חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ניהול וסריקת מסמכים לחסכון בהוצאות הארגון





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עיבוי שפתיים סיליקון בשפתיים הזרקת סיליקון

נושא המאמר: עיבוי שפתיים בסיליקון
מאת: ניתוחים פלסטיים   שמור מאמר למועדפים

עיבוי שפתיים הוא אחד מהטיפולים האסתטיים הפשוטים והנפוצים ביותר, שמאפשר לא רק לעבות את השפתיים ולהגדיל את נפחן באופן אחיד כך שיתקבל מראה בשל וחושני יותר לפה ולפנים, אלא גם לעצב את השפתיים או כל שפה בנפרד בדיוק מירבי. עיבוי שפתיים נעשה כיום גם אם המטופלת – לקוחה נהנית משפתיים מלאות, ומעוניינת להגדילן עוד יותר. דוגמאות לנשים בעלות שפתיים תפוחות ועבות במיוחד לא חסרות, ורובן נחשבות נשים סקסיות בעלות שפתיים אידיאליות: אנג'לינה ג'ולי, גלית גוטמן, מורן אייזנשטיין ואפילו מיקי בוגנים (הספר המאפר). רוב הסוכנים שעובדים עם דוגמניות, שחקניות ומגישות לא מהססים להציע להן לעשות עיבוי שפתיים – בין אם בסיליקון, בביו אלקמיד או בחומרים נספגים. כל אחת מהדרכים מאושרת על ידי משרד הבריאות בישראל ונחשבת בטוחה, אם כי על הסיליקון קיימים חילוקי דעות. מצד שני, זהו עדיין החומר הזמין ביותר והמוביל בשימוש בטיפולי עיבוי שפתיים.

נשים וגברים בעלי שפתיים דקות מדי, שפוגמות ביכולת ההבעה של הפנים ומקנות לבעליהם מראה נוקשה יכולים להיות מועמדים טובים מאוד לטיפולי עיבוי שפתיים, וכך גם כל מי שנראית בשפתיו אי סימטריה קלה או חמורה. כאמור לאחרונה נוספו לאלה נשים רבות, שאמנם מתהדרות בשפתיים נאות אולם רוצות להשיג מראה מסוים ושפתיים עבות ותפוחות, ולצורך כך עוברות עיבוי סיליקון בשפתיים או בחומרים אחרים. זהו הליך פשוט יחסית, שמאפשר לשלוט בתוצאה המתקבלת ובעוביין של השפתיים. בדרך כלל נשים אינן נוטות להודות ובטח לא להשוויץ בשפתיים החדשות שעברו עיבוי, ולא נדיר שמישהי – מפורסמת או אנונימית – מכחישה אפילו באזני מכרים וידידים שהשפתיים שלה בעצם מנופחות. כשמדובר בטיפול עיבוי שפתיים שנעשה בעזרת סיליקון, הדבר קל יותר כיוון שנדרשים מספר טיפולים לעתים על מנת להגיע לתוצאות רצויות, ויש זמן להתרגל למראה החדש ולמזער את תשומת הלב של הסביבה הקרובה, לשינוי עצמו.

עיבוי שפתיים בסיליקון הוא הליך נפוץ למדי, בו נעשה שימוש בסיליקון נוזלי על מנת ליצור מראה חושני ומלא לשפתיים. כיוון שכל זריקה מכילה כמות מזערית של הסיליקון (מיקרו טיפה הוא אחד השמות של שיטה זו בה נעשה שימוש של הזרקת סיליקון) ניתן לשלוט בתוצאות :להשיג אט אט את העובי והנפח הרצוי שהולם את מבנה הפנים, ולדייק בצורת השפתיים המתקבלת. כיום, לאחר שנשים רבות לא מחפשות רק שפתיים עבות אלא גם, ובעיקר, שפתיים עבות, יפות ומעוצבות, הטיפול זכה להיקרא גם בשם עיצוב שפתיים, ולא רק עיבוי שפתיים. תוצאות ההזרקה מתקבלות לאחר חודשיים או שולשה, כיוון שסביב הסיליקון המוזרק מתפתחת שכבת בידוד הנוצרת על ידי הגוף, מה שתורם לאפקט העיבוי של השפתיים. לכן יש להמתין בין הזרקה להזרקה, על מנת לראות את התוצאה המלאה.

עיבוי שפתיים ניתן לעשות בדרכים אחרות ולא רק בעזרת עיבוי שפתיים בסיליקון. נשים רבות נחשפו לחומרי קריאה כאלה ואחרים ברשת שמתארים תופעות כגון נדידת סיליקון ודעות שמובעות כנגד הסיליקון – לא רק לצורך עיבוי שפתיים אלא כחומר הזרקה ומילוי באופן כללי. מבלי להיכנס לשאלת אמיתותן של טענות אלה ולהוכחות סטטיסטיות, מי שמעדיפה עיבוי שפתיים קצר מועד יכולה להשתמש בחומרים שנספגים בגוף ולכן מחזיקים מעמד לזמן קצר יותר. חומרים כאלה מצויים לרוב, והם מאפשרים עיבוי שפתיים שאין צורך להתחייב על התוצאות שלו לשנים ארוכות – מצד המטופלת. כמובן שהרופא המזריק מחויב לתוצאות ברמה הגבוהה ביותר, ועל כן יש לבחור רופא בעל ניסיון רב בתחום ניתוחים פלסטיים - עיבוי שפתיים.

www.estetica.co.il/%d7%a2%d7%99%d7%91%d7%95%d7%99_%d7%a9%d7%a4%d7%aa%d7%99%d7%99%d7%9d


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ניתוחים פלסטיים שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]