חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
סודות המקווה והטהרה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קבלני כבישים משטחי בטון עבודות אספלט רצפות בטון

נושא המאמר: שיפוץ הבית
מאת: מנשה גיגי   שמור מאמר למועדפים

אוקי, החלטתם שהגיע הזמן לשפץ את הבית. ככל שהשיפוץ הוא גדול יותר, כך יש חשיבות גדולה יותר למועד השיפוץ, למרות שאם השיפוץ יערוך יום/יומיים אז בערך כל מועד הוא אפשרי. במידה והשיפוץ הוא קצת יותר מסיבי ויערוך ימים רבים, עדיף לתכנן אותו בימים שבו תהיו פחות בבית, ואולי זאת גם הזדמנות מצוינת לצאת לחופש. בכל מקרה זה לא כיף לחיות בבית מאובק, במיוחד אם אתם הרבה נפשות בבית. אגב זאת גם לא בושה להסתמך על חברים או משפחה לכמה ימים.

את מה כדאי לשפץ?
כדאי להחליט מראש טוב טוב את מה בדיוק אתם רוצים לשפץ לפני שתזמינו את בעל המקצוע בו תהיו מעוניינים. זכרו שתהליך השיפוצים בבית יכולים להתחיל בדרך אחת ולהסתיים בדרך אחרת כי במהלך השיפוץ דברים משתנים ומתווספים "תוך כדי תנועה". טעות נפוצה היא להזמין שיפוצניק עבור עבודה מסוימת, ותוך כדי להוסיף לו עוד עבודה. במקרה כזה כנראה שהמחיר יהיה גבוהה יותר מאשר המחיר שהיה נקבע מראש וזה גם יוצר ויכוחים ואי-נעימויות עם השיפוצניק.

כמה כסף להשקיע?
קודם כל אתם הכי מודעים למצבכם הכלכלי, ומין הסתם רק אתם יכולים לקבוע עבור עצמכם כמה כסף להוציא על שיפוץ. למרות זאת, המחיר לא צריך להיות השיקול העיקרי כי לא פחות חשוב איכות השיפוץ וטיב קבלן השיפוצים. כמו שאומרים לפעמים "הכי זול הוא הכי יקר", לכן תעשו איזה סקר שוק קטן, תבדקו מה הסדר גודל של המחיר לשיפוץ ואת אמינותו של קבלן השיפוץ. רק אז תגיעו למסקנה איזה קבלן להזמין.

איך לבחור בעל מקצוע?
בתחום כמו שיפוצים יש אלפי בעלי מקצוע לכן חשוב לבחור שיפוצניק אמין, מנוסה ומקצועי. זאת לא בושה לקבל המלצות, להסתכל על עבודות קודמות ולקבל חוות דעת מקצועית. כדאי גם להתייעץ עם משפחה/מכרים אם הם מכירים בעלי מקצוע אמינים וטובים. אתם משלמים ממיטב כספכם עבור השיפוץ שלכם ולכן מגיע לכם לקבל את כל תשומת הלב בעת שיפוץ הדירה.
במידה ומצאתם שיפוצניק שמצא חן בעינכם,ודאו שהוא זה שיהיה בבית בעת השיפוץ ולא ישלח עובדים אחרים שיהיו ברמה פחות טובה. עדיף לרשום איזה מסמך שמסכם את הסכם שלכם מול בעל המקצוע:מחיר, לוח זמנים לביצוע העבודה, עלות חומרים, ניקיון ומבצע העבודה.

איך להתנהג בזמן השיפוץ?
בהרבה מקרים נוצרים עימותים וויכוחים מיותרים בין מזמין השיפוץ ובעל המקצוע. כאשר אתם מזמינים שיפוץ, נסו להיות סבלניים ולתת לבעל המקצוע לעשות את העבודה כראות עיניו. לישראלים יש נטייה לחשוב שהם יודעים הכי טוב למרות שכנראה בעל המקצוע ידע טוב יותר מאיתנו. גלו סבלנות ואורך רוח ובמידה ובחרתם בעל מקצוע אמין ומנוסה, אין שום סיבה שהשיפוץ לא יצא כמו שצריך.
במידה ותצטרכו עבודות שיפוץ בניה ופיתוח באיזור הצפון, תוכלו לפנות לחברת גיגי מנשה שהיא חברת בנייה ופיתוח אמינה ומנוסה המתמחה בעבודות עפר, עבודות אספלט, יציקת בטון, אבנים משתלבות,כבישים ועוד.
לחברה יש את הניסיון בכל תחומי הבניה והפיתוח, כולל כל סוגי עבודות אספלט, יציקות בטון, אבנים משתלבות ועוד, והם מתחייבים על אמינות, מקצועיות ואיכות בכל עבודה, לשביעות רצונו המלאה של הלקוח.החברה בבעלות מנשה גיגי, איש מקצוע אמין, מנוסה ובעל ניסיון של למעלה מ-30 שנה בביצוע מגוון עבודות פיתוח והנדסה ללקוחות פרטיים, עסקיים ומוסדיים, ובהם משרד הבטחון, תנובה, בי"ח רמב"ם, בית הלוחם, מפעל תרו ועוד.כמובן ניתן לקבל המלצות רבות ואף לראות עבודות לדוגמא. לפרטים בטלפון 052-2412582 או בקרו באתרנו http://www.mgigi.co.il
שיהיה שיפוץ נעים לכולם...

www.mgigi.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מנשה גיגי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]