חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מרכזיות ip , מרכזיות tdma





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: יום הולדת 50 יום הולדת 60 ברכה ליום הולדת 50 ברכה ליום הולדת 60

נושא המאמר: חיים בסרט – סרטים לאירועים
מאת: עידית כהן   שמור מאמר למועדפים

חיים בסרט – סרטים לאירועים
זה קורה כמעט לכולנו: יום הולדת 50, יום הולדת 60, יום הולדת 70, יום הולדת....עד מאה ועשרים! הרגע הגדול מתקרב וצריך לארגן אירוע יום הולדת שמח ומרגש לאותו קרוב שחוגג יום הולדת. כדי שאירוע יום הולדת 50 או 60 (וכן הלאה...) יהיה מושלם – אין כמו עריכת סרט לאירוע. סרט יום הולדת (שנעשה בצורה איכותית וע"י עורך מקצועי) יהיה תמיד רגע השיא בכל יום הולדת, ולרוב הוא יהיה האייטם שכולם יזכרו גם בתום האירוע.

זה לא סרט – זו המציאות!
לכל מי שחוגג יום הולדת 50 או 60 יש כבר סיפור חיים מורכב משלו. יום הולדת 60 למשל, הוא זמן מתאים לתת לסיפור מימד מרגש ומיוחד בדמות סרט, המתעד את 60 השנים שעברו על החוגג/ת. סרט לאירוע יום הולדת יוצר מפגש מופלא בין תמונות, סרטים, מסמכים וזיכרונות מתקופות שונות בחיים. סרט לאירוע שנערך באופן מקצועי יתובל בחן, הומור ורגש, שיהפכו כל רגע חולף למזכרת נצחית.

הפקת סרט לאירוע – תתכוננו לזה!
הפקת סרט בכלל, וסרט ליום הולדת בפרט תדרוש מכם הכנה ראשונית, כדי לאפשר לעורך הסרט לקבל את מירב המידע והחומרים הנדרשים לו להפקת סרט לאירוע. חוגגים יום הולדת 60 לקרוב? הקפידו להיפגש עם עורך הסרט מבעוד מועד. במהלך הפגישה יבוצע תחקיר, כדי לספק לעורך כל פרט לו הוא זקוק, כדי לייצר סרט אישי שייגע בחוגג/ת ובכל האורחים. לאחר מכן, הפקת סרט לאירוע יום הולדת תדרוש מכם איסוף התמונות וקטעי הווידאו הרלבנטיים לסרט. מכאן ואילך אתם מסיימים את תפקידכם, ועורך הסרט מתחיל בהפקת אותו סרט לאירוע על סמך החומרים שקיבל מכם, והמידע הרב שהצטבר במהלך התחקיר.
כדי להגיע לתוצאות המיוחלות, כדי לשמח, כדי לרגש, כדי ליצור סרט שכולו מתנה נפלאה נדרש שיתוף פעולה מלא ביניכם ובין העורך. תתכוננו לזה – התוצאות תהיינה בהתאם!




www.clipstory.co.il/chen.asp


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י עידית כהן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]