חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
נישואים פרק ב' עם אותו בן הזוג





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מין ופוריות גבר ובאישה

נושא המאמר: מין ופוריות בגבר ובאישה - יעקב עזרא
מאת: יעקב עזרא, מומחה לרפואה נטורופטית, תזונאי ומאמן כושר – 0528567140   שמור מאמר למועדפים

מין ופוריות בגבר ובאישה - יעקב עזרא

דבש מלכות

רבות נאמר כל דבש המלכות: נחשב למאריך תוחלת חיים, שומר על תפקודן התקין של בלוטת המין.

דבש המלכות עשיר ברכיבים בריאותיים כגון: ויטמיני B, לציטין, ברזל, סידן, נחושת, אשלגן, גופרית, זרחן, צורן ורכיבים אנטי בקטריאלים (נוגדי חיידקים).

דבש המלכות מופק בחלקו מפולן דבורים, שהינו חומר הרבייה של הצמחים. הוא מכיל רכיבים דמויי הורמון התומכים בבלוטות אנדוקריניות - ובמערכת הרבייה.



פולן דבורים:



תחילה, חשוב לציין שפולן הדבורים הינו אלרגן שכיח (בחלק מהאנשים) ועל כן יש לנקוט זהירות משנית.

פולן הדבורים נחשב למעורר מערכת המין בשל אוסף מרוכז של חומרי הזנה טהורים. הפולן מורכב מ- 20% חלבון, 15% לציטין הדרושים למערכת המין והרבייה. הפולן עשיר בחומצות שומן ופחמימות (סוכרים) מכיל סטרואידים צמחיים (פיטוסטרולים) האמורים להזין ולהמריץ את הבלוטות ההורמונאליות בהורמוני המין. בנוסף הפולן עשיר בויטמינים, ביופלאבונואידים, חומצות נוקלאיניות ומינרלים כגון: סידן, זרחן, ברזל, נחושת, אשלגן, גופרית, מגנזיום, מנגן, צורן, יוד, אבץ ועוד.



סוגי תה ירוק מומלצים



תה משורשים או קליפות גזע- אם הצמח בא בצורת אבקה, יש להשתמש בכפית אחת, אם הוא חתוך לחתיכות, יש להשתמש בכף אחת.

יש להביא כוס מים לרתיחה איטית בסיר מפלדת אל-חלד, להוסיף את הצמח ולאפשר לו לרתוח במשך 30 דקות. לתת לתערובת לשרות למשך חמש דקות או יותר ולסנן את השיירים המוצקים לפני השתייה, יש לשתות שלוש כוסות ביום.

תה מהעלים או הפריחות - להביא לרתיחה כוס מים, להוסיף כפית של אבקת הצמח, להסיר מהאש, לכסות ולאפשר לאבקה לשרות במשך 15 דקות. יש להשתמש בשלוש כוסות ליום.



קוהוש שחור

עוזר לשמור על זרימת הוסת ולהקל על עוויתות, משתמשים בו בהרבה מצבים של אגן ירכיים בנשים, בעיות נשיות, בעיות ברחם ונאמר עליו שהוא מכיל אסטרוגן טבעי.



עוזרר שחור

הצמח מחזק את מערכת הרוויה הנשית, מסייע לגודש דם ברחם, לזיהומים: כגון: זיוה (גונוריאה).



דונג-קוואי

הצמח מסייע למרבית הבעיות הנשיות, עשוי לגרום להגדלת החזה ושינוי בווסת.



שומר

השומר מסייע לתמיכה מתונה במערכת הרוויה לשני המינים.



חלבה

תומך באופן מתון במערכת הרוויה לשני המינים.



ג'ינסנג

הג'ינסנג הינו צמח אדבטוגני המסייע לחיזוק כל מערכות הגוף, ממריץ ייצור הורמונים ואיזונם בשני המינים.



שיבולת שועל

השיבולת השועל מחזקת את מערכת העצבים ומסייעת לבעיות ברחם ובשחלות.





שוש קרח

הצמח מחזק וממריץ את בלוטת האדרנל, מכיל חומר דמוי סטרואיד, ממריץ את המעטפת החיצונית של האדרנל כדי ליצור קורטיזון ואלדוסטרון, ניתן לשימוש עם קיסוסית וג'ינסנג.

אין ליטול צמח זה אצל הסובלים מיתר לחץ דם, אלא תחת פיקוח רפואי!



פטל אדום

מחזק מערכת רוויה נשית וכלי דם.



כיסוסית

הכיסוסית מכילה רכיבים דמויי הורמונים המסייעים למערכת המין בשני המינים.



למצבי רפיון מיני

אפרודיזיאק (מגביר תאווה מינית), צמחים כגון גרגיר הנחלים, זלזלת הקונקמות, טוריים מצויים, פישתה שעירה, שומר פשוט, צנון (מגביר זרע).



רחם

צמחים המסייעים לעצירת שטפי דם ודימומים מהרחם הם: אלה ארצישראלית, חמדת השיח, חרצית עטורה, סרפד הכדורים.



וסת

לזירוז המחזור החודשי והרגעת כאבי המחזור, כרפס ריחני

להסדרת המחזור החודשי לענה שיחנית, מליסה רפואית, חרצית עטורה, מרווה ריחנית, נירית הקמה.



צמחים ופוריות גברים



מיניות

טוניקים לבלוטות המין ולמערכת המין הזכרית יהיו: DARNINIANA,SAW PALMETTO הם ללא ספק מחזקים את המערכת וגם מלבים תשוקה מינית, לכן טובים למצבי איפוטנציה, הם תומכים בנוזלי הזרע ומזינים אותו.



סטרס

למצבים שקשורים במתח וסטרס ניתן מרגיענים וטוניקים עצביים כמו: LINCBLOSSOM, OATS, SKULLCAP, לחיזוק כללי: BITTER TONICS.



בעיות פרוסטטה

לפרוסטטיטיס: ECHINACEA, כמחזק לגונדות: SAW PALMETTO וכן מצבים של ערמונית מוגדלת. תרכובת מומלצת כתה, שלוש פעמים ביום.

BEARBERRY - חלק אחד

COUCHGRASS - חלק אחד

ECHINACEA - חלק אחד

HORSETAUL - חלק אחד

HYDRAUGEA - חלק אחד



דלקות בדרכי המין

הטיפול בדלקות בדרכי המין כמו טיפול בדלקות אחרות באופן ספציפי למצב והתפתחות הדלקת, עם צמחים אנטיספטיים, אנטימיקרוביאליים ומרגיענים.



אימפוטנציה

· ג'ינקו בילובה, באקסטרקט מהעלים בסטדנדרט של 24% ג'ינקופלבונגליקוזידים, יכול להיות אפקטיבי במצבים של בעיה להגיע לזיקפה בגלל אי ספיקה ורידית.

המנה הסטנדרטית של ג'ינקו בילובה באקסטרקט היא 120 D / MG, כלומר 40 מ"ג - שלוש פעמים ביום, שימוש במינון זה יכול ליצור תוצאות טובות יותר מ 60 D / MG (חצי מהכמות)



· Potency wood או MIRA RIAMA, זהו צמח ברזילאי שמשמש כאפרודיזיאק חזק מאוד, הוא עושה סימולציה, אפקטיבי מאוד לבניית הדחף המיני מחדש ולטיפול בבעיות זיקפה.

· YOKIMBRINE - חוסם אלפא - אדרנרגי שמופק מ- YOKIMBA BARK ומאז שנת 1993, הוא הסם היחיד שמאושר על ידי ארגון המזון והתרופות האמריקאי למצבים של בעיות זיקפה.

כאשר משתמשים בו לבד, יש הצלחה של 34% - 43% מהמקרים, גם כשהבעיה היא פסיכוגנית וגם כשהיא אורגנית. לעיתים קרובות הפלה היא התגובה הטבעית של הגוף לסיטואציות מסוימות, מצבים כמו דיאטה לא מאוזנת, סטרס או טראומה. הצמחים יכולים לתת את החיזוק החיוני ולמנוע הפלה לא הכרחית, נשתמש בעיקר בטוניקים של הרחם: FALSE, CRAMP BARK, BLUE COHOSH, BLACK HAWBARK , UNICORN ROOT

כל הצמחים הללו יהיו יעילים ושילובם עם צמחים אנטיספסמודיים ומרגיעי מערכת העצבים יכול להיות שילוב אפקטיבי במיוחד.

דוגמא לשילוב תהיה -

CAMP BARK - חלק אחד

BLUE COHOSH - שני חלקים

FALSE UNICORN ROOT - שני חלקים,

בתה, שלוש פעמים ביום.



הגלולה למניעת הריון

השימוש האקסטנסיבי באמצעי מניעה זה יוצר בעיתיות מסוימת למצב ההורמונאלי השני התקין. כשמפסיקים את השמוש בגלולה, האיזון ההורמונאלי, בעיקר אחרי שימוש ממושך, מופר ולוקח לגוף זמן על מנת להתרגל חזרה למצב טבעי ולתפקוד הרמוני.

צמחים המשפיעים על המערכת ההורמונאלית ויאזנו אותה, גם יעזרו לנשים שמבקשות להכנס להריון בחודשים הראשונים אחרי ההפסקה, להאיץ את התהליך.



נשתמש ב:

טוניקים של הרחם כמו BLACK COHOSH,CHASTEBERRY, תמיכה לאדרנל עם LIGUORICE, תמיכה במערכת העצבים ואיזון נפשי/רגשי על ידי MOTERWORT, נכין חליטת תה, בחלקים שווים, שלוש פעמים ביום בשבועיים הראשונים אחרי הפסקת הגלולות, אחר כך פעמיים ביום לעוד שבוע ובשבוע הרביעי פעם ביום.



דלקות וזיהומים

מערכת הרבייה כולה רגישה לדלקות לפיות כמו כל חלק אחר בגוף, אם לא יותר, שכן היא פתוחה החוצה.

נתייחס אליה כמו לכל דלקת ברקמה רירית אחרת. כדי לרפא דלקות וגינאליות ניתן תרופות צמחים שמנקות גם את כל הגוף, בשימוש מקומי נשיג רק תוצאות מוגבלות וניפטר מהסימפטומים אך ורק לזמן קצר.

לעיתים כשמפסיקים את לקיחת הגלולות למניעת הריון, הסביבה האקולוגית הוגינאלית מושפעת ומשתנה, לכן נשתמש בעיקר בצמחים אנטימיקרוביאליים: ECHINACEA,GARLIC,WILD INDIGO

המלצה לתה לשתייה וגם לשימוש חיצוני בשטיפה, לטיפול מערכתי, שלוש פעמים ביום: BLUE COHOSH,CORN SILK, GOLDEN SEAL, IRIS MOSS, MARHMALLOW



אנטיספטיים - מחטאים

כשיש צורך לחטא את המערכת - BERBERRY,CUOCH GRASS, ECHINACEA, GARLIC, YARROW, JUNIPER



טוניק ללימפה וצמחים אלטרנטיביים

כשם שמצבים במערכת הרבייה משפיעים על המצב החיסוני והנפשי, קיימת גם השפעה הפוכה.



שונים

למצבים שקשורים במשק הנוזלים אפשר להעזר בצמחים תיאורטיים.

תמיכה של מערכת העיכול באמצעות מחזקים מרירים של הכבד. למערכת העצבים ותפקודה התקין יש חשיבות רבה, להרבה אמנגוגים יש פעילות על מערכת זו, אפשר להשתמש בצמחים מרגיעים כמו VALERIANA,SKULLXAP,CRAMP BARK ובטוניקים עצביים כמו DAMIANA, OAYS



פרוטוקולים ספציפיים



אמנוריאה

מצב שבו יש היעדרות של המחזור החודשי, טוניקים של מערכת השתן יכולים לעזור לגוף לבסס לעצמו ריתמוס טבעי ותקין, המומלצים הם BLUE COHOSE, RUE, FALSEUNICORN ROOT אם המחזור מתעכב, טוניקים של הרחם יעזרו גם הם, במיוחד כאשר הסיבה נעוצה בעיקר בהפסקה של נטילת גלולות למניעת הריון, ביחד עם הצורך הגופני של המטופלת למצוא מחדש את האיזון של עצמה לתוך הריתמוס הטבעי שלה.

שילוב של

FALSE UNICORN - חלק אחד

CHASTEBERRY - שני חלקים

BLUE COHOSH - שני חלקים

RUE - חלק אחד,

כתה ששותים שלוש פעמים ביום, יכול לעזור. תרופה נוספת, עתיקת יומין ששותים שלוש פעמים ביום עד לתחילת המחזור היא חליטה המורכבת באופן שווה מ- TANSY ו- PENNYROYAL.




www.healthnfit.org


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יעקב עזרא, מומחה לרפואה נטורופטית, תזונאי ומאמן כושר – 0528567140 שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]