חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מה בין בניית קישורים ו... דיאטה - קידום אתרים - ראשון בגוגל





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בוטוקס מילוי קמטים הצערת פנים ד"ר נמרוד פרידמן

נושא המאמר: בוטוקס וחומרי מילוי קמטים
מאת: ליאת רהב   שמור מאמר למועדפים

מהפכת הבוטוקס וחומרי המילוי

ד"ר נמרוד פרידמן, מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית, מסביר על מהפכת ההזרקות ואיך בעזרתן נוכל לעצב את הפנים מחדש.

הבוטוקס ידוע לכולנו בתור חומר המשפר ומונע קמטי הבעה, אך כיום ניתן להשתמש בו גם לעיצוב הפנים ותיקון אסימטריה. מראה הפנים שלנו מושפע מאוד מעשרות שרירי מימיקה אשר באמצעותם הפנים שלנו משדרות מסרים תת הכרתיים אל העולם על תחושתנו, אופיינו והרגשתנו: עצבות, שמחה, ביטחון עצמי או חסרונו, עייפות, מרירות, כעס ודאגה. כל אלה ועוד ניתן לקרוא מהבעת הפנים בלבד. שרירי המימיקה עובדים בשיווי משקל אחד עם השני: שריר אחד מרים והשני מוריד, האחד מושך החוצה בעוד שהשני מושך פנימה. עם השנים, שיווי המשקל בין השרירים יכול להיות מופר. התוצאה הינה חוסר איזון בפנים ואסימטריה כגון בדוגמאות הבאות:

* גבות לא סימטריות, עין אחת קטנה והשנייה גדולה יותר, גורמים להעברת מסרים תת הכרתיים שליליים כגון: עייפות, כעס, חוסר ביטחון עצמי ועוד. בטיפול עם הבוטוקס ניתן לתקן אסימטריה ולהחזיר לפנים את ההרמוניות ושיווי המשקל שאבד ולתקן גבות לא סימטריות ע"י הורדת גבה גבוהה או הרמת גבה צנוחה.

* גבות קרובות זו לזו ונמוכות באזור גשר האף משדרות מראה כעוס ונוקשה. הרחקתן והרמתן בעזרת בוטוקס תשדר מראה שליו ומסביר פנים. לעומת זאת, גבות גבוהות סמוך לגשר האף ושמוטות בקצותיהן משדרות מראה עייף, חסר ביטחון עצמי והססני. הפיכתן לקשתיות ומורמות בקצה הופכות את הפנים לנשיות ובטוחות.

* חיוך שחושף חניכיים נחשב ללא נשי וגורם מבוכה וחוסר ביטחון עצמי, איזון מחדש של השרירים שמרימים את השפה העליונה, יתקן את הבעיה.

* הצערה (מלשון צעיר) של קו הלסת: קו לסת חד וברור מהווה סימן לגיל צעיר. חלק משרירי הפנים והצוואר מושכים מטה את הלחיים ומטשטשים את קו הלסת. הרפייה של אותם שרירים תחזיר לקו הלסת את המראה החד והצעיר שלו.

* זוויות פה המשוכות מטה משדרות מרירות וחוסר שביעות רצון, ניתן לאזן מחדש את השרירים שמורידים את זוויות הפה.

אז איך זה עובד? מדובר בחלבון מרוכז מאוד אשר מוזרק בכמויות מיקרוסקופיות מתחת לעור ומטפל באופן ייחודי בקמטי ההבעה. הבוטוקס מרפה את השריר וגורם לשינוי משמעותי בשווי משקל הפנים. סוד הצלחתו של הבוטוקס טמון בכך שזהו למעשה החומר היחיד אשר מטפל בסיבה שגורמת לקמטי ההבעה. לדוגמא: קמטי חיוך אשר מופיעים בצדי העיניים, מקורם בכווץ שרירי ההבעה. הבוטוקס מרפה שרירים אלו והקמטים אשר נגרמו בגלל כווץ השרירים נעלמים באורח פלא. טיפול קבוע יכול להאט ואף למנוע הופעה של קמטים חדשים!

"נשים בהן אני מטפל שנים רבות מציינות כי קצב הזדקנות הפנים שלהן איטי יותר משל חברותיהן שלא מטופלות בבוטוקס באופן קבוע," מסביר ד"ר נמרוד פרידמן.

חשוב לציין כי הבוטוקס לא מתאים לטיפול בכל סוגי הקמטים. טיפול בקמטים קבועים דורש הזרקת חומרי מילוי. לשמחתנו גם בתחום זה נוספו חומרים חדשים ובטוחים יותר. את חומרי המילוי ניתן לחלק לשתי קבוצות: חומרים זמניים וחומרים קבועים.

ההבדל בין הקבוצות הוא לא רק במשך הפעילות אלא גם במנגנון המעולה וסוג הסיבוכים ושכיחותם. חומרים זמניים הינם חומרי מילוי שמשך פעולתם הוא בין שנה לשנה וחצי. חומרים אלו מבוססים על חומרים המצויים בגופנו באופן טבעי כמו חלבון הקולגן וחומצה היאלורונית.

יתרון חומרי המילוי הזמניים הוא שגופנו מתייחס אליהם כאילו הם חלק ממנו ולא מגיב נגדם. מסיבות אלו מקרי האלרגיות והסיבוכים מהחומר הם נדירים ביותר.
חומרים קבועים, הינם חומרי מילוי שמשך פעולתם הוא יותר משנה וחצי ומורכבים מחומרים סינטטיים ולא טבעיים. חומרים אלו מכילים טיפות (סיליקון) או כדוריות מיקרוסקופיות (ניופיל, מטרידקס, רדיאס). כאשר אנו משתמשים בחומרים קבועים, גופנו מזהה אותם כשונים וזרים ומגיב נגדם. הבעיה היא שאין שליטה על תגובת הגוף כנגד החומר הזר.

"אולם הסיליקון הוא חומר זול יותר, שזמן השפעתו ארוך, בגלל הסיבוכים השונים אני לא משתמש בו במרפאתי. הסיבוכים יכולים לכלול גבשושיות או גושים באזורי ההזרקה או במקומות אחרים (באותם מקרים בהם החומרים יכולים לנדוד לרקמות סמוכות). גבשושיות אלו ניתנות למישוש ולעיתים יכולות לבלוט ובמקרים קיצוניים לשנות צבע ולכאוב. למרות מחקרים וכתבות חוזרות בנושא, לא ניתן להמיס סיליקון! מרגע ההזקרה, החומר תמיד ישאר בגופינו. מסיבות אלו אני משתמש רק בחומרים זמניים. אין שום סיבה להשתמש בחומרים אשר יכולים לגרום לסיבוכים לטווח קצר וארוך כאשר יש בידנו חומרים בטוחים יותר אשר בידיים מיומנות מאפשרים קבלת תוצאות מעולות!" מסביר ד"ר נמרוד פרידמן.

הבוטוקס וחומרי המילוי פתחו בפנינו עולם חדש של אפשרויות לשיפור מראה הפנים. השינוי שמתקבל הוא הוא בעל משמעות גדולה בהרבה מזו של העלמת קמטים בלבד. דרך תיקון אסימטריה ועיצוב הפנים, נוכל לשפר את התקשורת הבין אישית שלנו. חשוב לציין כי בחירת הרופא צריכה להעשות על פי התמחותו. שילוב של מיומנות הרופא ושימוש בחומרים המתאימים יתן לנו את התוצאה היפה ביותר.

מיתוסים על הבוטוקס והפרחתם
"מסוכן, רעל" – החומר הפעיל הוא חלבון והכמות המשמשת להזרקה היא כה קטנה עד כי אין סכנה בו סכנה. למעשה החומר בטוח יותר לשימוש מרוב התרופות המוכרות והנמצאות בשימוש יום יומי.

"הבוטוקס גורם להתמכרות".
החומר איננו ממכר בשום צורה שהיא. אין חובה או צורך לטפל שוב לאחר הפסקת פעולת החומר. מה "שממכר" זו התוצאה היפה והרצון לשמור עליה.

"הבוטוקס מצטבר בגוף ומזיק בשימוש ממושך".
אין שום עדות להצטברות החומר או להשפעות מזיקות ארוכות טווח.

"הבוטוקס יוצר פני מסכה ללא יכולת הבעת רגשות".
טיפול בבוטוקס מחייב מיומנות רבה והבנה עמוקה של האנטומיה של שרירי הפנים. אכן, טיפול לא מיומן יכול להותיר פנים קפואות ואף מעוותות, אולם בטיפול מקצועי ניתן להשיג תוצאה יפה מבלי להותיר פני מסיכה. טיפול בבוטקס אמנם נראה פשוט אולם הוא דורש מהרופא להפגין לא רק את יכולתו המקצועית אלא גם את כישרונו האמנותי.

"הבוטוקס ממלא את הקמטים ולכן הם נעלמים".
הבוטוקס איננו חומר מילוי והוא לא ממלא את הקמט. למעשה הבוטוקס הוא החומר היחיד שמטפל בסיבה למרבית הקמטים בפנים. הסיבה לקמטים הם שרירי ההבעה אשר בהתכווצותם גורמים לקימוט העור מעליהם. הבוטוקס גורם להרפיית השריר במקום ההזרקה בלבד ולהעלמות הקמטים שנוצרו בגלל פעולות השריר.

הכתבה גובשה בעזרתו המקצועית של ד"ר נמרוד פרידמן, מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית,מנהל מרפאה ברח' האומנים 7, ת"א. טל. 03-5626464.

לפרטים, כתבות ומאמרים בתחום: www.drfriedman.co.il






www.drfriedman.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ליאת רהב שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]