חיפוש מאמרים

12307 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
איך לבחור מתנה לראש השנה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: פחד במה פחד קהל גו מנגמנט אודישן

נושא המאמר: איך להתמודד עם פחד קהל
מאת: גו מנג'מנט   שמור מאמר למועדפים

אין כמעט אדם, מוכשר ככל שיהיה, שלא התרגש ולא חשש בפעמים הראשונות כשהופיע מול קהל. יותר מזה – התרגשות וחשש יכולים לתרום לכם: אדם שחושש ומתרגש גם יתאמן ויתכונן יותר, ילמד את הטקסט בעל פה ויהיה קשוב יותר לביקורת בונה. לכן, במקום להגיד לעצמכם "אסור לי להתרגש!", עדיף פשוט להפנות את ההתרגשות לאפיקים חיוביים, ללמוד ממנה ולהשתפר בזכותה. בנוסף, אם מדובר בהתרגשות קלה, סביר להניח שהיא תעלם זמן קצר אחרי שהופיעה, ותפחת ככל שתצברו ניסיון בהופעות מול אנשים.
הבעיה מתחילה כשההתרגשות הופכת לפחד קהל של ממש, שמשפיע עליכם לרעה ולא מראה סימני דעיכה עם הזמן. הפחד יכול לקלקל גם את ההכנה להופעה או להרצאה, אם הוא – ולא ההתכוננות עצמה – ימלא את הראש ויעסיק את המחשבות. במקרים אלו חשוב לנסות ולהתמקד, בימים שלפני ההופעה או ההרצאה, בהכנה דקדקנית לעניין עצמו: יש ללמוד את הטקסט בעל פה, ולחזור עליו ככל שניתן. כך תתרכזו פחות בפחד ויותר בתוכן עצמו, והביטחון העצמי ישתפר כתוצאה מהשליטה המושלמת בכל הפרטים. כך, במקרה שהפחד אכן ישתק אתכם ברגע האמת, תוכלו לעבור ל"טייס אוטומטי" ופשוט לבצע את מה שתרגלתם פעמים כה רבות בימים האחרונים. בנוסף, כדאי לבצע מספר חזרות גנרליות לפני כן מול קהל מצומצם ומוכר - חברים, בני משפחה, קולגות לעבודה, ולשים לב להערות וביקורת בונה - לא רק כדי לשפר את הופעתכם, אלא גם, ובעיקר, כדי לשפר את בטחונכם העצמי.
אם שום דבר לא עוזר, ניתן לפנות גם לטיפול מקצועי. ישנם פסיכולוגיים, פסיכו-תרפיסטים ומטפלים אחרים שמתמחים בהתמודדות עם פחד קהל, במסגרת פגישות אישיות וסדנאות קבוצתיות. בנוסף, ניתן להיעזר גם במגוון רב של תרופות הקיימות בשוק לטיפול בחרדות שונות, ביניהן גם פחד קהל. מומלץ להתייעץ עם רופא לפני נטילת תרופות, ובכל מקרה לא להסתמך על התרופות באופן בלעדי, אלא ללוות אותן בסוג זה או אחר של טיפול מקצועי.

www.go-management.co.uk/israel/index.asp


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י גו מנג'מנט שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]