חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
עבודה בחול לכל אחד





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: פרקטים למינציה פרקט למינציה רצפת פרקט רצפת פרקטים

נושא המאמר: 6 כללים לבחירת פרקטים למינציה
מאת: יורם פרקט מכירה והתקנה   שמור מאמר למועדפים


6 כללים לבחירת פרקטים למינציה לבית או לעסק.


בין אם אתם בונים או משפצים או שפשוט סתם מתחשק לחדש את הריצוף בבית או בעסק ולהתקין פרקטים למינציה. 6 כללים שכדאי לדעתולשים לב אליהם לפני קניית פרקטים למינציה לבת או לעסק. מה לבדוק ולהשוות בהצעות מחיר לפרקטים למינציה?


1. סיווג רמת עמידות – שחיקה של הפרקטים למינציה

שימו לב לרמת השחיקה של הפרקטים למינציה.

םפרקטים העשויים למינציה מקבלים סיווג שהמצביע על רמת השחיקה שלהם לעומת העמידות של הפרקטים למינציה לאורך זמן. כדי לקבל סיווג הפרקטים נבחנים במספר מבדקים שונים.

החל מ 3 AC שהוא סיווג לפרקט למינציה נחות והזול ביותר, דרך 4 AC לפרקטים סטנדרטיים לדירה, לבית למשרד או לחנות ועד לפרקטים למינציה עמידים ויוקרתיים ביותר המסווגים כ 5 AC .

בנוסף קיימים סיווג מקביל לפרקטים תלוי בארץ הייצור המצויין בקלאס. החל מפרקטים למינציה קלאס 31 (פשוט וירוד מאד) ועד לפרקטים למינציה קלאס 33 (איכותי ועמיד לעתיד).


2. ארץ המוצא של הפרקטים למינציה והחברה שייצרה אותו.

פרקטים למינציה מיובאים לישראל ממקומות שונים בעולם, פרקטים מארצות אירופה ופרקטים מהמזרח הרחוק.

הפרקטים למינציה מגרמניה ופרקטים למינציה מבלגיה הינם פרקטים בעלי שם עולמי ומותג עולמי בשוק הפרקטים ונחשבים יוקרתיים.
לעומתם הפרקטים למינציה מסין הם זולים וירודים יותר.

בנוסף קיימים סוגי פרקטים נוספים מארצות אחרות, חלקם פרקטים טובים ואיכותיים אבל אינם כה יקריים.

3. פרקטים למינציה בעלי פאזה (פוגות)או רגילים ללא פאזה.

פרקטים למינציה סטנדרטיים הם בעלי מראה אחיד שמחוברים זה לה בשיטת הקליק קלאק או יוניקליק ומורכבים על גבי הריצוף בהנחה צפה.

לעומתם קיימים פרקטים למינציה בעלי פאזות או פוגות אשר בעת התקנת הפרקטים למינציה על גבי הריצוף בסיום נוצר מראה מיוחד המזכיר לוחות עץ המופרדות אחת מהשניה מעט.

כדי להחליט מה רוצים לקנות פרקטים למינציה עם או ללא פאזה חשוב לשקול היכן מתכננים לרצף בפרקטים למינציה ולאיזה מטרה. האם חשוב לנו קלות הניקוי והתחזוקה של הפרקטים למינציה, במקרה כזה לא כדאי לקחת פרקטים עם פאזה או פרקים למינציה ט עם פוגות כי יותר קשה לנקות אותם. יחד עם זאת הפרקטים למינציה בעלי פאזה נחשבים יוקרתיים יותר ויש שאוהבים אותם מאד בשל המראה המיוחד שהם יוצרים.

4. טעם אישי בבחירת פרקטים למינציה לפי צבע הפרקטים, גוון ודוגמא

כאן זה פשוט מאד הטעם האישי של כל אחד לגבי העיצוב של הפרקט, הצבעים של הפרקטים למינציה והדוגמא המוטבעת עליהם. התאמת הצבעים של הפרקטים למינציה לריהוט או לעיצוב הפנים בבית או בחנות ובשים לב לגודל השטח המיועד להתקנת פרקטים למינציה. שיקול נוסף האם זה לצורך ביתי או עסקי.


5. המחיר לעסקת חבילה הכוללת הכל בפרקטים למינציה

בתקופה האחרונה השוק מוצף פרקטים למינציה בהיותם אופנה מבוקשת אך מבצעי הפרקטים ולמינציה הפרסומים השונים מאד מבלבלים את הצרכן. יש להשוות מחירים בין אותם סוגי פרקטים למינציה. יש לבדוק את העלות הכוללת של העסקה שכן לא פעם מציעים לצרכן מחיר זול במיוחד של פרקט בפרסומת כלשהי כשההצעה היתה רק בקשר לפרקט עצמו ללא מרכיבים נלווים חיוניים כמו פנלים לפרקטים למינציה או עלות העבודת המתקין.

יש לציין שלעיתים נדרשת הכנה מוקדמת לפני התקנת הפרקטים למינציה שרצוי לדעת מראש כמו יישור השטח או קילוף שטיח, לעיתים יש עלות נוספת בגין הובלה וסבלות לקומות ללא מעלית. יש לבדוק את הכל לפני ההחלטה. להשוות בין הצעות מחיר לפרקטים למינציה שכוללות את כל הנדרש.


6. אחרון חביב –מרכיב חשוב. מתקין הפרקטים ועבודת הרכבת הפרקטים למינציה.

למרות שפרקטים למינציה ניתנים להרכבה עצמית קלה יחסית בהיותם מונחים בהנחה צפה ללא הדבקה, רצוי וכדאי לא לזלזל בעבודה מקצועית של מתקין פרקטים שכן ישנם שיטות חיבור שונות בין הלוחות ובנוסף עלולות להיווצר לא מעט בעיות בעת הרכבת פרקט חובבנית ואף בהיות שונות לאחר מכן שנובעות מהתקנה לקויה. העבודה של התקנת הפרקט היא חשובה לא פחות מהדוגמא של הפרקט והסוג שלו והתקנה טובה תיראה אחרת לגמרי ואף תחזיק מעמד לתקופה ממושכת יותר.



נערך ונכתב על ידי: יורם פרקט – מכירה והתקנה

ביקור יעוץ ודוגמאות פרקטים עד בית הלקוח.

מראשוני העוסקים בענף הפרקטים בישראל מאז שנת 1994.

אתר: http://www.webix.name/yoramparcet

טל: 050-9911998









www.webix.name/yoramparcet


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יורם פרקט מכירה והתקנה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]