חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אנשי המרי - על הסירוב להזדקן כאורח חיים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: גרפיקאי עיצוב לוגו עיצוב גרפי מעצב גרפי

נושא המאמר: חמשת האלמנטים הבסיסיים של עיצוב גרפי
מאת: הילה שבתאי   שמור מאמר למועדפים

חמשת האלמנטים הבסיסיים של עיצוב גרפי: קווים, צורות, מסה, מרקם וצבע.
1. קווי
הקווים הם אחד המרכיבים הבסיסיים של עיצוב. לבד או בשילוב עם קווים או צורות אחרות הם יכולים לסייע הקריאות, המראה, ואת המסר של תכנון. קווי השתמש:
1. לארגן
2. texturize
3. להנחות את העין
4. לספק תנועה
5. אמירה
6. להעביר משמעויות אוניברסלי
2. צורות
ריבועים (ו מלבנים), משולשים, מעגלים הם שלוש צורות בסיסיות. לבחון את תפקידם בעיצוב לרבות הפסיכולוגיה של צורות עיצוב לוגו. בכיתה גם נוגע ב צורות חופשית. הצורה היא אחד המרכיבים הבסיסיים של עיצוב. לבד או בשילוב עם צורות אחרות או קווים הם יכולים להעביר משמעויות אוניברסליות כמו גם להנחות את העין או לארגן מידע. את שלושת הסוגים הבסיסיים של צורות גיאומטריות הם, טבעי, מופשטים. צורות גיאומטריות בנויות, צורות קרובות סימטריים. אלה כוללים ריבועים, עיגולים, משולשים ו אלא גם מתומנים, משושים, ואת גביעי. צורות טבעיות מצויים בטבע או שהם יכולים להיות צורות מעשה ידי אדם. העלים הם דוגמה של צורה טבעית. כתם הדיו הוא צורה טבעית. צורות טבעיות הן לעיתים קרובות לא סדיר נוזל.
צורות מופשטות הם מסוגננת או מפושטת גירסאות של צורות טבעיות. סמלים למצוא סימנים, כגון בצורת גלגלים מסוגננים עבור גישה לנכים, היא דוגמה אחת.
3. המוניים
איזה גודל הוא? תסתכל על מסה או משקל חזותי של טקסט ואלמנטים גרפיים. הוא כולל קטע גדול על גודל מדידות עבור סוג נייר ותמונות. המוניים הוא אחד האלמנטים הבסיסיים של עיצוב. מסה שווה גודל. כל חתיכה יש לך ליצור מסה גופנית. בנוסף, בתוך כל אלמנט העיצוב (גרפיקה, תמונות, שורות, גושי טקסט) יש המוני שלהם ביחס ליצירה כולה. חלק עובד עם המונית הוצאה לאור שולחנית הוא ההבנה כיצד נוכל למדוד את החלקים השונים של עיצוב כגון נייר, סוג, ותמונות.
4. מרקם
בנוסף המרקם האמיתי של הנייר אנחנו להדפיס על, להסתכל על מרקמי אנו יוצרים באמצעות טכניקות כמו הבלטות ואת מרקם חזותי שנוצר עם טכניקות גרפיקה מסוימים. מרקם הוא תמיד חלק של העיצובים שלנו אם מכוונת או לא. זה הראייה או חוש המישוש מאפיינים פני השטח של יצירה. בשנת Desktop publishing, מרקם בא הנייר אנו משתמשים. אפשר גם להוסיף מרקמים ויזואליים באמצעות הסדר של הקווים והצורות או שימוש צילומים ספציפיים של משטחים.
5. צבע
סמליות צבע העמותה. זה גם נוגע בקצרה על המכניקה של רבייה צבע על האינטרנט בדפוס. שהצבע אינו הכרחי לתכנן טוב. שחור ולבן בגוונים של אפור יכול ליצור "צבע" זה פשוט יעיל כמו האדומים, בלוז, וירקות. עם זאת, צבע הוא ממד נוסף שיכול לעורר מצבי רוח להצהיר הצהרות עוצמה בעת שימוש בחוכמה.


www.pirsum4u.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י הילה שבתאי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]