חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אתרי אינטרנט





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ניתוחים פלסטיים ניתוח פלסטי מנתח פלסטי

נושא המאמר: ניתוחים פלסטיים – הטרנד החדש
מאת: ניתוחים פלסטיים   שמור מאמר למועדפים

ניתוחים פלסטיים ותחום האסתטיקה הרפואית עברו שינויים גדולים בשנים האחרונות. מצד אחד, עדיין קיימים ניתוחים שמלבד השיפור האסתטי שהם מעניקים לגופנו, הם קשורים בבעיות בריאותיות כגון השמנת יתר. מצד שני, אפילו דוגמניות מושלמות מוצאות שיש מדי פעם מקום לשיפור בגופן, בעזרת ניתוחים פלסטיים – בין אם מדובר בעיצוב השפתיים או הלחיים, ובין אם בהוספת מעט נפח לישבן. בכל מקרה, מדובר בטרנד שנמצא כאן לפחות שלושה עשורים בתנופה מלאה, ובכל פעם מקבל תפנית קצת שונה. המגמה ברורה, והיא שכל גבר ואישה יוכלו להרשות לעצמם לעבור ניתוח פלסטי כזה או אחר אחת לשנה לפחות. כרגע עדיין מדובר במוצר יקר יחסית, אולם הפופולאריות ההולכת וגדלה של התחום וההתפתחויות המהירות בגילוי ופיתוח טכניקות וחומרים חדשים, מבטיחים שבעתיד הלא רחוק ניתוחים פלסטיים אצל מנתח פלסטי אכן יהיו זמינים כלכלית כמו טיסה ליוון, או אפילו כמו נופש בארץ. לבינתיים נצטרך להסתפק במועט, ולבחור ניתוח אחד שיחדש אותנו בדרך שהכי מתאימה לנו. תוך כדי נוכל להתרגל לרעיון, שכיום ניתוחים פלסטיים לא אמורים לענות לנו על צרכים פסיכולוגיים עמוקים ולא נועדו לשנות את חיינו מהקצה לקצה, אלא להעניק לנו הזדמנות לפנק את עצמנו במראה חדש.

הרעיון שהגדלת חזה, חיטוב הישבן, הרמת גבות או עיצוב הלחיים הם בעצם מתנה שגבר או אישה נותנים לעצמם או אחד לשני, לא שונה מהרעיון לקנות מכונית חדשה – אלא שמכונית היא עניין יקר בהרבה. ניתוחים פלסטיים מאפשרים מראה חדש, והתחושה שמלווה את הימים הראשונים שאחרי ניתוח פלסטי דומה לתחושה שאחרי קניית בגד שחלמת עליו הרבה זמן, או טיסה לארץ שמזמן רצית לבקר בה – רק מועצמת פי כמה. הרעיון מאחורי ניתוחים פלסטיים הוא שאותו שינוי הוא לא חיצוני אלא פנימי – הוא הפך חלק מהגוף. לא מורידים אותו בלילה, והוא לא נגמר אחרי שבוע וצריך לחזור לשיגרה. הוא מלווה אותנו בשינה, בערות, במקלחת, ברחוב, בעבודה ועל שפת הים – בכל מקום. גם זה סוג של טרנד: יותר ויותר אנשים מבינים שבעצם ניתוחים פלסטיים, שהופכים זמינים יותר ויותר, מאפשרים שינוי, חידוש וריענון של המעטפת הישנה והמוכרת שנקראת הגוף שלנו.

הגוף מורכב מהרבה איברים: העור, שהוא האיבר הגדול ביותר ומכסה את כל הגוף, הוא אחד האתגרים הגדולים בתחום של ניתוחים פלסטיים – הן למנותח והן למנתח. הפנים, שהן האיבר שמהווה את כרטיס הביקור הראשוני שלנו בפני כל מי שלא מכיר אותנו, מאפשרות הרבה מאוד חידושים – החל בחידושים משמעותיים וגדולים כמו מתיחת פנים רצינית, שמגיעה לראשונה בגיל מאוחר יחסית – ועד חידושים קטנים יותר אבל משמעותיים לא פחות, כמו עיצוב השפתיים, הרמת הגבות, עיצוב הלחיים וכמובן ניתוחי אף, שהן בעיני רבים גולת הכותרת של ניתוחים פלסטיים בשל היותם ותיקים כל כך ובזכות יכולתם לשנות את מראה הפנים כולו. גם הגוף זקוק להתחדשות מדי פעם – החזה שנכנע עם השנים לכוח המשיכה או מושפע מגנים פחות מוצלחים אצל נשים, תאי השומן שהולכים ומתרבים באזורי הגוף השונים – לא חייבים לאהוב אותם, וגם לא חייבים לחיות איתם לנצח. האפשרויות החדשות בתחום ניתוחים פלסטיים מאפשרות שפע של שינויים – זמניים או לטווח ארוך, קטנים או גדולים, במקומות גלויים או מוצנעים. האתגר היחידי הוא לבחור מבין כל האפשרויות מה מהן תהיה המתנה הכי טובה שנוכל לתת לעצמנו ואילו ניתוחים פלסטיים נמצאים בעדיפות גבוהה יותר, נכון לעכשיו.

www.estetica.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ניתוחים פלסטיים שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]