חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ראגה יוגה ופטנג'לי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ייצור שלטים שלטים מוארים שלטים

נושא המאמר: תאורת שלטים לעסק שלך
מאת: צביקה בושי   שמור מאמר למועדפים

תאורת שלטים לעסק שלך

כבעל עסק, הדבר החשוב ביותר מבחינתך הוא כמובן הלקוחות. האופן שבו הלקוחות מוצאים אותך יכול להיות למשל מפה לאוזן, באמצעות פרסום בטלוויזיה או בעיתונים, או דרך האינטרנט.

לאחר שהם גילו על אודות קיומך, סביר להניח כי הם ירצו לבקר במשרדך. כיצד הם ימצאו את המשרד? האם הם פשוט יסעו ברכבם באזור ויפספסו את הבניין? כולם יודעים שאם אין לעסק שלט מתאים ובולט בעל תאורה מתאימה, קשה יהיה מאד למצוא את העסק. זוהי הסיבה לכך שמציאת תאורה מתאימה לשלטים היא כה חשובה.

אם ברצונך למשוך אנשים כך שירדו מהכביש ויגיעו אל דלת העסק שלך, יש צורך "לקרוא" להם באופן כזה שלא ניתן יהיה להתעלם ממנו. מציאת התאורה הטובה ביותר לשלטים תלויה בצרכייך, ואם תביא את המפרט הדרוש לפרויקט שלך לאיש מקצוע המומחה לתחום התאורה, הוא יוכל לסייע לך לבחור מתוך אינספור אפשרויות. השלט יותקן עם התאורה המתאימה והלקוחות יתחילו לזרום לתוך העסק שלך.

כיצד יראו העוברים והשבים את העסק שלך? חברות רבות בוחרות בשלטי ניאון מוארים. בעוד שזוהי אופציה טובה בחלק מהמקרים, היא דורשת תהליך ייצור מיוחד המאפשר לכופף את הצינורות על פי דרישותייך.

עקב העלות הכרוכה בכך, לעיתים קרובות משתמשים בניאון רק להדגשה ולא לשלט כולו. אם העסק שלך ממוקם במזג אוויר קר במיוחד, תאורת ניאון לא תפעל בצורה מושלמת במהלך החורף. קיימות אופציות זולות יותר המספקות תאורה איכותית בדומה לניאון.

תאורה אלטרנטיבית לשילוט מסחרי במקום ניאון היא תאורת LED. זהו הגל החדש ביותר בעולם התאורה. נורות אלה עושות שימוש במתח נמוך, ולכן צריכת האנרגיה שלהן יעילה, דבר ההופך אותן לבחירה חכמה לעסק שלך.

בנוסף, מתקני LED רבים זולים יותר לעיצוב על פי הזמנה, מכיוון שהם מיוצרים כחבלים שניתן לעצב אותם בקלות. אם תבחר ב-LED אדום, עוצמת האור של התאורה תוכל בהחלט להתחרות בניאון. זוהי גם אופציה טובה יותר כאשר מזג האוויר החורפי קשה.

למעשה, תאורת LED כל כך שימושית לחורף, וכל כך משתלמת כספית וגמישה מבחינת השימושים שהיא מאפשרת, שהיא משמשת גם על מנת להאיר את הבית וליצור תאורה דקורטיבית בחגים.

אם ברצונך בתאורה פרקטית יותר על מנת להאיר שלט, ולא בעיצוב האמנותי שניתן להשיג באמצעות ניאון או LED, תוכל לבחור בזרקורי HID רבי עוצמה על מנת להאיר את שילוט העסק. אם אתה זקוק לכך שהתאורה תאיר פריט המצוי מעבר לפריט אחר, שימוש בתאורה בעיצוב "צוואר אווז" היא אופציה טובה לתאורת שלטים.

בהתאם למזג האוויר ולצרכי העסק שלך, תוכל להתקין בתוך מתקני צוואר האווז נורות אדי כספית, נורות נתרן בלחץ גבוה, נורות מסוג "מטאל הליד" או נורות הלוגן.

מלבד משיכת תשומת לב לעסק שלך, תאורת שלטים יכולה גם למשוך תשומת לב ליציאות החירום. העסק שלך נדרש לסמן בבהירות את כל היציאות באמצעות שלטים מוארים, על מנת לכוון אנשים בכיוון הנכון במקרה של שריפה או בעת פינוי הבניין מסיבה אחרת.

תאורת חירום היא חיונית הן לבטיחות העובדים והן להמשך פעילות העסק, מכיוון שתקנוני מכבי האש אינם מאפשרים את קיומו של העסק כאשר יציאות החירום אינן מסומנות ומוארות כהלכה. חבל להפסיד לקוחות בגלל סגירת העסק עקב הפרת תקנוני מכבי האש.

הבוחן מטעם מכבי האש לא יוותר אפילו על פתח יציאה אחד שהזנחת. הקפד להשיג שלטים מוארים לכל יציאות החירום בבניין שלך.

אם אתה זקוק לעזרה במציאת התאורה המתאימה לשילוט בעסק, בקש ממומחה מקצועי בתחום התאורה לספק לך הכוונה ויעוץ מתאימים.

כבעל עסק, הדבר החשוב ביותר מבחינתך הוא הלקוחות כמובן. האופן שבו הם מוצאים את העסק שלך יכול להיות מפה לאוזן, באמצעות פרסום בטלוויזיה או בעיתון או דרך אתר האינטרנט שלך.

צביקה בושי
טלפון: 03-5377750
www.pasoron.com

חברת פסאורון, מאז 1974, עוסקת בייצור שלטים מוארים והיא בעלת ותק של שלוש דורות בענף התאורה והשילוט. הידע העשיר עם יכולות ייצור עצמי ובנייה של גופי תאורה בתוספת חומרים ואביזרים מחוץ לארץ הוכיחו, יותר מפעם אחת, שאין משימה בנושא התאורה שלא ניתנת לביצוע תוך עמידה קפדנית על איכות ולוח זמנים.



www.pasoron.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י צביקה בושי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]