חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ניהול ויעול כנגד כל הסיכויים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: דרושים חיפוש עבודה עבודה קורות חיים

נושא המאמר: 2 מכל 3 עובדים אינם עוסקים בתחום המקצוע שלמדו
מאת: ספילו תקשורת קידום אתרים    שמור מאמר למועדפים

לקראת תחילת שנת הלימודים האקדמית
אתר הדרושים JobMaster בדק כמה מהאנשים עובדים
בתחום המקצוע אותו למדו באוניברסיטאות ובמכללות

בימים אלה מתכוננים עשרות אלפי סטודנטים לקראת פתיחת שנת הלימודים האקדמאית החדשה. בחירת מקצוע ותחום לימודים – היא אחת המטרות העיקריות של הדור הצעיר וגם אחת ההחלטות המורכבות בחיים. זוהי החלטה בעלת השלכות משמעותיות וארוכות טווח. קיימים גורמים פנימיים וחיצוניים רבים, אשר משפיעים על החלטה זו, כגון: כישורים אישיים, שאיפות, נטיות, צרכים וערכים, משפחה, חברים, אופנה ויוקרה, היצע וביקוש, סטריאוטיפים שונים ועוד גורמים נוספים רבים.
בעקבות החלטה זו נדרשת השקעה של מאמצים ומשאבים רבים. לכן, זו צריכה להיות הבחירה הנכונה והמוצלחת ביותר. מרבית הסטודנטים מתלבטים המון לפני קבלת החלטה מה ילמדו ובאיזה מקצוע ירצו לעסוק בסיום הלימודים. אבל האם בחירת אותו מקצוע שילמדו תסתבר כבחירה נכונה בסופו של דבר? והאם הם יעבדו במקצוע הנבחר?

אתר דרושים JobMaster בדק את הנושא בקרב כ- 2,600 עובדים רשומים באתר, הם נשאלו: “האם אתה עוסק במקצוע אותו רכשת במהלך הלימודים?”. מהתוצאות עולה כי רק 35% עובדים כיום בתחום המקצוע שלמדו, כרבע מהנשאלים (24%) ענו כי הם עבדו בעבר בתחום המקצוע שלהם, אבל כיום הם עובדים בתחום אחר, 41% ענו כי אף פעם לא עבדו בתחום המקצוע שלמדו.

בראש ובראשונה הדבר מצביע על חוסר בשלות מקצועית וחוסר גיבוש מטרות בעת ההחלטה מה ללמוד. עדיין הרבה מאוד אנשים הולכים ללמוד מקצוע לפי השפעות חיצוניות כמו הורים, חברים, מגמות בשוק ועוד.
יתכן כי ישנה בעיה רצינית בתכנון מראש לטווח רחוק יותר משנתיים - שלוש, ולא מוקדשת מספיק מחשבה איך הלימודים יוכלו לשמש אותם בחיים הבוגרים. כמו כן יתכן כי בקרב הרבה מאוד אנשים השתנו תחומי עניין והדבר גורם להם לאמץ מקצוע מספק יותר מבחינתם. כמו כן אסור לשכוח על קיום גורמים חיצוניים המשפיעים על התחום שלבסוף בוחרים, כגון, תחרותיות בתחום עיסוק, גובה השכר, הציע וביקוש וכו'.

שי חן, מנהל שיווק ופיתוח אסטרטגי באתר הדרושים JobMaster, אומר: "בחירת מקצוע היא דילמה שמטרידה הרבה מאוד צעירים ובצדק. זו החלטה מורכבת בגלל מגוון המקצועות וההצעות בשוק העבודה שמשתנה במהירות. ובכל זאת, אין ברירה צריך לעשות את הבחירה. ישנם 2 גורמים עיקריים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת המקצוע:
1. איסוף מידע על המקצועות השונים בשוק העבודה - חשוב מאוד לאסוף מידע רב ככל הניתן על מקצועות שיכולים להיות רלוונטיים עבורי לפני קבלת ההחלטה.
2. ארגון מידע על עצמי - מידע שכולל מספר תחומים:
א. כישורים וכישרונות אישיים (מקצועות שונים דורשים כישורים ייחודים)
ב. העדפות מקצועיות – חשוב להגדיר מראש מהן העדפות האישיות המקצועיות שלי
ג. אישיות – מקצועות שונים דורשים מאפייני אישיות שונים.

חשוב להבהיר שהחלטה שתתבסס על שילוב מידע אודות המקצועות השונים יחד עם הנתונים על עצמי – יכולה להקטין משמעותית את הסיכוי לטעות בבחירת המקצוע הנכון בו תרצו לעסוק בעתיד הרחוק".




אתר ג'וב מאסטר www.jobmaster.co.il הינו לוח דרושים המאגד תחתיו אלפי משרות מגוונות, אמיתיות ומקוריות ישירות מהמעסיקים וכל השירות בו למחפשי עבודה ניתן ללא תשלום.
המעסיקים מקבלים קורות חיים של מחפשי העבודה ובמקביל יכולים לבצע חיפוש של מועמדים המתאימים להם במאגר קורות חיים המוצג באתר ומפולח לפי כל תחומי התעסוקה בישראל.
ב- JobMaster.co.il מבקרים מעל 1.4 מיליון גולשים מידי חודש.

הערה: הסקר התבצע בקרב מדגם ארצי מייצג בהשתתפות של כ-2600 גולשים עובדים הרשומים באתר, על בסיס משתנים מייצגים של: גיל, מין וארץ מוצא.

www.jobmaster.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ספילו תקשורת קידום אתרים שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]