חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
קידום אתרים - ניהול תוכן





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בנית אתר באינטרנט מחקר מילות מפתח איך מרויחים מאתר באינטרנט

נושא המאמר: אינטרנט - בנית אתר
מאת: שרון גילאור   שמור מאמר למועדפים

9 צעדים בדרך להקמת אתר באינטרנט

הקמת אתר אינטרנט, קידום תוכניות שותפים באמצעות האתר או דרך קמפיינים של PPC, המובילים להתעשרות מהירה ולפנסיה בגיל צעיר הם אחת השאיפות הכי פופולאריות כיום בשוק העבודה.

לחיזוק שאיפה זו תורמים גם המצב הכלכלי בשנה וחצי האחרונות, אחוז פיטורים גבוה וקשיים במציאת מקום עבודה חדש. כמו גם סיפורי התקשורת על התעשרות מהירה של יזמי אינטרנט צעירים, ורכישות של חברות סטארט אפ על ידי חברות ענק.

נכון, יש הרבה יזמי אינטרנט שהתעשרו במהירות, אבל יש מספר גדול יותר של יזמים שהפסידו סכומי כסף ניכרים.

מה משותף לכל אלו שהצליחו?

בנית מודל עסקי, עבודה הכנה יסודית, שיווק וקידום מעולים וגם קצת מזל.

כל בעל עסק וכל יזם באינטרנט, חייב לפעול על פי שלושת אבני היסוד הללו - מודל עסקי, עבודה הכנה יסודית, שיווק וקידום.

לשם הדגמה – נדבר על עבודת ההכנה שיש לעשות לפני שבונים אתר אינטרנט.

1. יש לבדוק מהי המטרה בהקמת האתר – האם יש לך עסק אישי שאת/ה רוצה לקדם באמצעות אתר אינטרנט, או שאתר האינטרנט יהיה הפלטפורמה שבאמצעותה תייצר/י הכנסה – דרך גוגל אדסנס, תוכניות שותפים, מכירת מוצרים אלקטרונים וכדומה.

2. אם בחרת באפשרות השניה יש לחשוב על הנישה שבה האתר שלך יעסוק – מה מעניין אותך? האם יש לך תחביב? האם יש תחום שבו את/ה מתמחה (למשל, האם תמיד מתייעצים איתך לגבי ביגוד או קנית מכונית חדשה )? האם התחום יעניין אותך גם בעוד עשר שנים מהיום? יש לרשום לפחות שלושה נושאים שבאים בחשבון.

3. יש לבדוק ביקוש והיצע עבור כל אחד מהנושאים שבחרת. כמה אנשים מחפשים מידע על הנושא וכמה מידע כבר קיים באינטרנט. ככל שההיצע גבוה מהביקוש כך גדל הסיכוי שהאתר שלך יהיה רווחי ושתוכל/י להתפרנס ממנו.

את הביקוש וההיצע יש לבחון דרך כלי מחקר של מילות מפתח. כמו למשל, כלי מחקר מילות המפתח החינמי של גוגל (מתאים לאתרים בעברית ואנגלית). בסיום הבדיקה יבחר הנושא שלו הפוטנציאל הרווחי הגבוה יותר.

4. יש לחקור איך אפשר להרוויח מאתר האינטרנט – תוכניות שותפים? גוגל אדסנס? מכירת מוצרים אלקטרוניים? אולי אפילו כדאי למכור מוצרים שתייצר/י בעצמך.

5. לאחר שהחלטת על נושא הגיע הזמן לבחור את פלטפורמת האתר - מערכת של קוד פתוח כמו וורדפרס, חברת לבניית אתרים, תוכנה של בניית אתרים וכדומה.

בנקודה זו עליך להיות כנה עם עצמך – מה הידע הטכנולוגי שלך? כמה כסף את/ה יכול/ה להשקיע? יש לבדוק את כל האפשרויות ולרשום את היתרונות והחסרונות של כל אחת מהן.

6. יש להגדיר מראש מה חשוב שיהיה באתר – RSS, תוכנת ניוזלטר, טפסים שונים, תמונות, אפשרות להטמעת קודים של html , פורומים, ועוד.

חשוב להשקיע מחשבה בנקודה זו. אפילו אם כרגע לא תשמש/י בכל הפונקציות, כדאי שהן תהיינה מוטמעות בתוך האתר כאשר תזדקק/י להן.

7. יש להשקיע מחשבה בעיצוב האתר. אומנם התוכן של האתר הוכתר כמלך, אבל האתר הוא דלת הכניסה, וכדי שגולשים ירצו לבקר עליה להיות מזמינה.

לכן, כדאי לבדוק אלו צבעים מתאימים לנישה שלך, באלו צבעים משתמשים המתחרים? האם תרצ/י להוסיף לוגו? האם יש לך רעיון לבאנר? אם הידע שלך בעיצוב מוגבל ואין לך שמץ של מושג איך עובדים עם תוכנת עיצוב, אזי רצוי כי תתייעצ/י עם איש מקצוע.

8. חשוב לחזור על כל הצעדים שעשית עד כה. האם שכחת משהו? האם עשית בדיקה מספיק יסודית? אם צריך, אז אל תהסס/י להתחיל את כל התהליך מחדש. הכנה טובה יותר היום תמנע ממך עוגמת נפש בעתיד.

9. הגיע הזמן לבחור שם דומיין ולרשום אותו – מזל טוב נולד אתר חדש !

בהצלחה.

www.nashim-bareshet.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שרון גילאור שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]