חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הכירו את הרכב הקומפקטי החדש





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: פג תוקף בריאות תזונה

נושא המאמר: למה לקנות מוצר עם פג תוקף לעוד שלוש שנים
מאת: בריאות הציבור   שמור מאמר למועדפים

למה לקנות מוצר עם פג תוקף לעוד שלוש שנים


למה לקנות מוצר עם פג תוקף לעוד שלוש שנים אם אני אוכל אותו היום?
נכתב ע"י מור ברמן
המגמה הבאה בעולם היא עצירת המחלות הפוגעות בנו כתוצאה מנזקי המזון והחומרים הכימיקלים בהם אנו משתמשים.
המגמה הבאה היא לשמור על מה שנכנס לתוך הפה שלנו.
המגמה הבאה היא להגיד בקול רם שמוצרי הדגל שצרכנו עד היום ונושאים את שמם של חברות מפוארות ושמנות מרווחים על חשבון בריאותינו, הגיע הזמן לקיצם או לשינוי מהותי מצד החרות.
המגמה הבאה היא לייצר אוכל שתוקפו יתפוגג במהירות וזה המחיר שאתם הלקוחות צריכים לשלם כדי שתפסיקו לצרוך תוספים שיפגעו בכם בעתיד. תקנו לעיתים תכופות ותרכשו מזון שלא צריך להיות עמיד לעוד שנה שנתיים.

אנחנו בוודאי נסכים עם העניין שכל מוצר שאנו רוכשים ומעליו מתנוסס תוקף שיתפוגג בעוד כשנתיים
אין לנו כוונה להשתמש בסמוך למועד התפוגה. למה אנחנו קונים שקדי מרק שנשארים טריים לעוד שנתיים אם הכנו את המרק השבוע ואנו מקסימום נשתמש בחבילה במשך חודש? בשביל מה לייצר בשביל מאה שנה? אנחנו חיים כאן ועכשיו.
תייצרו לנו מוצרים שיתפוגגו עוד כמה חודשים, זה מספיק טוב בשבילינו.
חברת הכנת משקאות טבעיים, שלא מכילה תוספים אלא חומצות שישמרו על אורך מדף, נותנת תפוגה למספר חודשים קטן, וזה בהחלט מספיק טוב. הרי מיץ טרי אמור להיות טרי לכמה ימים, אז אחת כמה וכמה מיץ שנשאר טרי למספר חודשים, למה לקנות תרכיז שמתאים לשימוש עוד שלוש שנים ובגלל זה הוא חייב להיות עם חומר משמר? מה אתם חושבים לעצמכם שיקרה עוד שלוש שנים במדף אצלכם בבית, אם תאגרו ותאגרו הרי לא יישאר מקום, וגם אם חלילה שמרתם רזרבות למקרה חירום, לא עלינו, לא יעזור לכם אם יישאר לכם לחם עם חומר משמר שמספיק בטריותו להיות טעים ללא יותר משבוע.
יש מוצרים אחרים שאפשר לשמור לשעות חירום, כמו מוצרים בסיסיים של אורז, שיכול להישמר לשנים רבות, שמנים, פסטות, מוצרי קמח וכו', מאגרי חירום לא דורשים שימוש בחומר משמר ללחם טרי או לאבקת שוקולית. נקודה.
תקנו טרי. וטרי אני מתכוונת לא לעוד כמה שנים, לתקופה הקרובה. מה ששמרתם למצב חירום, צריך להיות מוצרי יסוד. חירום זה לא שעת כיף של אני קונה לי וופלים מסטיקים וסוכריות. חירום זה אוכל בסיסי שצריך כדי לשרוד.
אם כך, מספיק לייצר ומספיק לצרוך תפוגות רחוקות טווח שלא צריך בשביל אף אחד.
החברות המייצרות לא זקוקות למגמה הזו של ייצור לתפוגה ארוכת טווח, זה רק משאיר יותר מידי מוצרים לא טריים על המדף, זה גם פוגם בטריותם בכל זאת בגלל תנאי אריזה שונים, וגם יוצר מצב שצריך לשמור המון המון מוצרי צריכה במחסנים וגם לתחזק אותם בתנאי קירור. זה עולה הרבה מידי לכולנו.
אם נצרוך מוצרים לטווח קרוב כל השוק ייהנה מהמגמה.




www.publichealth.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י בריאות הציבור שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]