חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כלייזמרים "כינור דוד". התגשמות החלומות לפנייך!





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עסקים סמויה חשאית

נושא המאמר: אבטחה סמוייה
מאת: עמית אסא   שמור מאמר למועדפים

אבטחה סמויה
יוזמה מניעה ונטרול
אבטחה סמויה הנה שיטת עבודה, אשר חושפת יריב פוטנציאלי בשלבי התכנון המוקדמים לתקיפה וכן בעת התרחשות תקיפה בפועל, מאתרת ומזהה את התוקף לפני שהספיק לגרום נזק ומנטרלת אותו. השיטה מתבססת על יישום טכניקות הדומות לאלו המיושמות בשירותי הביטחון הממלכתיים בארה"ב.
האבטחה הנה צורך קיומי וארגונים רבים משקיעים כסף רב במיגון המתקנים בהם חיים ופועלים וכן בהגנה על אנשי מפתח בארגון אשר פגיעה בהם משמעה פגיעה ארגונית קשה.
עד היום, בארגונים ממלכתיים ועסקיים, נהוג להשתמש במגוון שיטות אבטחה המתבססות על טכנולוגיה ברמות שונות וכן נשענות על כוח אדם ברמות מיומנות שונות. כל השיטות מכוונות למטרה אחת – התגוננות אפקטיבית ככל הניתן מול תוקף פוטנציאלי עפ"י תרחיש האיום אשר משתנה מארגון לארגון.
כל ארגון בוחר להשתמש במגוון כלים אחר וברמת אבטחה שונה עפ"י צרכיו, אך המשותף לכולם הוא שהפעולה אשר ננקטת מול התוקף הנה תגובה למעשיו ולא יוזמה מקדימה.
אבטחה סמויה פועלת בזירה בה המאבטח הוא היוזם, הוא הפועל ראשון ובכך מקדים את היריב, מונע את התקיפה או לחילופין מנטרל את התוקף מוקדם ממה שצפה.
אבטחה סמויה בעצם מוחקת את המושג השגור בפה כל מערכי האבטחה עד היום "הכדור הראשון תמיד נורה ע"י התוקף..." אבטחה סמויה מביאה את התוקף למצב בו הוא המופתע על אף שהוא כביכול היוזם.
אבטחה סמויה מוחקת מושגי יסוד ישנים באבטחה כגון התגוננות ותגובה ומחליפה אותם במושגים חדשים כגון יוזמה, מניעה ונטרול מוקדם.
אבטחה סמויה אינה באה להחליף את השיטות הישנות אלה פועלת בנוסף ובמקביל להן תוך שיתוף פעולה מלא. במימוש אבטחה סמויה במערך אבטחה קיים המאבטח הסמוי יהיה זה שינטרל בפועל את התוקף ויותיר למאבטחים הגלויים את מלאכת ההגנה ובעיקר את החילוץ מזירת האירוע.
שיטת האבטחה הסמויה מיושמת במנגנוני אבטחה ממלכתיים מזה שנים, השיטה הוכיחה את עצמה במקרים אין ספור. תקיפות רבות נגדעו, שובשו וסוכלו בעקבות חשיפה של התוקף בשלבי התכנון הראשוניים שלו, זאת נוכח נחישות ואומץ של מאבטחים סמויים מיומנים.
תקיפות רבות נוטרלו וטופלו ע"י מאבטח סמוי בשלב של ההתארגנות לתקיפה ובכך לא הצליחו התוקפים להגיע לכלל מימוש תקיפה אפקטיבית. הם אותרו, נוטרלו וטופלו הרחק מהאישיות או מהמתקן המאובטח ובכך רמת הסיכון הופחתה בצורה משמעותית ובעצם המטרה לשמה האבטחה קיימת מומשה בדרך היעילה ביותר.
כיום, ארגונים אזרחיים ועסקיים מעטים אימצו ומפעילים את כלי האבטחה הסמויה בין כלל הכלים בהם נוקטים ביום יום, לצורך אבטחת המתקנים בהם פועלים ובעיקר לצורך אבטחת האישים החשובים בארגון.
האבטחה הסמויה הפכה את מנגנוני האבטחה מגופים פסיביים ומתגוננים, אשר השחיקה בהם היא גבוהה ועקב כך יעילותם פוחתת עם הזמן, לגופים אקטיביים, יוזמים ואפקטיביים מאין כמוהם אשר העניין והמוטיבציה מובילים את אנשיהם להתחדשות וערנות מתמדת.

המוצרים המוצעים:
1. ביצוע אבטחה סמויה למערכי אבטחת אישים –
מימוש אבטחה סמויה בפועל ע"י מאבטחי חברת אפיק א.פ.מ בע"מ תוך תכנון מוקדם של שיטת העבודה וכתיבת פק"מ משותף למערך הגלוי והסמוי ושילוב צוות מיומן בפעילות אבטחה סמויה במערכי אבטחת אישים קיימים.

2. הכשרת מאבטחים סמויים במערכי אבטחה קיימים (מתקנים ואישים) –
ביצוע סקר ראשוני וכתיבת נהלי אבטחה סמויה במתקני קבע תוך מימוש שיטת האבטחה הסמויה במסגרת המערך הקיים, הדרכה של המערך הקיים בשיטת הפעולה ושילובה בתוכניות ופק"מ קיים, הכשרת צוות מאבטחים מתוך כוח אדם קיים לביצוע אבטחה סמויה בפועל, כתיבת נהלים, בקרה וביקורת בשגרה.

בכבוד רב,
ע מ י ת א ס א
מ נ כ " ל
אפיק א.פ.מ. בע"מ

אבטחה סמוייה אבטחה מאמרים אקדמאיים - מאמרים באנגלית - מאמרים מתורגמים - מאמרים מדעיים - מאמרים רפואיים - מאמרים משפטיים - מאמרים פסיכולוגיה - מאמרים אקדמים - מאמרים בעברית - מאמרים בקרימינוגוליה - מאגר מאמרים - סיכומי מאמרים - מאמרים קולנוע - מאמרים בתקשורת - כתיבת מאמרים - פרסום מאמרים חינם - חיפוש מאמרים פרסום מאמר באינטרנט פרסום מאמר מקצועי פירסום מאמרים מקצועיים מאמרים באתר מאמרים article.co.il

www.afik-pia.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י עמית אסא שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]