חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אוגרים יותר מידי חפצים?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: זוגיות אהבה יחסים אהבת אמת

נושא המאמר: מהי אהבת אמת?
מאת: חני בן עמי   שמור מאמר למועדפים

נראה לך שאתה מאוהב? למה נדמה לך? האם אתה יודע מה זו אהבה? האם אתה בטוח שאתה לא מתבלבל בין תשוקה לבין אהבה? בואו ננסה להבין את ההבדלים בין התאהבות ואהבה, בין תשוקה וקשר ונשתדל לעשות סדר בבלגן.

בדרך כלל בחיים יש לנו אפשרויות וכלים לבחון סיטואציות. אחד הכלים שמאוד עוזרים בקבלת החלטות ובבחינת מציאות הוא האינטאיצייה. אף על פי שבמקרה של התאהבות, האינטואצייה שלנו לא ממש עובדת. כלי שכן יכול לעזור לנו במצב של התאהבות הוא הדמיון.

נסו רגע לדמיין. אם למשך חודש ימים הייתם אתם ובני זוגכם נמצאים על אי בודד. איך הייתם מרגישים? האם הסיטואציה הזאת מלחיצה אתכם או משרה עליכם הרגשה נעימה ורגועה?. האם נראה לכם שתהיו מאושרים עם בן בת הזוג בסיטואצייה שכזו? נסו להתמקד בחסרונות של כל אחד מכם כאשר אתם בסיטואצייה של אי בודד. אין ספק,הרגשות שמחשבות כאלו מעוררים מאפשרים לכם לבחון את הקשר ולהגיע למסקנות אמיתיות. אם אנו מדמיינים את נקודות החולשה של הקשר וחושבים בעיקר על הבעיות שיתעוררו, סביר להניח שלאורך זמן, נקודות אלו יצוצו ויופיעו גם בחיים ובמציאות. אם נראה לנו שנקודות התורפה של הקשר בין בני הזוג אינם משמעותיות ומה שנותר הוא אושר והרגשה נעימה וטובה, סביר להניח שגם במציאות החיים לאורך זמן, הבעיות יפתרו והקשר יהיה חזק ויציב מספיק בשביל להתמודד עם בעיות במידה ויצוצו כאלו.

ישנם סוגים שונים של קשר בחיים. ישנם קשרי עבודה, קשרי משפחה, קשרי חברות וידידות ועוד. קשר האהבה נבדל משאר הקשרים וממערכות ייחסים אחרות. כי בקשר אהבה מתווספים אלמנטים שיכולים לבלבל ולגרום לנו לתחושת אשלייה לא נכונה לגבי הקשר. למשל, גירוי ומשיכה מינית יכולים לשבש את היכולת שלנו להבחין ולשפוט את מערכת הייחסים. גירוי מיני מנטרל את האינטואיצייה ואת נסיון החיים שצברנו במהלך השנים. לכן, יש למצוא עוד כלים שיעזרו לנו לבחון, לשפוט ולהחליט מהי אהבה אמיתית. והכלי הזה הוא סימולציית מצבים בדימיון ובחינת התוצאות.

עוד דוגמה לסימולציית מצבים בדמיון.
נסו לדמיין את בן או בת הזוג בהופעה לא מחמיאה, דמיינו כיצד יראה הבן זוג שלכם בעוד 30 או 40 שנה, האם הרגשת האהבה עדיין קיימת? האם אתם עדיין רוצים להיות ביחד? אם כן? אתם ברי מזל. זוהי כנראה אהבת אמת וזכיתם בפרס הגדול. אם הגעתם למצב זה עשו ככל יכולתכם כדי לשמר את האהבה שלכם. כי מצאתם לכם אהבה. ועכשיו האתגר הגדול יותר הוא לתחזק את האהבה הזו.

ובכן, מה זאת באמת האהבה?
בראש וראשונה, אהבה היא נתינה. נתינה ללא דרישה לתמורה, נתינה לשם נתינה. אהבה היא רגש שקיים בלי תנאים. אהבה אינה תלויה בדבר או בתנאים. אם אתם נמצאים במצב שכזה, ראו את עצמכם כברי מזל. וזאת משום שרק מעטים אכן חוו סוג רגש שכזה ואין ספק שזוהי חווייה אדירה וממלאת. כי אחרי הכל אהבה היא אנרגייה אדירה שיכולה למלא אותנו ולגרום לנו להרגיש מלאים ומסופקים. בעצם אהבה היא אושר. אבל כדאי להיזהר, כפי שציינו אהבה היא אנרגיה. וכמו כל אנרגיה, אם היא מאבדת שליטה ואנו לא יודעים להשתמש בה גם אנרגיית האהבה יכולה להפוך בקלות לאנרגיה מזיקה שיכולה לגרום נזקים

www.kartive.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י חני בן עמי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]