חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מחלות כלי דם ולב, טרשת עורקים, יתר שומנים בדם, כולסטרול גבוה – האם יש להן ריפוי ? שפעת חזירים - שפעת החזירים - תסמינים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הקמת חברה בחו"ל חשבון בנק בחו"ל בנקאות פרטית יועץ השקעות בחו"ל

נושא המאמר: יועץ השקעות פרטי
מאת: GBO   שמור מאמר למועדפים

המשבר הפיננסי בשנה האחרונה פגע קשות בעולם ההשקעות ובשוקי המניות. יועצי ההשקעות בבנקים התמודדו בשנה וחצי האחרונות עם לקוחות זועמים וכתוצאה מיכך איבדו מן האמינות שלהם והמקצועיות שלהם לאור תוצאות ההשקעות שייעצו ללקוחותיהם. לקוחות רבים מצאו את עצמם מתמודדים לבד עם ירידת ערך התיק שלהם והיו צריכים לקבל החלטות מקצועיות בלי עזרה מקצועית. יועצי השקעות בבנקים מתמודדים עם מאות לקוחות ואין להם את הזמן לטפל בכל תיק ותיק.
בדיוק לנקודה זאת נכנס יועץ השקעות פרטי.

בארץ תחום זה חדש יחסית אבל בארה"ב ייעוץ השקעות פרטי כבר קיים עשרות שנים,מדובר בתעשיה מאורגנת,מפוקחת ומקצועית. בארה"ב יועצי ההשקעות הפרטיים נקראים Personal Financial Advisor .
מה ההגדרה ליועץ השקעות פרטי?
יועץ השקעות בעל רישיון נאמן ואובייקטיבי 100% המקבל שכר ישירות מהלקוח עבור שירותי ייעוץ השקעות. היועץ הפרטי אינו מתחלק ברווחים של לקוחותיו ואינו מקבל אחוזים מעמלות.
המודל הזה מצליח מאוד בארה"ב והוכיח את עצמו במשבר הפיננסי האחרון,כאשר לקוחות שנעזרו ביועצי השקעות פרטיים הצליחו להקטין את ההפסדים בתיקיהם.
יועץ השקעות פרטי חי ונושם השקעות. תפקידו לייעץ באופן פרטי ללקוחותיו ולעזור להם לקבל החלטות מקצועיות בשוק ההון כגון האם למכור או לקנות, מה לקנות ומה לעשות וכן לעמוד לרשותם בכל בעיה בנקאית שעולה-עמלות,אשראי ותנאים של הלקוח. בשנה האחרונה יועצי השקעות פרטית נכנסו לתחום של יעוץ ותכנון פיננסי כולל ולא רק לתיק ההשקעות.

ישנם כמה פרמטרים שבדרך כלל על פיהם יבנה תיק ההשקעות:

* מצבו האישי של הלקוח.
* רמת סיכון - מהי רמת הסיכון שהלקוח מוכן לקחת.
* נזילות של התיק.
* משך ההשקעה.
* פיזור מטבעי וגאוגרפי.

יועץ השקעות טוב יבנה ביחד עם הלקוח תיק השקעות המותאם לחיי הלקוח. בדרך כלל ליועצי השקעות פרטיים יש מספר לקוחות מצומצם יחסית לכן השירות והמעקב אמורים להיות הרבה יותר טובים מיעוץ השקעות של הבנק שיש לו 300-400 לקוחות ועוד מטלות רבות.

איך זה עובד?

כספי הלקוחות נשארים בבנק בחשבונות הלקוח ואינם עוברים לשום גורם אחר. בדרך כלל היועצים הפרטיים לא מקבלים ייפוי כוח לפעול בחשבונות הלקוח או כל סמכות מעשית כל שהיא.
לאחר פגישת הייעוץ- היועץ עם לקוחו, מכין יועץ ההשקעות דוח ניתוח מצב לגבי התיק והמלצות לפעולה. הלקוח מיישם בעצמו את המלצות הפעולה,ז"א שהוא יוצא קשר עם הבנקאי שלו ומנחה אותו מה לעשות בהתאם להמלצותיו של היועץ שלו. כמובן שיש מקרים,לפי בקשת הלקוח,שהיועץ יעמוד בקשר עם הבנקאי ויהיה נוכח בפגישות.

אין ספק שתחום ייעוץ השקעות פרטי ילך ויתעצם בשנים הקרובות לאור ההתפתחויות השוקי העולם וההשקעות.

משרד ג'י.בי.או שירותים פיננסיים בינלאומיים בע"מ מומחה בהקמת חברות בחו"ל ובפתיחת חשבון בנק בחו"ל במגוון מדינות ובמגוון בנקים. בעזרת מערכת הקשרים שפיתחנו, אנו נדאג להתאים את פרופיל הפעילות העסקית והפרטית שלכם למדינה הנבחרת ולבנק המתאים ביותר עבורכם ונדאג להעמיד לרשותכם את מגוון הקשרים שפיתחנו לפעילותכם העסקית במדינה.


www.global-banking-offshore.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י GBO שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]