חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
המסע לאמהות יחידנית מבחירה





    קישורי טקסט (לפרטים)




ראו גם זמיר סיון גרפולוג
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מכון לגרפולוגיה אימון אפקטיבי אימון גרפולוגי אימון אישי

נושא המאמר: אימון אפקטיבי מתחיל בגרפולוגיה
מאת: טלי ירדני - מכון לגרפולוגיה   שמור מאמר למועדפים

מטרת האימון האישי היא לזהות גורמים באישיות ובהתנהגות של המטופל, שעוצרים אותו, ומונעים ממנו לממש את מלוא הפוטנציאל שלו. אימון אישי הוא תהליך רציונאלי ותכליתי, ולכן הגרפולוגיה, שרבים מחשיבים אותה כמדע מדויק כמעט, היא כלי שמשתלב בו באופן מושלם הכלים שמעניק האימון הגרפולוגי מאפשרים לכל אחד דרך נוחה ויעילה לבחון את עצמו, להכיר לעומק את החולשות ואת היתרונות שלו, ולשפר את מציאות חייו באופן מהותי – בתהליך התואם את עקרונות האימון האישי. המטופל, בעזרת הגרפולוג, יכול לזהות ולאבחן את הגורמים המעכבים אותו, ע"פ אלמנטים שקשורים בצורת כתב ידו, ומשם מתחיל תהליך של שינוי ומעקב – כאשר גם ההתקדמות בטיפול באה לביטוי בכתב היד. מה בעצם עושים באימון גרפולוגי? מטרת האימון האישי היא לזהות גורמים באישיות ובהתנהגות של המטופל, שעוצרים אותו, ומונעים ממנו לממש את מלוא הפוטנציאל שלו. זיהוי הגורמים הללו, וניתוחם באופן עמוק ורציונאלי, מאפשר למטופל להתחיל בתהליך של תיקון ושינוי. הגרפולוגיה מספקת כלים יעילים כדי לאבחן את הפנימיות של האדם. העובדה, שכתיבה היא פעולה ספונטאנית, שנעשית בלי מחשבה מודעת, מאפשרת למאבחן הגרפולוגי הצצה לאלמנטים לא מודעים באופיו של הכותב, וזיהוי הגורמים המעכבים את הצלחתו בתחומים שונים – גורמים שהוא עצמו לא היה מודע לקיומם, או לא ידע לאבחן אותם במדויק. האימון הגרפולוגי, כמו כל אימון אישי, מתחיל בתהליך של אבחון. אבחון גרפולוגי, שהוא החלק המעשי של תורת הגרפולוגיה, מאפשר הצצה אל פנימיותו של האדם בכל תחום אפשרי: פיזי, מחשבתי ורגשי – ולכן הוא מוכר על ידי רבים ככלי אבחוני יעיל ואמין. הרעיון העומד מאחורי האימון הגרפולוגי הוא שימוש בכלים ההגיוניים והברורים שמעניקה הגרפולוגיה, כדי לאבחן חסמים וגורמים מעכבים, בדרך לאימון אישי אפקטיבי. לאחר שהמטופל, בעזרת הגרפולוג, מצליח לזהות ולאבחן את אותם גורמים מעכבים, ע"פ אלמנטים שקשורים בצורת כתב ידו, מתחיל תהליך של שינוי ומעקב – כאשר גם ההתקדמות בטיפול באה לביטוי בכתב היד – מה שמאפשר מעקב ובחינה מחודשת לאורך התהליך. אימון אישי הוא תהליך רציונאלי ותכליתי, ולכן הגרפולוגיה, שרבים מחשיבים אותה כמדע מדויק כמעט, היא כלי שמשתלב בו באופן מושלם. הכלים שמעניק האימון הגרפולוגי מאפשרים לכל אחד דרך נוחה ויעילה לבחון את עצמו, להכיר לעומק את החולשות ואת היתרונות שלו, ולשפר את מציאות חייו באופן מהותי – בתהליך התואם את עקרונות האימון האישי. לפרטים נוספים ולהתרשמות, אתם מוזמנים לקבוע פגישת ייעוץ. צרו קשר ב: http://www.tali-y.com/contact.asp


ראו גם : גרפולוג

www.tali-y.com/gp.asp?gpid=81


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י טלי ירדני - מכון לגרפולוגיה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]