000 לבין 30,000 שקלים כתלות בכמות הג'ל המוזרק), ותוצאותיו אפקטיביות עד כשנה וחצי לאחר הטיפול. היתרון בשיטה זו הא שהיא הפיכה, החומר המוזרק הנקרא מקרוליין מאושר על ידי משרד הבריאות הישראלי ודומה במרקמו ובהרכבו לחומר המצוי באופן טבעי בגוף (חומצה היאלורנית שהיא פולימר של סוכר).
ישנן שיטות חלופיות לצורך ניתוחים פלסטיים של הגדלת חזה, אם כי קשה לומר עליהן שהן שיטות טבעיות, שכן הן כרוכות בהחדרת חומרים שמדמים חומרים טבעיים בגוף. היתרון הגדול של שיטות אלה הוא שלא מבוצע ניתוח, אך עדיין לא ברור האם שיטות אלה אכן יעילות לאורך זמן למי שרוצות הגדלת חזה.

www.estetica.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ניתוחים פלסטיים שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]