חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
טיפטם ליצירת אתר מנצח בתהליך בניית אתרים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מינרלים אבץ

נושא המאמר: המינרלים אבץ ונחושת - קובי עזרא
מאת: יעקב עזרא, מומחה לרפואה נטורופטית, תזונאי ומאמן כושר – 0528567140   שמור מאמר למועדפים

המינרלים אבץ ונחושת - קובי עזרא

נחושת - קובי עזרא

אנו מקבלים אותה במים.
- מחסור: אנמיה, פגיעה בשיער ובמע' העצבים, אך בדרך כלל מגיעים לעודפים. כשהכבד מתפקד בצורה טובה העודפים יכולים לצאת דרך המרה. כנוטלים מינונים גבוהים של סידן, ויטמין C ועופרת, כמות הנחושת יורדת.
- מקורות: תלוי במקומות הגידול ובקרקע.
- יכול להשפיע על כמות הכולסטרול, יכול להטיב עם הסובלים מבעיות פרקים (הצמיד יכול להספג דרך העור ולהפחית את המצבים הדלקתיים בפרקים). כמות נחושת גבוהה יכולה ליצור רמה נמוכה של מנגן ואבץ
- בכמות גבוהה של נחושת הגיעו למצבים של סכיזופרניה- תוספת של מנגן, אבץ ו B קומפלקס יכולים להועיל לשיפור המצב.
- גלולות מגבירות את מצב הנחושת בדם ואז האבץ יכול לרדת ולהישחק, הדיכאון לאחר לידה או הפסיכוזה לאחר לידה רואים שיש להם מחסור משמעותי של אבץ.


אבץ - קובי עזרא

אצל תינוקות כתוצאה מהפרעה בספיגת האבץ, כאשר עוברים לבקבוק התופעות הם הפריפריה של הגפיים, המחלה יכולה להוביל למוות בגלל השלשולים שלא ניתנים לעצירה.אקרודרמטיטיס אנטרופטיקה - המחלה מתבטאת בדלקות, יש נשירה של השיער, במתן תוספת אבץ הסימפטומים נעלמים כלא היו.

- סימנים וסימפטומים של מחסור: התפתחות גופנית איטית, התפתחות מינית לקויה, איכות הזרע יורד, אקזמות בעור, שלשולים, נשירת שיער במקרים מסויימים. מע' חיסון ירודה בצורה משמעותית, בעיות שינה והתנהגות, ריפוי פצעים איטית יותר. הכתמים הלבנים על הציפורנים הם סימן לחוסר אבץ, חוסא תיאבון, קשקשת, ליקוי בתיפקוד המיני בשני המינים.
- מחסור מופיע אצל אנשים בתזונה לקויה, אנורקסים, דיאטות משוגעות, צמחונים קפדניים שלא אוכלים נכון, כשתפריט החלבונים מוקטן, זקנים ואלכוהוליסטים.
- חוסר ספיגה: אצל אנשים שאוכלים תוספת תאית כמו סובין. הנוטלים תוספת ברזל נדיבה, אנשים שסובלים ממחלת דלייק, חוסר חומציות בקיבה, צירוזיס, זקנים - ספיגה לקויה + חוסר חומציות, אי ספיקה של הלבלב.
- הזקוקים לתוספות: אנשים שסובלים מסוכרת כוויות בעור, למשתמשים במשתנים,לסובלים מאיבוד דם, לעוברים דיאליזה, לסובלים מפסורייזיס, אקזמות, קילוף עור וכו'. לבעיות מעיים כולל פרזיטים מסיבה כלשהי. משלשלים, אנשים עברו התערבות כירורגית, נשים בהריון, מניקות וחולי סרטן.
- מרכיבי מזון שמשפיעים על האבץ: ברזל בכמות גבוהה מוריד את ספיגת האבץ, ככל שכמות
החלבונים בתפריט עולה כך עולה הדרישה והצורך באבץ. עודף אבץ, הברזל והנחושת יורדים.
- זמינות האבץ: יותר גבוה בחלב אם מאשר כל מקום אחר לתינוק, חשוב לתת אבץ לנשים הרות,
כי אם ב- 6 חודשים ראשונים האישה לא קיבלה אבץ אז מע' החיסון של העובר (ילד) יורדת ואז
הילד לוקה בהתקררויות, דלקות אוזנים וכו' מרובות.
- האבץ יעיל במקרים: שפעת, תריכומונבס (פרזיט בנרתיק, הפרשה ירוקה) כשל חיסוני HIV,
אמבוליה (הוא וירוס "שמתלבש" וממיס את רקמת החיבור של הגוף - נתגלה באפריקה, האדם נפתר תוך ימים - בניתוח שלאחר המוות לא מוצאים איברים פנימיים, בתא אחד יש כ- 100 מיליון וירוסים. המחלה עוברת דרך האויר. האבץ חשוב לחושים: חוש הטעם והריח, לראייה כשיש קשיי הסתגלות לחושך. אצל הגבר יכול להתבטא בעקרות בגלל שזה מקטין את כמות הזרע. עוזר להגלדת פצעים ובמקרי אקנה, משפר את הברך ועובי השיער, לספורטאים שנוטלים הרבה חלבונים, חשוב האבץ לכוח העמידות של השרירים, לבעיות פסיכיאטריות, דיכאון ועצבנות. משפר שינה, יכול לשפר ראומטיק ארטריטיס - מקל על הסימפטומים.

חומצה פיקולינית נמצאת בחלב אם, נוצרת בלבלב, היא מאפשרת ספיגה טובה בדפנות המעיים, היא מובלת באופן אקטיבי הטוב ביותר לתאים.

תרופות שמפריעות לאבץ: תרופות אנטי אפילפטיות, סטרואידים, משתנים וגלולות. מתכות רעילות: קדמיום ועופרת משתקות מע' אנזימתיות של האבץ, ככל שהרמה של האבץ יותר נמוכה הרעילות של מתכות יותר גבוה, האבץ חיוני מאוד ליצירת PGE1 מח' השומניות בכדי שה- GLA יהפוך ל PGE1. את האבץ רצוי ליטול בין הארוחות או לפני השינה בכדי שלא יתחרה עם חומרים אחרים.



יעקב עזרא הינו מרצה במכון מור (לאוסטאופורוזיס) ובבית הספר להסמכות מאמנים - באוניברסיטת ת"א (אימונים לפיתוח הגוף ותזונה). לפגישת יעוץ בקליניקה: 0528567140 www.HealthNFit.org www.DietMe.co.il www.2all.co.il/Web/Sites/diet-kobi

www.2all.co.il/web/sites/diet-kobi


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יעקב עזרא, מומחה לרפואה נטורופטית, תזונאי ומאמן כושר – 0528567140 שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]