חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
פינוי בינוי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מדיה טיוי שפת גוף ראיון עבודה אודישן

נושא המאמר: שפת הגוף שלך בראיון, אודישן או דייט
מאת: מדיה טיוי   שמור מאמר למועדפים

ראיון העבודה הגורלי מתקרב, ואתה רוצה לעשות רושם טוב. שיננת את קורות החיים שלך, הכנת כמה בדיחות שאולי תשלוף במהלך השיחה, וכמובן שאתה יכול לפרט את כישוריך גם אם יעירו אותך באמצע הלילה. אולי אפילו בחרת לעצמך את הבגדים שתלבש, כיוונת שעון מעורר ותכננת את מסלול ההגעה – האם אתה מוכן לחלוטין לראיון העבודה הזה? האם לא פסחת על אף סעיף? האם אתה בטוח שחשבת על כל פרט קטן, שיביא אותך בזמן לפגישה עם המעסיק הפוטנציאלי ויציג אותך באור החיובי ביותר?

כנראה שלא. רובנו שוכחים שהדבר הראשון בנו, אליו שמים לב כשאנו נכנסים לחדר, הוא שפת הגוף שלנו. היא יכולה להסגיר את מצב רוחנו באותו רגע ואולי אף לספר עלינו דברים שלא היינו אומרים בקול רם. חישבו על איש שייכנס עכשיו לחדר כשכתפיו שמוטות – הרי עוד בטרם יאמר מילה כבר תדעו שיש בפיו חדשות רעות. הדבר ניכר במיוחד באודישנים לתפקידי במה, משחק או דוגמנות, שהם למעשה סוג של ראיונות עבודה, שבהם המועמד לתפקיד משתמש הרבה בגוף שלו: למשל, מועמד שישפיל את עיניו בזמן השיחה וינעץ את מבטו בנעליו או ברצפה במקום בעיני הבוחנים, יצור רושם פחות טוב ממועמד שידבר איתם בגובה העיניים.

הנה על קצה המזלג מספר טיפים קצרצרים שנאספו בחברת ההפקות "מדיה טיוי" על ידי אנשי מקצוע מתחומי הבידור, השיווק והטלוויזיה, ורלוונטיים לא רק לאודישנים, אלא לכל ראיון עבודה ולכל שיחה בה תרצה לעשות רושם חיובי על האדם עימו אתם משוחחים. כן, אפילו בדייטים...

1. קשר עין: אל תנעץ מבט בנעליים, אל תבהה בתקרה. הישר מבט לעיני בן שיחתך.
2. עמוד זקוף. הישענות על חפצים משדרת מצוקה כלשהי, שלעיתים כלל אינה קיימת.
3. אל תשחק בעט או מהדק נייר. משחק אקראי עם חפץ קטן יכול להתפרש כחוסר נוחות או חוסר בטחון.
4. הידיים – כשהן על המותניים, אתה משדר ריחוק. כשהן בכיסים, אתה משדר עצלנות או זלזול. ידיים רפויות ושמוטות לצידי הגוף מביעות אכזבה או כשלון. בקיצור, דבר כאשר לפחות יד אחת מעל גובה המותניים.
5. רובנו נוטים לחקות, מבלי משים, את תנועות הגוף או המימיקה של העומד מולנו. שים לב שאתה מהנהן אם בן שיחתך מהנהן, או משלב ידיים אם הוא משלב אותן. אין עם זה בעיה, כמובן, אבל שימו לב שלא לחקות את העומד מולנו במידה והוא מבצע את אחד מהסעיפים הקודמים. כלומר, גם אם המעסיק הפוטנציאלי נשען לאחור, משחק בעט ובוהה בחלל שמאחוריך – אל תשיב לו באותה מטבע. זכור – הוא הבוס, ולו מותר...

וזהו! אלו עיקרי הדברים. פשוט, נכון?

כמובן שיש חשיבות עליונה גם לדברים שאתה אומר ועושה. לכישוריך, לקורות החיים שלך, לאופי שלך. אבל חשוב לזכור שבנוסף לכך, עצם המודעות לשפת הגוף שלך יכולה לסייע לך לעשות רושם ראשוני טוב יותר על מעסיקים פוטנציאליים, בוחנים באודישן, אפילו על הדייט שלך...

בהצלחה!

* באדיבות חברת ההפקות מדיה טיוי

media-tv.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מדיה טיוי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]