חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
עסק מהבית - לעבוד מהבית ולהצליח!





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קופירייטר קריאיייטיב פרסום שיווק

נושא המאמר: קופירייטר במאה ה-21
מאת: גלעד ורשבסקי   שמור מאמר למועדפים

ככל שענף הפרסום מתפתח, פונה לערוצי מדיה חדשים ומנסה לפרוץ את הגבולות המוגדרים שלו כל פעם מחדש, כך גם תחום הקריאייטיב ובראשו הקופירייטר חייב להיות מתוחכם, כשרוני ורב גוני מאי פעם.
אם הקופירייטר הקלאסי הוא בעיקר מישהו שיודע לכתוב טקסטים שיווקיים, לתת סלוגן או שם למוצר ולחשוב על תסריט לפרסומת טלויזיה או תמונה חזקה בעיתון אז היום כל זה כבר לא מספיק. חוקי המשחק בתחום הפרסום השתנו, הכניסה של הפרסום המקוון שהחל בבאנרים הפשוטים והתפתח לשימוש בכלים של המדיה החברתית ברשת הוא שינוי אחד כזה, שינוי נוסף הוא העובדה שכתוצאה מההצפה בפרסומות, קהל הלקוחות "שמע וראה כבר הכל" וסף הגירוי שלו לריגושים שיווקיים עולה בהתמדה. אם ניקח בחשבון שהקמפיין הפרסומי המודרני שונה במהותו מהקמפיין הפרסומי הקלאסי ונוטה לשלב מספר ערוצי מדיה שמתקשרים זה עם זה ולא רק מהווים התאמה של אותה פרסומת אז נמצא שהקופירייטר עומד מול מציאות שיווקית חדשה ומאתגרת.

מקופירייטר לרעיונאי
הפרסום בשנים האחרונות צריך להמציא את עצמו מחדש בקצב הולך וגובר והוא מציב בפני הקופירייטר אתגרים לא פשוטים. הקופירייטר היום דומה הרבה יותר בתפקידו דווקא לשמו העברי "רעיונאי", שכן עיקר תפקידו הוא לחשוב על רעיונות שיווקיים ופרסומיים כחלק מקריאייטיב לקמפיין כולל. רעיונות שישתמשו במדיה שפעמים רבות היא שחוקה באופן שעדיין לא נראה ושיצליחו להמציא ערוצי מדיה חדשים שיהיו רלוונטים למותג אותו מפרסמים.
דוגמא אחת כזו היא השימוש שנעשה בקמפיין הפרסומי של דפי זהב בישראל. הקופירייטרים של משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי לקחו את המדיה הקלאסית של שילוט החוצות והפכו אותה, דרך השימוש החדשני, לקמפיין פרסום מושך ומעניין שמתפתח לעשרות שלטים שונים וייחודיים. פעם מדובר בשלט שתקועים בו מלא מחטים עם הכיתוב: "חפש רפואה סינית" ופעם אחרת השלט עצמו מונח לצד העמוד שלו עם הכיתוב: "חפש מנופים". כך, הפך קמפיין הפרסום לנושא שיחה תקשורתי ישראלי ועולמי ויצר שפת מותג חדשה ובולטת.
דוגמא נוספת לפתרון קופירייטינג יצירתי היא קמפיין שנעשה באירלנד להגברת המודעות נגד זריקת מסטיקים ברחוב. הקופירייטר בצוות הקריאייטיב של משרד הפרסום פובליסיס QMP בדבלין הביא רעיון חכם לפרסום גרילה והמציא ערוץ מדיה מאוד רלוונטי לנושא – המדרכות עצמן. במהלך הקמפיין הודבקו מאות נעליים בודדות לקטע מדרכה מרכזי עם מסר ברור: "מסטיק. עדיף לזרוק אותו בפח האשפה." הקמפיין הביא לסיקור תקשורתי נרחב במדינה ולחשיפה ברשתות חברתיות, שכן עוברים ושווים צילמו את הפרסום העלו לרשת ושלחו את התמונות לחברים.

www.giladv.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י גלעד ורשבסקי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]