חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ג`קוזי ובריכות הספא של הוטספרינג עד כמה הן שונות?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מסחר בבורסה מסחר אוטומטי FMR אופציות מעוף

נושא המאמר: מערכות אוטומטית למסחר בבורסה
מאת: go4it   שמור מאמר למועדפים

מסחר אוטומטי בשוק ההון הישראלי

בעבר הלא רחוק פיתוח מערכת מסחר אוטומטית לשוק ההון הישראלי היה נחלתם של בתי השקעות קרנות גידור,בנקים וגופים מוסדיים גדולים עם הון עצמי גבוה עמלות מסחר נמוכות ומערכות מסחר מתקדמות, כיום ניתן לפתח מערכות מסחר אוטומטיות לסוחרים בשוק ההון הישראלי על ידי מיטיב מהנדסי התוכנה בארץ המתמחים בפיתוח מערכות למגזרים הפיננסים השונים

עד כה הסוחרים בבורסה ההישראלית ביצעו באופן ידני את תהליך הקניה והמכירה ,אותם סוחרים היו יושבים מרותקים למסכי המחשב מבלי כל אפשרות לזוז " לחמש דקות הפסקה " שכן בעיתוי הנכון 5 דקות של אי שהייה מול המסכים עלולות לעלות המון כסף,אותם סוחרים היו צרכים לעקוב ,או שיותר נכון לנסות לעקוב ,אחר עשרות נתונים ודפוסי התנהגות מסחר בו זמנית ולקבל החלטה על סמך שיטת עבודה שיצרו מכמה מסכים שונים ומקורות מידע שונים ומגוונים,דבר המקשה מאוד לקבל החלטה מהירה ונכונה וכל שכן על ביצועה על כמה ניירות ערך שונים

היתרונות במסחר אוטומטי הם רבים מאוד ומגוונים וקצרה היריעה מלמנות את הסיבות לצורך בקיום מסחר אוטמטי בבורסת תל אביב ,נציג בפניכם בקצרה מספר יתרונות בולטים:

.1 שיחרורו של הסוחר מהמתח ומהלחץ בהמתנה המתישה, לפעמים של שעות, לשערי ניירות הערך והמדדים הרלוונטיים לגביו.

.2 ביצוע החלטות מקצועיות למרות כשלים פסיכולוגיים בזמן אמת! כידוע, ניטרול רגש באופן מוחלט הכרחי לסוחר בשוק ההון להשגת תשואות חיוביות, שער הסטופ , שערי קניה מכירה ,התניות מדדים יתבצעו בצורה קרה ובזמן אמת ללא כל התלבטות.

.3 הגנה מפני ארועיים חיצוניים שמתרחישים לא פעם "בדיוק ב 5 דקות" שזזת מהמחשב.

.4 מהירות ביצוע של קניה מכירה מתבצעת בצורה מהירה של אלפיות השניה האופיינית למערכות המסחר של בתי ההשקעות.

.5 התגברות על כשלים טכניים של טיפול במספר ניירות ערך במקביל, הקלדת השער המבוקש, הכמות המבוקשת וכיוצא בזה.

.6 מעבר משלב המסחר הידני לשלב המסחר האוטמטי, התקדמות עם הטכנולוגיה שמשמעותה שמירה על כספך !

.7 שמירה על " היתרון היחסי " הינו בעל משמעות מכרעת להשגת רווחים ,כבעל מערכת אוטומטית אתה מחזיק ביתרון יחסי משמעותי היכול לתרום לא מעט להשגת תשואות חיוביות.

עד היום תוכנות מסחר אוטומטיות היו שמורת לסוחרים הגדולים או לסוחרים בבורסות הזרות ,כיום גם אתה יכול בהשג יד ובמחירים מוזלים ! ! !

* ניתן לפתח כל "סיסטם אוטומטי" עליו חשב הסוחר ולהזמין ממגוון מוצרי המדף של המערכות האוטומטיות שלנו.
www.go4it.org.il - מתמחים בפיתוח מערכות אוטומטיות לשוק ההון הישראלי

www.go4it.org.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י go4it שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]