חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
עליה במשקל במהלך ההיריון (פרק 3) – יעקב עזרא





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ניקוי שטיחים ניקיון שטיחים ניקוי ספות ניקוי שטיח

נושא המאמר: ניקיון ותיקון שטיחים וריפודים !
מאת: חיים כהן   שמור מאמר למועדפים


קוראים יקרים בכתבה זאת אני אשתדל להעביר לכם על קצה המזלג את הידע איך וכיצד מתבצע ניקוי השטיחים והריפודים בבית הלקוח וכמובן שאני אגע מעט גם בתיקוני שטיחים
שטיחים זה עולם שלם של חוטי צמר מכל המינים הסוגים והצבעים, חלקם נעשים בעבודת יד וחלקם במכונות אריגה, אלה הנעשים בעבודות יד נארגים על משטחי עץ מיוחדים והעבודה מצריכה סבלנות רבה [יש שטיחים שלוקח כששה חודשים לסיים אותם]שכן צריך להקפיד על החלפת החוטים הציבעונים לקבלת צורות או ציור מושלמות, וכן לוודא רמת צפיפות חוטים. ומן הסתם הניקוי של שטיחים אלו מצריך מיומנות ומקצועיות מירבית וכמובן מכונות מיוחדות לביצוע הניקוי והתהליך הוא כדלהלן:בכל מכונת קירצוף מקצועית יש מיכל המותקן בחזית המכונה שבו ממלאים את השמפו והמים לשטיפת השטיח דרך צינורית יורד הנוזל אל תחתית המכונה ומברשת מיוחדת [יש סוגים שונים של מברשות גסים ועדינים יותר]מקרצפת את השטיח בתנועות סיבוביות ומסבנת אותו כדי להסיר את כל שכבות הליכלוך והשומנים שהצטברו במשך הזמן. לאחר מכן מגיעה זמן שאיבת הנוזלים ופה צריך לציין שהשלב הזה הוא קרדינלי וסוג השואב הוא הוא חשוב ביותר שאם לא כן יעלה השטיח עובש וריח רע מאד. השואב חייב לבצע שתי פעולות בעת ובעונה,האחת הזרקת חומר שטיפה אל תוך פנים הסיבים החומר שוטף טוב את כל שאריות הליכלוך והסבון ויונק
אותו אל תוך מיכל גדול ,השטיח נשאר מעט לח ומתייבש שעות מספר לאחר מכן.יש שטיחים שמצריכים חומר מרכך בנוסף או חומר נגד עובש[במידה והייתה הצפה לפני כן והשטיח נרטב] והכל על פי סוג השטיח. חברת ניקוי השטיחים אור הברק מתמחה בניקוי כל סוגי השטיחים עבודת יד או מכונה וברמה של חמש כוכבים.
ניקוי ריפודים מתבצע בשיטה דומה בתהליך השאיבה, וההבדל היחידי הוא במכונת הקירצוף שהיא הרבה יותר קטנה [כמו מקדחה שמחובר אלייה מיכל קטן להזרקת החומר הנוזלי ומברשת קטנה מתחברת בראשה]ומהירות הסיבובים שלה נשלטת ע"י כפתור והמברשות המחוברות אלייה מאד עדינות.
בתיקון שטיחים יש לא מעט תחומים א.החזרת צבעים שדהו עם הזמן. ב. תיקון והחלפת הפרנזים ג.שיחזור קרעים בשטיחים שהתפוררו במשך הזמן [תהליך מאד מאד יקר והוא משתלם אך ורק אם השטיח עבודת יד והערך שלו גבוהה מאד]ועוד ועוד....

הכותב הוא בעל חברת הניקיון אור הברק החברה המובילה בכל תחומי הניקיון!!!!!!!!


www.or-habarak.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י חיים כהן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]