חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
המורה שכובשת את אולמות האירועים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מתנפחים אירועים מתנפח קידום מכירות

נושא המאמר: מתנפחים
מאת: שוקי מרחיב   שמור מאמר למועדפים

מתנפחים
www.a-d-marhiv.co.il
"מתנפח" הוא מוצר עשוי בד שמשונית איכותית שמתנפח ע"י מפוח קטן וקל להפעלה.
מוצרים מתנפחים ניתן למצוא בגדלים שונים ובשילובים ואטרקציות שונות.
ענף הפרסום וקידום מכירות גילה את המתנפחים כמקדם מכירות יוצא מן הכלל.
חברות גדולות שרוצות לקדם מכירות של מוצרים שלהם, בונים דגם מתנפח בגדלים ובמימדים של עד 10 מטר ומציבים אותו בקמפיין של השקת המוצר החדש.
בשוק זה תוכלו למצוא, בקבוקים מתנפחים,אוהלים מתנפחים, כדורים להקרנה , מוצרים של חברות מובילות בענף המזון בצורת מתנפח ,צפלין לפרסום,ועוד מגוון רחב של מוצרים מתנפחים שבשימוש קבוע בתחום הפרסום וקידום המכירות.כעיקרון ניתן לעשות כל צורה ומוצר מתנפח לקידום מכירות.

מתנפחים לילדים

מתקנים מתנפחים הם ללא ספק מתקני שעשועים האהובים על הילדים ואחת הדרכים לשעשע אותם ולהבטיח להם פעילות רוויה כיף וספורט גם יחד.די לבקר באתרי פעילות ילדים,קניונים,פארקים, כדי להבחין במתנפחים שתופסים את עיקר תשומת ליבם של הזעטוטים הקטנים.
בשנים האחרונות, הופכים מתקנים מתנפחים להיות אמצעי מרכזי בקיום מסיבת ימי הולדת ,או מסיבות שמחה הכוללות פעילות בימי חופשה ובימי חגים.
חשוב להתאים את בחירת המתנפח לשכבת הגיל המשתמשת בו.קיימים מתנפחים גבוהים ונמוכים מתנפחים הכוללים מבוכים,קירות טיפוס,מקפצות,שיפועים חדים ושיפועים קהים ,מגלשות מים,טירות,מזרני אקרובטיקה,גשרים ועוד .לכן חשוב לתת את הדעת באם שכבת גיל הילדים אותם רוצים לשמח,לא יפגעו מהשימוש במתנפחים בעלי אופי פעילות אתגרי,או שיפוע חד שממנו הם עלולים ליפול ,פעילות מתנפחים יכולה להתאים לילדים בגילאים 3- 14 .
בטיחות
ע"מ להינות מהפעילות במתנפחים יש לדעת מספר עובדות בטיחויות חשובות.
אבזום של מתכות במתנפחים, חייבים להיות מוגנים, ע" שלא יפגעו מהם בעת קפיצה או גלישה.
לא אחת נגרמו נזקים ופגיעות לילדים מחוסר מיגון במתנפח.
חלונות בצידי המתנפחים, חייבים להיות מגונים ברשת בד שתמנע נפילה של הילדים המשתמשים במתקן. מגלשות מתנפחים בעלי שיפועים חדים חייבים להיות מוגנים ע"י מעקות המשולבים בצורת המתנפח.
ע"מ למנוע מעידה ונפילה מגובה של המשתמש במתנפח. בעת הפעלת מתנפח חייב להיות אדם מעל גיל 18 צמוד למתנפח שיפקח על הנעשה כל זמן הפעילות.
לפני ניתוק המפוח, והוצאת האויר מהמתנפח יש לוודא שאין ילדים על המתנפח,במתנפחים
בלוניים הסכנה כפולה, יש לוודא שאין ילדים לכודים בתוך המתנפח,טרם ניתוק המפוח.
חשוב להשכיר מתנפח בגודל שיתאים לסביבת הגינה או המקום בו מתקיים האירוע
יש לוודא שלמשכיר המתנפח יש ביטוח המכסה את הפעילות במתקן.
www.a-d-marhiv.co.il
א.מרחיב בע"מ

www.a-d-marhiv.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שוקי מרחיב שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]