חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ייעוץ עסקי לחברות קטנות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: כלייזמר בר מצווה ירושלים בר מצווה בכותל

נושא המאמר: כליזמרים כינור דוד מוזיקה נשמה יהודית
מאת: דמיטרי   שמור מאמר למועדפים

השמחה שלכם תלבש כליזמרים,
החיים שלכם יתפסו מזל טוב!
רוצים לראות רכבת מוזיקאלית של מוזיקה יהודית שורשית אצלכם בשמחה המשפחתית? אז תתכוננו, כי עם להקת "כינור דוד" אתם עומדים לקבל אצלכם באירוע של החיים אינספור כליזמרים עמוסים במיטב המנגינות של מוזיקת הנשמה היהודית, מכל הזמנים, הדורות, הגוונים, העדות ו... כן, כן, מה שתרצו. *** זאת ועוד הרבה מאוד פולקלור והפתעות כליזמריות שהן פשוט עונג צרוף לעיניים הרואות ולאוזניים השומעות בקרוב אצלכם עם להקת הכליזמרים של ישראל "כינור דוד". *** מזל טוב כבר אמרנו?
בעשרות שמחות משפחתיות ואירועים המוניים ברחבי הארץ נערכים מדי ערב לקראת הדוז פוא(ן) האמיתי של האירוע: רכבת מוזיקאלית ענקית של עשרות כלי נגינה אותנטיים ממשפחת הכלייזמרים, עמוסים בכל טוב מוזיקת הנשמה היהודית, מכל הזמנים, הדורות, הגוונים, העדות ו.. כן, כן, מה שתרצו. ועם כל הקצב והשמחה החגיגיים של הפזמונים היהודים שאתם מכירים ושאתם לא מכירים, כי בכל ערב, בעשרות שמחות משפחתיות כגון אלו ברחבי הארץ, נותנת לכם להקת הכליזמר והקצב היהודי של ישראל, "כינור דוד", כל פעם במקום אחר, את מופע חייה. כל פעם מחדש.
להקת "כינור דוד" היא להקת כלייזרים מהמובחרות ביותר שיש היום בישראל. כל כך מעולה, עד שלטענת בעלי השמחות והאירועים שמזמינים אותם להופעות, היא משאירה טעם של שמחה אמיתית גם אחרי תום השמחה המשפחתית. גל ההתרגשות שהלהקה הזאת סוחפת אחריה עם כל פעם מחדש שהם מוציאים הד ונשיפה נוספים מהכליזמרים שלהם, כלי נגינה אותנטיים, משקף ערגה למוזיקת נשמה יהודית מקורית. מדן ועד אילת, מירושלים ועד תל אביב, המנגינה שיוצאת מחברי הלהקה מהדהדת למרחקים. מוזיקת כליזמרים במיטבה.
וכדי לנצח על התזמורת המופלאה הזאת צריך לדעת להתלבש על כל כלי-הזמרים שאתם רק יכולים לחשוב עליהם. וכדי להוביל את הנעימות היהודיות המסורתיות הללו אל לב-ליבו של האירוע שלכם צריך לדעת, ובטח ובטח שצריך להרגיש, מה יודעת לעשות להקת הכליזמר "כינור דוד": כי במבחן התוצאה ההופעה שלהם היא פשוט בלתי נשכחת.
"כינור דוד", על סגנונות המוזיקה שהיא מנגנת, נחשבת היום ללהקה המפיצה את בשורת מוזיקת הכליזמרים באמצעות מגוון רחב ביותר של כלי נגינה שונים ומשונים, ובהם, נא תרשמו (למרות שצריך לשמוע מה הם יודעים להפיק מכלי הנגינה הזה כדי להתרשם באמת!): ??????, ?????, ??????,?????? . אלו ביחד עם הכריזמה המיוחדת של חברי הלהקה סוללים לכם באופן מושלם ומיידי חוויה יחידה במינה לשמחה המשפחתית שלכם, והיום עוד יותר מאי פעם בעבר. בבר מצווה שלכם. בחתונה. בברית, יודעים מה?! אפילו סתם ככה אצלכם בסלון הבית.
איפה שרק תגידו – כינור דוד. ואז השמחה שלכם תלבש כלייזמרים, והחיים שלכם יתפסו מזל טוב!

www.jerusalemklezmer.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דמיטרי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]