חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אתונה - יוון





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: "לתיפוף" שיעורתופים לימודתופים "לתופים"

נושא המאמר: שיעור תופים לחיים
מאת: הרן שאבי   שמור מאמר למועדפים

שיעור תופים לחיים
נהוג לחשוב שכל תהליך לימוד שפה, מתחיל מלימוד האותיות, ממשיך בלחבר אותן למילים, שבסופו של דבר יהפכו למשפטים, ויאפשרו לנו ליצור תקשורת טובה יותר, אך רגע אחרי שהחלטת על השפה שלך, קח/י רגע, ותבחר/י מורה שאת/ה מתחבר/ת אליו/ה. חלק חשוב מלימוד שפת התופים במוסיקה, הוא החיבור שלך לעצמך ונאמנות לדרך האישית של כל אחד. מעבר ללימוד הטכניקה ומתן הכלים בשיעור תופים, חשוב שהמורה שלך ידע להעביר את החומר דרכך ויעזור לכל אחד למצוא את הדרך הפנימית שלו להתבטא. שיעורי תופים הם שיעורים לחיים ויש להם יכולת לרומם ולהגשים חלומות אם יש בהם תקשורת טובה. אנו אמנם לומדים ומתאמנים בשיעורים על מקצבים ומעברים, מחברים אותם למשפטי מוסיקה מורכבים, מתאמנים, מנגנים ומלווים, אך אין ספק שרק ע"י יכולת חיבור לנשמה, ולייחודיות שלך כאדם, התווים יתעוררו לחיים, יביעו את האישיות המיוחדת שלך ויהפכו אותך לנגן מיוחד במינו.
חשוב מאוד כחלק מהתהליך להקשיב ולהתאמן על מקצבים ומעברים מיוחדים של מתופפים שאנו מעריכים, ולהשתמש בשפתם בנגינה שלנו, אבל בשלב מתקדם יותר, חשוב שנמציא ונוסיף מקצבים ומעברים משלנו כדי להשמיע את קולנו האישי ואז מחברים אותם באופן מוסיקלי לסולואים מורכבים על התופים.
בכדי להגיע לרמת טכניקה גבוהה, כמובן שצריך להתאמן על אחיזה נכונה של מקלות, אימון אינטנסיבי על הפד, תרגילי סנר, מקצבים, מעברים, סולואים, קריאה מתווים, חוברות, אימון עם מטרונום, סטיילים שונים, הקלטה באולפן ועוד, תהליך שיכול לקחת שעות, ימים, שבועות ואפילו שנים, ולא, אין קיצורי דרך. בזמן שלמדתי בברקלי קולג' למוסיקה שבבוסטון, הייתי מתאמן מהבוקר עד הערב בחדרי אימונים, בחדרי חזרות עם נגנים אחרים ואפילו בלילה כשהייתי הולך לישון עם אזניות כדי שהמוסיקה תחדור אלי דרך החלומות. כחלק מתכנית הלימודים בברקלי, היה צריך להוציא סולואים של מתופפים אחרים, כדי ללמוד מה הם עשו ואיך אפשר לגשת לתופים מזווית הראייה שלהם. משהו בגישה הזאת לא הרגיש לי נכון והייתי מסתובב בהרגשה שגם אם אני אדע לנגן בדיוק כמו סטיב סמית, פטר ארסקין, סטיב גד או כל מתופף אחר שהיה ידוע באותה תקופה, זה לא יהיה אני, ואני רק אשמע כמו... אבל מי רוצה להישמע כמו מישהו אחר שכבר קיים ואפילו מפורסם בזכות הנגינה הזאת שלו... מכיוון שהייתי צעיר וחסר ביטחון, עשיתי מה שביקשו בבית הספר... ואז ראיתי כיתת אומן של גו' לובנו. ג'ו לובנו הוא סקסופוניסט ג'אז אדיר עם קול מיוחד משלו, ובכיתת האומן בברקלי, הוא סיפר שבמשך תקופת האימונים האינטנסיבית שלו, הוא שנא להוציא סולואים של אחרים כי הוא הרגיש שהוא מחקה מישהו אחר וזה לא היה מה שהוא רצה לנגן. ואז "נפל לי האסימון". הבנתי שמה שאני מרגיש הוא אכן בסדר ונכון. לא חייבים להוציא סולואים, מקצבים ומעברים של מתופפים אחרים, יש כבר אותם. ואילו לי, יש אותי. על מנת שאוכל להשמיע את הקול שלי ולנגן את כל מה שאני שומע ורואה בדמיון שלי, אני צריך לעבוד, ולהתאמן הרבה על: אחיזת מקלות וישיבה נכונה, קואורדינציה, טכניקה על התופים ובמיוחד, על עומק המחשבה והמודעות שלי כבן אדם. כמובן שכל אלה הם דברים שמשתפרים עם הזמן, אך מה שחשוב הוא, שיותר, אני לא מחקה מתופפים אחרים, לא משווה את עצמי למוסיקאים או אנשים אחרים, אלא מביא את עצמי לרמה הטכנית הכי גבוהה שאני מסוגל, ואז בשילוב המוסיקליות שנובעת מהנשמה, אשמיע את הקול האישי, האינדיבידואלי שלי. כמובן שמאז, אני לא מקשיב יותר לאף אחד שיגיד לי מה נכון ומה לא, איך לנגן או מה לא לנגן. רק אני יודע מה הדרך הנכונה לי ואיך אני אגיע למקום, שם אני רואה את עצמי. ואת זה הסבתי לכל תחומי החיים – שיעור תופים לחיים.
לא חשוב מה מישהו אחר אומר לכם, אם באינטואיציה שלכם, זה לא מרגיש לכם נכון בשבילכם, היצמדו לקול האישי הפנימי שלכם ולכו בעקבות הלב. רק אתם יודעים מה נכון עבורכם...
שיהיה לכם בהצלחה ואל תשכחו ליהנות מהדרך...

רוצים שיעור תופים לחיים היכנסו לאתר: www.drummers1on1.co.il



כל הזכויות שמורות להרן שאבי Copyright © 2009

www.drummers1on1.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י הרן שאבי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]