חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
בעקבות פיטוריו של גרנט מצ´לסי - איזהו פקיד השומה השמח בחלקו - האנגלי או הישראלי?





    קישורי טקסט (לפרטים)




השכרת רכב בחו"ל

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: השכרת רכב השכרת רכב בחו"ל עבודה בחו"ל

נושא המאמר: השכרת רכב בחו"ל
מאת: השכרת רכב בחו"ל   שמור מאמר למועדפים

השכרת רכב בחו"ל - יתרונות וחסרונות:
אחת הדרכים הנוחות ביותר לנוע בהן בעת טיול היא השכרת רכב בחו"ל. השימוש ברכב פרטי הופך את הטיול לבעל אופי עצמאי ביותר: מי ששוכר רכב בחו"ל אינו תלוי בזמני אוטובוסים ורכבות או בהימצאות מוניות בשטח. כמו כן השכרת רכב בחו"ל מאפשרת לשוכרים להגיע לאתרים שאין אליהם גישה בתחבורה ציבורית. מסיבה זו משפחות עם ילדים, אנשים המטיילים בתנאי שטח או מי שהעצמאות חשובה לו מעדיף בד"כ השכרת רכב בחו"ל על פני הסתמכות על דרכים אחרות. עם זאת, יש גם חסרונות הכרוכים בהשכרת רכב, שבעטיים מעדיפים חלק מהמטיילים לא להסתמך על השיטה. החסרון הראשון והבולט הוא המחיר הגבוה, שבד"כ מרתיע מטיילים צעירים מהשכרת רכב בחו"ל. שיקול העלות בולט במיוחד בטיול של בודד או של זוג, כיוון שכשעלות הרכב והדלק מתחלקות בין כמה אנשים ההבדל הכלכלי מיטשטש. עוד שיקול נגד השכרת רכב בחו"ל הוא הצורך לעסוק בבעיות חניה, לעמוד בפקקים ולהתמודד עם כבישים לא מוכרים. בעיה זו מחמירה כאשר השכרת הרכב נעשית במדינה שחוקי הנהיגה בה שונים מאלו שבישראל, כמו בריטניה או אוסטרליה.

ההליכים הנחוצים עבור השכרת רכב בחו"ל:
בד"כ כדאי להתחיל את הפרוצדורה של השכרת רכב בחו"ל כבר מהארץ. יש סוכנויות בין-לאומיות שיש להן סניפים בישראל, ובמשרדיהן ניתן להזמין רכב לחו"ל. כמו כן ניתן להזמין רכב בקלות ובמהירות באמצעות אתרי האינטרנט של חברות ההשכרה השונות. באתרים או במשרדים תתבקשו לבחור את דגם הרכב הרצוי עבורכם, את גודל הרכב ומאפיינים נוספים כמו הילוכים/ אוטומט, מיזוג אוויר ועוד. ע"פ רוב הגדלים מחולקים ע"פ אותיות מ-A ועד D, כש- A הוא הקטן ביותר. לאחר שתבחרו את הרכב תתבקשו לבצע הזמנה באמצעות כרטיס אשראי, ואולי גם להשאיר עירבון כלשהו בידי החברה.

מחירי השכרת רכב בחו"ל:
מחירי הרכבים בכל סוכנות להשכרת רכב משתנים על פי גודל ואיכות הרכב. הרכבים הקטנים והישנים ביותר יהיו, מן הסתם, הזולים ביותר, והמחירים הולכים ועולים כלל שהרכב חדש וטוב יותר. עלויות השכרת רכב בחו"ל משתנות ממדינה למדינה, ולעיתים אפילו בין הערים. בד"כ עלות ההשכרה מחושבת על פי יום, אולם בחלק מהמקומות העלות ליום הופכת זולה יותר ככל שתקופת ההשכרה ארוכה יותר, למי שבא למטרת עבודה בחו"ל. הבדל נוסף במחירים נובע מסוג הביטוח שתבחרו לעשות. עלות השכרת רכב בחו"ל הכוללת ביטוח חובה בלבד תהיה זולה יותר מהשכרה הכוללת גם ביטוח צד ג', אולם עלולה לעלות לכם ביוקר במקרה של תאונה או פגיעה (חס וחלילה). כמו כן ישנם מחירים שונים לביטוח עבור נהגים צעירים הבאים למצוא עבודה בחו"ל (במרבית המקומות כל נהג מתחת לגיל 25 נחשב צעיר), לביטוח לנהג אחד בלבד ולסוגי ביטוחים נוספים. למחירי השכרת רכב בחו"ל יש להוסיף את עלות הדלק, שאינה כלולה במחיר ההשכרה ומהווה הוצאה משמעותית. לפיכך, כדאי לברר מראש את מחירי הדלק במדינה אליה אתם נוסעים ולהיערך בהתאם מבחינת ההוצאות.

דברים נוספים שכדאי לדעת אודות השכרת רכב בחו"ל:
בעת ההזמנה כדאי לברר היכן נמצאת נקודת האיסוף ובאילו שעות היא פתוחה, ולראות כיצד אתם מגיעים משדה התעופה אל הסוכנות. כמו כן כדאי לבדוק את הקנסות על החזרת רכב באיחור, את האופציה להחזיר רכב בסניף אחר של החברה ואת ההשתתפות העצמית בגרימת נזקים. על מנת ליהנות מן הנוחות של השכרת רכב בחו"ל כדאי להביא עמכם מפות עדכניות או לשכור מכשיר GPS, שינחה אתכם בדרכים החדשות.


www.maka.co.il/%d7%94%d7%a9%d7%9b%d7%a8%d7%aa_%d7%a8%d7%9b%d7%91-%d7%91%d7%a9%d7%90%d7%a8_%d7%94%d7%a2%d7%95%d7%9c%d7%9d-403


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י השכרת רכב בחו"ל שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]