חיפוש מאמרים

11716 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כתיבת תוכנית עסקית על ידי יועץ כלכלי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בניית אתרים פתרונות אינטרנט פורטל ארגוני אינטראנט

נושא המאמר: יישום של פורטל ארגוני - חלק 1
מאת: pluot group   שמור מאמר למועדפים

מה זה אינטראנט ?
אינטראנט היא רשת מחשבים פרטית, המתבססת על עקרונות התקשורת באינטרנט. זוהי, למעשה, גרסה קטנה יותר של האינטרנט, שרק לחברי הארגון יש גישה אליה (פורטל ארגוני) .
האינטראנט עושה שימוש בטכנולוגיות של רשת האינטרנט כדי ליצור כלי תקשורת בין עובדים, מחלקות או קבוצות עבודה, ולשפר את יכולת שיתוף המידע בין עובדי הארגון. בד"כ רשתות האינטראנט של ארגונים כוללות גישה לרשת החיצונית, אבל הן חסומות מפני כניסה של גורמים חיצוניים – באופן חלקי או בכלל, ע"פ החלטת הארגון.
למרות שהרבה ארגונים וולונטריים וגופים חינוכיים אימצו את השימוש באינטראנט, עדיין מדובר בכלי שנחשב ליצרני, והוא מזוהה מאוד עם תאגידים מסחריים. קשה אמנם לכמת את הערך הכלכלי שיש בשימוש בכלי האינטראנט (הערכה של החיסכון בזמן ויעילות העברת המידע מול ההשקעה בבנייה ובתפעול היא לא פשוטה), אבל ברור שמדובר בכלי עסקי נוח מאוד, שעלותו פחותה בהרבה מהתועלת שהוא מייצר לעסקים.

למה צריך את זה?
האינטראנט מציע כלי נוח לחברות מסחריות, שמחפשות פתרונות יעילים, מבחינה כלכלית ומבחינות נוספות, להפצת מידע בתוך הארגון, וכן לעובדים, שמחפשים גישה מהירה למידע רלוונטי.
השימוש ב"פורטל ארגוני" מאפשר לחברות להפחית את השימוש במסמכים מודפסים, והעובדים יכולים להגיע לכל מאגרי המידע הרלוונטי ביעילות ובמהירות, בלי "לטבוע בים של ניירת"...
באופן יחסי, ההקמה והתפעול של רשת ארגונית פנימית איננו יקר, והחיסכון בזמן ובאמצעי תקשורת אחרים הוא אדיר – מה שמבטיח החזר מהיר של ההשקעה (החיסכון נובע מירידה בשימוש בטלפונים ובאמצעים יקרים אחרים, הפחתת הזמן שהעובדים משקיעים בהשגת אינפורמציה או בהפצתה, מניעת טעויות שנובעות מ- "קצרים" בתקשורת בין מחלקות שונות וכן הלאה.)
הממשק המשמש את האינטראנט הוא אותו דפדפן סטנדרטי, שבו גולשים ברשת האינטרנט הפתוחה – ולכן, מבחינה זו, אין צורך בתשתית נוספת על זו שממילא הארגון עושה בה שימוש.

מה היתרונות?
1. ההקמה והתפעול השוטף פשוטים, ויכולים להיות מבוצעים ע"י עובד אחד או שניים.
2. עלויות הקמה ותפעול לא גבוהות
3. שימוש בממשקים בינלאומיים וזמינים לכל (מערכות ההפעלה, התכנות, הדפדפנים, השרתים – כולם ממילא זמינים לעובדי החברה, שעושים שימוש ברשת האינטרנט הפתוחה)
4. אפשרות גישה מהירה למידע, ויכולת טובה יותר לקבל החלטות ע"י העובדים
5. בניית מאגר ידע ארגוני ושיתופו עם כלל העובדים

מהם האתגרים?
יישום של כל טכנולוגיה חדשה בארגון היא עניין לא פשוט, שעלול לעורר לא מעט התנגדות פנימית, והסתייגויות. מי שיוזמים, מקימים ומנהלים את הרשת הפנימית חייבים להיות מודעים לקשיים שעלולים להתעורר, ולהתמודד איתם בצורה נכונה – על מנת שהרשת אכן תשרת את ייעודה, ותתרום לחברה.
כמה דוגמאות לקשיים אפשריים:
התלהבות יתר- לרשת האינטראנט ניתן להעלות טקסטים, קטעי אודיו ווידיאו, תמונות... – אפשרויות שעד כה לא עמדו לרשות עובדים, ושמעניקות מידה רבה של יצירתיות. האפשרות להתבטא ולתקשר באמצעים שכאלה יכולה לגרום להתלהבות יתר בקרב עובדים ומנהלים, ועלולה להוביל לשימוש מוגבר ביישומים שונים, שלא באמת תואמים את צרכי החברה, ושמכבידים על השימוש בה. מנהלי הרשת הפנימית צריכים לדעת לאזן נכון את הרצון לביטוי אישי ולהחלפת מסרים נוחה בין העובדים, לבין הצרכים העסקיים של הארגון, והם צריכים לדעת לנווט את זרימת המידע ברשת, כך שלא יהיו תקלות טכניות בזרימת האינפורמציה
חשש מפני חשיפת יתר של מידע- תרבות הניהול העסקי עוברת בשנים האחרונות שינויים מהותיים, אשר אחד מהם הוא אימוץ גישה של שקיפות ופתיחות כחלק מההתנהלות הארגונית. מדובר בשינוי מאוד קיצוני, שלא לכל המנהלים והבכירים קל איתו. במשך שנים, העולם העסקי פעל בקודים של הסתרה, סודיות, חשש מריגול תעשייתי וכד', ורק לאחרונה, התחילו התאגידים וחברות הענק להפנים, שהקודים הללו אינם יכולים להתקיים יותר בעולם עסקי שהופך יותר ויותר דמוקרטי, ושבו חשיפה והעברת מידע היא טריוויאלית, זולה ובלתי נמנעת. תמיד יהיו מנהלים, שלא יחושו בנוח עם העובדה, שרשת האינטראנט מאפשרת לאחרון העובדים להיחשף במהירות ובנוחיות לכמויות אדירות של מידע עסקי. ברוב הארגונים העסקיים מידע עדיין נחשב לכוח, וצריך שהמנהלים ישתכנעו באמת ובתמים, שהענקת הכוח הזה לכלל העובדים בארגון, לא ייפגע בעוצמתם שלהם.
פגיעה בתחרויות הפנימית- בהמשך לנקודה הקודמת, אחת התפיסות של העולם העסקי המסורתי היא שכדי להגדיל את רווחיות העסק, יש לעודד תחרותיות בין עובדים ובין מחלקות. רשת האינטראנט, שמאפשרת החלפת מידע ורעיונות, כמו גם הכרות אישית, יוצרת בארגון תחושה של קהילתיות, שלא תואמת את עידוד התחרותיות. האינטראנט מתגמל על שיתוף ועל העברת אינפורמציה, ויעילותו תלויה בשינוי התפיסה העסקית הקודמת. אם תחרותיות והסתרה ימשיכו להיות חלק מערכי הארגון, יעילות האינטראנט תיפגע, והארגון לא יוכל להפיק מהכלי הזה את המרב.


למרות האתגרים, פורטל ארגוני הוא היום כלי שמשמש יותר ויותר ארגונים וחברות - כי התועלת שבו עולה בהרבה על הקושי.

חלק 2: איך עושים את זה נכון? טיפים להקמת רשת אינטראנט יעילה וטובה.

pluto-group.co.il/viewarticle.asp?artid=105


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י pluot group שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  עסקים למכירה | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון | מטבחי יוקרה | חבל זגוריה | זמן טיסה |  הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 



ארטיקל מאמרים 2015 - 2006  clickgoseo@gmail.com מנוע חיפוש מאמרים ארטיקל, כבר בן 8 שנים!

After almost a year of wearing a Rolex Submariner rolex replica uk 114060 watch, I've come to at least one conclusion - this is a darn tough timepiece to beat. To own a Rolex watch for many replica watches sale people is an aspiration. The power of the Swiss company is that it has created a demand for the name, in many ways, more so than the products they produce. People often come to me and rolex replica say, "Ariel, I want a Rolex." I usually respond with, "OK, what Rolex do you want?" The answer is, "I don't know, that is why I need your rolex replica help, I need you to help me choose one." The message there is that Rolex is a company whose image in many ways is louder than its products. But at aBlogtoWatch, product is everything. The good news is that when it comes to product, Rolex watches rolex replica sale rarely let you down. If anyone asks me why Rolex is such a successful brand I often point out that "their products are actually really good."