חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מטבע הדולר בארה"ב ובעולם בכלל - היסטוריה ונתונים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: דגמי קונספט ג'אן ציון יבוא ושיווק חלפים לרכב גאן ציון יצרניות רכב

נושא המאמר: ג'אן ציון מסביר: מה הם דגמי קונספט
מאת: ג'אן ציון   שמור מאמר למועדפים

דגמי קונספט: תצוגת התכלית של יצרניות הרכב

הם מוציאים לחובבי המכוניות את העיניים מהמקום. גם אצל אנשים מן השורה, שלא מתעניינים במיוחד ברכבים הם גורמים להתרגשות לא קטנה. אלו הם דגמי הקונספט

במה בעצם מדובר?

ובכן, דגמי הקונספט הם בעצם ניסוי שעושות יצרניות המכוניות, כדי לבחון נקודות חשובות ולהשיג יעדים מסוימים. הדגמים נוצרים בכדי לעזור לחברות הרכב לגבש אסטרטגיה עסקית, ולהחליט לגבי פעולות עתידיות בנוגע לדגמים המשווקים על ידה.

מדי פעם בפעם, במיוחד לקראת תערוכות גדולות הקשורות בענף, משיקות יצרניות הרכב הגדולות דגמים מיוחדים של מכוניות, שאינם מיועדים לייצור המוני ולשיווק. הדגמים, שנחשפים לראשונה, בדרך כלל לא דומים לדגמים האופייניים המיוצרים על ידי החברה, או כל חברה אחרת. מדובר במכוניות מיוחדות, שובות עין, לפעמים אפילו מוזרות למראה, שכאילו נועדו רק כדי למשוך את תשומת לבם של חובבי הרכב.

אבל מה זה נותן? מה היצרניות מנסות להשיג?

יש מספר סיבות להשקת דגמי הקונספט. ראשית, בעזרת רכבי הקונספט, המושכים התעניינות רבה, יצרניות הרכב, בעצם, מציגות לעולם, בראש ובראשונה, את היכולות שלהן – גם אם מדובר ביכולות שכרגע אינן מתאימות לייצור המוני. זו, למעשה, הצהרה לגבי הרמה אליה מסוגלת החברה להגיע – רמה שהצרכן לא תמיד יכול להיות מודע לה. סוג של הצהרת כוונות או תצוגת תכלית.

מעצבי ויצרני דגם הקונספט יכולים להוציא לאור רעיונות 'מופרעים', לפעמים קיצוניים כמעט, שכנראה לא היו עוברים את דרישות הבטיחות או הפרקטיות בהן אמורה לעמוד מכונית שעולה על הכביש – על מנת לבחון רעיונות חדשים, פיתוחים טכנולוגיים, אביזרים וחלפים, וכן על מנת לבחון רכיבים ופיתוחים מתוכננים, לפני שהדגם העתידי עובר לייצור המוני.

לייצור דגם שכזה יש תפקיד חשוב גם באסטרטגיה העתידית של היצרנית: התגובות של הקהל שנחשף לדגם הקונספט נותן ליצרנים מושג לגבי מה כדאי ומה לא כדאי לייצר בעתיד – איזה סוג של עיצובים מעוררים תגובות חיוביות, איזה סוג אביזרים וטכנולוגיות כדאי לפתח וכד'. החברה לומדת אלו רכיבים ופריטים מעוררים התלהבות, ואלו מהם משאירים את הצופים אדישים. דגם המעורר התלהבות מיוחדת יכול אפילו להוביל להחלטה להעלות אותו לפס הייצור ההמוני ולהפוך אותו לנפוץ, בעוד שתגובות קרירות פשוט יהפכו אותו למוצג מוזיאוני חביב.

וזו גם אפשרות... יש פעמים שבהם הדגם אינו מיוצר כלל עבור הציבור, אלא רק כסוג של "גחמה" של ראשי התעשייה או כגימיק, והוא מוצג רק בתצוגות פנימיות, מוזיאונים של החברה או אפילו כסמל סטאטוס עבור בכירים החברה.

רבים מדגמי הקונספט לא ייסעו על הכבישים. קרובי משפחתם כן

כפי שצוין, דגמי הקונספט כנראה לא יעלו על הכביש לעולם (סוד קטן: רבים מהדגמים המוצגים בתערוכות, כלל אינם כוללים מנוע או מערכות אחרות החשובות לנהיגה...) אבל לאחר שהחברות הציגו אותם, וקיבלו את תגובות הקהל, ייתכן שתראו על הכביש דגמים המבוססים על דגמי קונספט, בשינויים והתאמות שונים – מעין "קרובי משפחה" של הקונספטים, כאלו המתאימים יותר לייצור המוני מבחינת עלויות ייצור, בטיחות וכדומה.

בואו להציץ אל דגם הקונספט של פיג'ו, ה-308 RC Z, בכתובת: www.youtube.com/watch?v=FV14t83YOmI

www.jan.co.il/article.asp?gpid=14


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ג'אן ציון שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]