חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
התעלומה של מחלות נפשיות וכרוניות !!





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הנדסת אלקטרוניקה בית ספר להנדסאים

נושא המאמר: הנדסת אלקטרוניקה – יגעת ומצאת, תאמין!
מאת: מיכל   שמור מאמר למועדפים

בעבר כל אמא רצתה שהילד או הילדה שלהם תהיה רופא/ה או עו"ד. היום יש מי שיטען כי כל אמא עברייה רוצה שילדיה ילמדו הנדסת אלקטרוניקה, ולא בכדי. תחום האלקטרוניקה הוא תחום שהתפתחותו היא מהמהירות ביותר - בתחומי ההיי-טק בפרט ובתחומי האקדמיה בכלל. זו גם הסיבה העיקרית שלימודי הנדסת אלקטרוניקה הם בין תחומי הלימוד המבוקשים ביותר באוניברסיטאות ובמכללות בארץ ובעולם.
תחום הנדסת אלקטרוניקה נמצא בכל פן בחיי היום-יום שלנו, ולא רק במחשב הביתי. בין אם מדובר בטלפון הסלולרי החדש שלנו, בטלוויזיה, בממיר הדיגיטלי, במכונית, במכונת הכביסה, במקרר או בכל רכיב המכיל שבב מחשב – בשלב מוקדם או מאוחר בוגר לימודי הנדסת אלקטרוניקה חקר, תיכנן, ניתח ושיפר אותו.
לימודי הנדסת אלקטרוניקה הם שם כולל למקצוע המכיל תחומים רבים. לדוגמא, על מנת לתכנן טלפון סלולרי דרושים בוגרים מלימודי הנדסת אלקטרוניקה מתחומי עיבוד האותות והתקשורת (שידור וקליטת קול ונתונים), מיקרו-אלקטרוניקה (תיכנון המכשיר עצמו), מערכות הספק (תיכנון מערכות הקליטה והשידור השונות בטלפון) ובקרה (שליטה על כל המערכות הנ"ל).

לימודי הנדסת אלקטרוניקה – שם כולל לתחומים רבים
כפי שציינו, לימודי הנדסת אלקטרוניקה הם בין התחומים הלוהטים כיום בשוק הלימודים. בכל האוניברסיטאות בארץ, וכן במרבית מן המכללות ניתן ללמוד הנדסת אלקטרוניקה. לימודי הנדסת אלקטרוניקה נמשכים ארבע שנים (8 סמסטרים), אשר במהלכם בוחרים הסטודנטים מסלולי לימוד ספציפיים, ובסיומם הם מגישים פרויקט סיום באחד ממסלולי הנדסת אלקטרוניקה אותה למדו.
בסמסטר ה- 6 בוחר הסטודנט מסלול התמחות ספציפי הכולל לרוב שני תחומים, אותם הוא ילמד בפירוט יתר. התחומים שמהם ניתן לבחור הם:
• עיבוד אותות ותקשורת
• בקרה
• מערכות הספק וזרם חזק
• אלקטרו-אופטיקה
• מחשבים
• מיקרו-אלקטרוניקה
כאמור, החל מהסמסטר השישי של לימודי הנדסת אלקטרוניקה, יתמקדו השעורים של כל סטודנט בתחום שנבחר על ידו ובתחום זה גם יוגש פרוייקט הסיום.

לימודי הנדסת אלקטרוניקה – מתאים לכל אחד?
ככל ההנדסות השונות אותם ניתן ללמוד באוניברסיטאות השונות, גם לימודי הנדסת אלקטרוניקה מכילים בתוכם לימודי מדע רבים כגון פיזיקה, מתמטיקה, כימיה ועוד. זהו בעצם גם ההבדל העיקרי בין לימודי הנדסת אלקטרוניקה לבין לימודי הנדסאי אלקטרוניקה. לימודי הנדסת אלקטרוניקה מאפשרים מחקר ופיתוח בעוד לימודי הנדסאי אלקטרוניקה עוסקים יותר בחלק היישומי (ייצור והרכבה) של מערכות.
הבחירה בלימודי הנדסת האלקטרוניקה תדרוש השקעה רבה בזמן הלימודים – שעורים מיום ראשון עד חמישי ללא זמן רב לעבודה או לבילויים. אך לפני שנבהלים, חשוב לזכור כי לימודי הנדסת אלקטרוניקה מסתיימים לאחר 4 שנים ותואר זה ידוע כבין הרווחיים ביותר (אם לא הרווחי ביותר) בתחומי ההיי-טק, ועל כך נאמר – יגעת ומצאת, תאמין!

דרישות הקדם ללימודי הנדסת אלקטרוניקה משתנות בהתאם למוסד הלימודים אליו פונים וכן בהתאם לכמות הנרשמים לחוג באותו הסמסטר. ברור שלימודי הנדסת אלקטרוניקה אינם מתאימים לכל אחד, וצריך לשקול את כל הנ"ל לפני שבוחרים ללמוד את המקצוע, ולא "ללכת אחרי העדר".

לימודי הנדסת אלקטרוניקה – כמה זה עולה?
מחיר לימודי הנדסת אלקטורניקה תלוי במספר גורמים – שכר הלימוד, עלות המחייה וההוצאות הנוספות.
שכר לימוד של לימודי הנדסת אלקטרוניקה הוא כ- 10,000 ש"ח לשנה באוניברסיטאות (סה"כ 40,000 ש"ח לכל התקופה). במכללות המחיר גבוה יותר בד"כ, אך גם קיימות מלגות המסייעות בהפחתת שכר הלימוד.
מבחינת עלויות המחייה וההוצאות הנוספות, מדובר בממוצע של 30,000 ש"ח לכל שנת לימודים. חשוב לזכור כי במהלך לימודי הנדסת אלקטרוניקה אין כל כך פנאי לעבודה – כדאי להתייחס בכובד ראש לנושא זה ולהיערך מראש מהבחינה הכלכלית.

המאמר באדיבות בית ספר להנדסאים שנקר הנדסאים מקודם ע"י אקטיביטק קידום אתרים

www.handesai.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מיכל שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]