חיפוש מאמרים

12307 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
דוד שמש





    קישורי טקסט (לפרטים)




נופש בלונדון
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: טיסות ללונדון חופשה בלונדון טיזה ללונדון דיל ללונדון

נושא המאמר: חופשה בלונדון
מאת: נורית בן חורין   שמור מאמר למועדפים

לונדון הנה בירתה של הממלכה הבריטית ומהווה את אחד ממוקדי התיירות המפורסמים בעולם.
בנוסף להיותה עיר תיירותית, לונדון מהווה גם מרכז תרבותי ועסקי מן החשובים בעולם. מדי שנה יוצאות מרחבי העולם מיליוני טיסות ללונדון.
בלונדון תמצאו מגוון רב של אטרקציות, מוזיאונים, פארקים, שווקים וחנויות, מופעי בידור וכדורגל. העיר לונדון הנה אחד מן המטרופולינים הגדולים בעולם וחיים בה מיליוני בני אדם מכל קצוות תבל.
נסיעה קצרה ברכבת התחתית הנקראת בפי המקומיים tube תמחיש בפניכם את מגוון הלאומים ובני האדם החיים בלונדון.
טיסות ללונדון יביאו אתכם אל עיר משופעת במונומנטים ובניינים מפורסמים ביניהם הביג-בן, ארמון המלכה, הגשר המפורסם Tower Bridge ועוד. לאוהבי הקניות, טיסות ללונדון משתלמות מאוד – העיר מציעה אין סוף מרכזי קניות, שווקים וחנויות, אל תפספסו ביקור בהרודס, מרכז הקניות היוקרתי באיזור קנסינגטון ואת שלל החנויות ברחוב אקספורד.

כמו כן, בלונדון יש מספר שווקים מפורסמים בהם שווה לבקר, ביניהם: Camdet Town הפועל בסופי שבוע, והשוק באזור גריניץ' Greenwich Village.
על אף היותה עיר המתפרשת על פני שטח עצום, לונדון מציעה מגוון מסלולי הליכה המאפשרים למבקר בה לחוות ולהכיר את העיר מקרוב.
אתרים מומלצים לביקור על קצה המזלג: Covent Garden, סוהו, רחוב אקספורד, מרכז הקניות הרודס, איזור גריניץ', ארמון המלכה, בית הפרלמנט (מגדל הביג-בן), כיכר פיקדילי, כיכר טרפלגר, מוזיאון מדאם טוסו, מוזיאון המדע, מופע או מחזמר בתיאטרון ב West End, טיול ב Hide Park.
באתר שלנו תוכלו למצוא מבחר של מלונות בלונדון, חבילות ללונדון, טיסות ללונדון. כמו כן תוכלו להרכיב לעצמכם חבילה הכוללת טיסה ומלון בלונדון.
טיסות ללונדון
טיסות ללונדון אורכות כ-5 שעות. אמנם 5 שעות זה לא מעט זמן אך חשוב לזכור שמדובר בטיסה ליבשת אחרת. עבור אלו המורגלים לטוס למקומות רחוקים, 5 שעות טיסה ולהיות בלונדון זה כלום.
טיסות ללונדון הן פופולאריות מאוד בקרב תיירים ישראליים ובקרב תיירים מכל קצוות תבל.
מדי שנה יוצאות מיליוני טיסות ללונדון עמוסות בנוסעים שרובם מבקרים בעיר כבר בפעם השנייה ויותר. כזו היא לונדון, לא מספיק רק ביקור אחד או שניים. אל לונדון חוזרים שוב ושוב וכמות הטיסות ללונדון גדלה משנה לשנה.
טיפים עבור טיסות ללונדון
לונדון ידועה כמקום אטרקטיבי במיוחד לחובבי התרבות (עם שלל מוזיאונים, תיאטראות וכו') וכן לחובבי הסיילים והשופינג (עם שלל חנויות, בוטיקים ומותגים מבוקשים).
חברות תעופה רבות אף מארגנות טיסות ללונדון מיוחדות שהן מעין טיסות בזק ליום אחד בלבד של "לקפוץ ללונדון" לחגיגת שופינג גדולה. אלו הן טיסות ללונדון במחירים מיוחדים והן מאוד מומלצות כמתנת יום הולדת, הפתעה ליום נישואין ואפילו פשוט יום כיף.
כשנוסעים ללונדון חשוב לקחת בחשבון קודם כל את עניין העונה. בעונת החורף הטמפרטורות בעיר נמוכות, גשום מאוד וסגרירי.
עבור חובבי חורף אמיתי טיסות ללונדון מומלצות מאוד בעונה זו. עניין נוסף שחשוב לזכור הוא שבדומה ליעדים רבים בעולם, בעונות הקיץ והאביב הטיסות ללונדון מתייקרות. עדיין בשל הביקוש הרב לנופש בעונות אלה, ניתן למצוא מגוון מבצעים והנחות בטיסות ללונדון.
מדוע טיסות ללונדון כל כך פופולאריות?
מדי שנה ישנן יותר ויותר טיסות ללונדון והפופולאריות של בירת הממלכה הבריטית כל הזמן שוברת שיאים. מהו סוד הקסם של העיר?

לונדון מציעה שילוב מנצח : תרבות נצחית, חיי לילה תוססים, מגוון חנויות, בוטיקים ופשוט גן עדן לשופינג.

כל זה נמצא לא כ"כ רחוק מאיתנו - טיסות ללונדון אורכות 5 שעות. בלונדון אנחנו מרגישים חו"ל אבל לא יכולים להסתפק רק בביקור אחד. בקיצור, לונדון היא אירופה במיטבה. מעבר לכך, ניתן להגיע גם בטיסות ישירות ללונדון ובטיסות שאינן ישירות, דרך מקומות אחרים באירופה.

שדות תעופה בלונדון
טיסות ללונדון מגיעות לשלוש שדות תעופה עיקריים :
היתרו, גטוויק וסטנסטד. היתרו הוא שדה התעופה הגדול ביותר. יש בו 5 טרמינלים אליהם מגיעות טיסות ללונדון ומלונדון למדינות אחרות וליעדים פנימיים. היתרו נמצא במרחק של כ-24 ק"מ ממרכז העיר.
גטוויק נמצא רחוק יותר ממרכז העיר- מרחק של כ-50 ק"מ. סטנסטד הוא הרחוק ביותר ממרכז העיר- 60 ק"מ וטיסות צ'רטר רבות נוחתות בו.


www.deasy.co.il/destination/destinationinfolondon.aspx?cid=31427&fcid=257


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י נורית בן חורין שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]